abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 20:19:41 #203
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_79141163
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Als de KLM een corpulent persoon moet vervoeren, is dat een rationeel argument om meer voor een ticket te eisen. Bij een discussie over het klimaat in de Tweede Kamer is de lichaamsomvang van de spreker volledig irrelevant. Om in die discussie hierop te wijzen, is puur: op de persoon spelen, en niet op de argumenten. Dit verlamt de discussie.
Je weet dat je zulke opmerkingen kan verwachten als je lijdt aan obesitas.
Dus minder eten en dan kun je weer bijdehand doen!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 14 maart 2010 @ 20:20:25 #204
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_79141205
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_79141377
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef kawotski het volgende:
alsof jij dat doet.
Ja, ik snap heel goed dat die PVV-knul geen idee heeft hoe het er in de Tweede Kamer aan toe gaat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_79141386
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Dus je mag alleen maar in de Tweede Kamer gaan zitten als je een zandloperfiguur hebt.
Sterker nog: Je mag geen mening uiten over zaken in de maatschappij als je nog niet miss universe bent.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:31:58 #207
132605 kawotski
Il Dottore
pi_79141796
quote:

[..]

Als de KLM een corpulent persoon moet vervoeren, is dat een rationeel argument om meer voor een ticket te eisen.
als je ervan uitgaat dat de gemiddelde mens niet meer mag wegen dan plm 80 kilo.. Want waar is de grens, die wordt steeds verder opgerekt zodat ze steeds meer kunnen belasten. Ik zou iemand van 90 al overweight kunnen vinden, tenzij ik straks in een rolstoel terecht kom en niet meer kan sporten waardoor ik buiten mijn schuld 90 kilo ga wegen.. dus helemaal rationeel vind ik het niet want wie bepaalt de norm.
quote:
Bij een discussie over het klimaat in de Tweede Kamer is de lichaamsomvang van de spreker volledig irrelevant. Om in die discussie hierop te wijzen, is puur: op de persoon spelen, en niet op de argumenten. Dit verlamt de discussie.
Wil GroenLinks vlees niet zwaar belasten? Ik zou me kunnen indenken dat zij teveel eet, is slecht voor het klimaat en dan kloppen de argumenten richting mevrouw.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 14 maart 2010 @ 20:36:16 #208
132605 kawotski
Il Dottore
pi_79142117
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, ik snap heel goed dat die PVV-knul geen idee heeft hoe het er in de Tweede Kamer aan toe gaat.
dat klopt, maar ik wil alleen maar zeggen dat de grenzen vervagen waardoor volgens mij zo iemand daar minder op aan te spreken valt.
pi_79142738
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef kawotski het volgende:

[..]

als je ervan uitgaat dat de gemiddelde mens niet meer mag wegen dan plm 80 kilo.. Want waar is de grens, die wordt steeds verder opgerekt zodat ze steeds meer kunnen belasten. Ik zou iemand van 90 al overweight kunnen vinden, tenzij ik straks in een rolstoel terecht kom en niet meer kan sporten waardoor ik buiten mijn schuld 90 kilo ga wegen.. dus helemaal rationeel vind ik het niet want wie bepaalt de norm.
[..]

Wil GroenLinks vlees niet zwaar belasten? Ik zou me kunnen indenken dat zij teveel eet, is slecht voor het klimaat en dan kloppen de argumenten richting mevrouw.
De KLM is een commercieel bedrijf en moet winst maken. Iedere passagier kost geld naarmate hij/zij meer kilo''s of volume met zich meebrengt. Kosten/baten, niks principieels of op de persoon spelen. Fini!

Je zegt verder:
Ik zou me kunnen indenken dat zij teveel eet

Je weet het dus niet. Je beoordeelt iemand op het uiterlijk en je gokt maar wat. Het gaat bij een discussie in de Tweede Kamer niet om het uiterlijk maar om de boodschap/discussie. Van Gent heeft de discussie steeds centraal gehouden. De Mos is op de persoon gaan spelen. Dat is het verschil
pi_79142884
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef kawotski het volgende:
als je ervan uitgaat dat de gemiddelde mens niet meer mag wegen dan plm 80 kilo.. Want waar is de grens,
De grens is het al dan niet in één vliegtuigstoel passen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:56:46 #211
132605 kawotski
Il Dottore
pi_79143513
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De grens is het al dan niet in één vliegtuigstoel passen.
exact, dus zou een Europeaan het risico kunnen lopen ook voor 2 stoelen te moeten betalen bij een Japanse Airline. Daar zijn de afmetingen kleiner. De grens wordt straks in ons nadeel gebracht, gebeurt nu al steeds vaker met koffers.
Zij bepalen de norm, wij als mensen 'in het algemeen' niet (meer). Derhalve zou men dit vanuit de regering beter bewaken, niemand die verbiedt een KLM haar stoelen kleiner te maken waardoor de gemiddelde mens straks ook als dik wordt bestempeld. Ik zoek het ver maar het zou me niet verbazen gezien de trend qua vliegbelastingen en toeslagen.
pi_79143663
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef kawotski het volgende:
exact, dus zou een Europeaan het risico kunnen lopen ook voor 2 stoelen te moeten betalen bij een Japanse Airline. Daar zijn de afmetingen kleiner. De grens wordt straks in ons nadeel gebracht, gebeurt nu al steeds vaker met koffers.
Zij bepalen de norm, wij als mensen 'in het algemeen' niet (meer). Derhalve zou men dit vanuit de regering beter bewaken, niemand die verbiedt een KLM haar stoelen kleiner te maken waardoor de gemiddelde mens straks ook als dik wordt bestempeld. Ik zoek het ver maar het zou me niet verbazen gezien de trend qua vliegbelastingen en toeslagen.
Ja, want dit heeft 1-op-1 te maken met het onderwerp aangesneden in dit topic.
Ofzo..
Kennelijk..
  zondag 14 maart 2010 @ 20:59:32 #213
132605 kawotski
Il Dottore
pi_79143706
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Je zegt verder:
Ik zou me kunnen indenken dat zij teveel eet

Je weet het dus niet. Je beoordeelt iemand op het uiterlijk en je gokt maar wat. Het gaat bij een discussie in de Tweede Kamer niet om het uiterlijk maar om de boodschap/discussie. Van Gent heeft de discussie steeds centraal gehouden. De Mos is op de persoon gaan spelen. Dat is het verschil
Ik weet het niet nee, maar die pvv'er zal haar wellicht vaker zien en meer weten, en ik ga ervanuit dat gezien de beperkingen die men ons wil opleggen qua eten van vlees dat hij mede daarop zijn uitspraak heeft gedaan. Het is op de persoon, niet goed te praten maar volgens mij is dat dagelijkse kost tegenwoordig in de 2e kamer.
pi_79146487
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:59 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik weet het niet nee, maar die pvv'er zal haar wellicht vaker zien en meer weten, en ik ga ervanuit dat gezien de beperkingen die men ons wil opleggen qua eten van vlees dat hij mede daarop zijn uitspraak heeft gedaan. Het is op de persoon, niet goed te praten maar volgens mij is dat dagelijkse kost tegenwoordig in de 2e kamer.
De PVV'er zal haar wellicht ???? vaker zien en meer weten,

en ik ...

ga er van uit
dat gezien de beperkingen..... etc.

Het blijven allemaal speculaties.

Feit blijft: Als je in de Tweede Kamer op een efficiente manier met elkaar wil discussieren, ga je niet uit van het uiterlijk, maar van de boodschap. Punt!
pi_79147487
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De PVV'er zal haar wellicht ???? vaker zien en meer weten,

en ik ...

ga er van uit
dat gezien de beperkingen..... etc.

Het blijven allemaal speculaties.

Feit blijft: Als je in de Tweede Kamer op een efficiente manier met elkaar wil discussieren, ga je niet uit van het uiterlijk, maar van de boodschap. Punt!
Dat wordt voor zo'n meeloper als De Mos nog lastig, uitgaan van een boodschap. Die moet je natuurlijk dan wel hebben.
De ervaring leert dat lieden die zich op een dergelijke manier gedragen geen argumenten hebben.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:06:44 #216
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_79148170
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dus je mag alleen maar in de Tweede Kamer gaan zitten als je een zandloperfiguur hebt.
Sterker nog: Je mag geen mening uiten over zaken in de maatschappij als je nog niet miss universe bent.

Ze zou eerst haar eigen probleem moeten aanpakken(haar forse overgewicht) en dan pas over andere problemen nadenken.

pi_79148355
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:06 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ze zou eerst haar eigen probleem moeten aanpakken(haar forse overgewicht) en dan pas over andere problemen nadenken.

Geef nou maar toe dat dit als grap bedoeld is.
pi_79149151
Dat moet ons land gaan runnen...
Vuile neaderthaler moeten ze uit zijn functie zetten en naakt aan een paal binden op het binnenhof, als we toch die kant op gaan.
pi_79149348
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:06 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Wie de neuk ben jij voor haar te bepalen waar wel en niet wat aan gedaan moet worden bij haar persoon?
Grapjas.
pi_79149671
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Jarno het volgende:
Mijn god wat een sneu volk zijn die PVV-ers ook he.

Is dit nou de nieuwe politiek? Is dit de frisse wind? Nederland wordt wakker svp.
Wat ik dan nog weer het mooiste vind, dit soort ondergordelse bullshit moet allemaal maar gewoon toelaatbaar zijn. Maar als er eens vanuit een andere partij op een soortgelijke manier word uitgehaald dan doen ze met zijn alleen de waterlanders laten lopen stelletje jankballen dat ze er rondlopen.

Dat zit hier nu in de gemeenteraad.
pi_79157604
quote:

[..]

Als de KLM een corpulent persoon moet vervoeren, is dat een rationeel argument om meer voor een ticket te eisen. Bij een discussie over het klimaat in de Tweede Kamer is de lichaamsomvang van de spreker volledig irrelevant. Om in die discussie hierop te wijzen, is puur: op de persoon spelen, en niet op de argumenten. Dit verlamt de discussie.
Niet dat het er verder toedoet, een dik persoon is niet bepaald klimaatneutraler dan een normaal postuur mens. Een dik persoon vreet meer, schijt meer, pist meer, maakt meer gebruik van medicijnen en zorg, kost meer om de kilo's lichaamsgewicht te verplaatsen, kost meer in stoffenpruductie voor kleding, ademt meer en heeft meer grafruimte nodig.

/end of sarcasm
pi_79157616
Maar Hitler-vergelijkingen aan het adres van de heer Wilders zijn geen probleem voor (Groen)Links..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79157640
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:21 schreef El_Matador het volgende:
Maar Hitler-vergelijkingen aan het adres van de heer Wilders zijn geen probleem voor (Groen)Links..
Nee, dat moet kunnen.
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2010 @ 07:33:39 #224
230491 Zith
pls tip
pi_79157674
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:59 schreef Prinsch het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon straight-forward directe politiek, bovendien mag ze inderdaad wel een WII-fit aanschaffen.
Hee, ben je er weer?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79157853
Zo'n opmerking verbaast me nou helemaal meer niet eigenlijk.

Het zegt wel iets over de inmiddels alom bekende minachting van de PVV'ers voor andersdenkenden.

Met de aanhang is het al niet anders. Op een andere mening volgt een scheldpartij, een belediging of een bedreiging.

De haat zit diep.
pi_79158050
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet dat het er verder toedoet, een dik persoon is niet bepaald klimaatneutraler dan een normaal postuur mens. Een dik persoon vreet meer, schijt meer, pist meer, maakt meer gebruik van medicijnen en zorg, kost meer om de kilo's lichaamsgewicht te verplaatsen, kost meer in stoffenpruductie voor kleding, ademt meer en heeft meer grafruimte nodig.

/end of sarcasm
Wow, dr.Nikita maakt een grap.
pi_79158068
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

/end of sarcasm
De discussie in de tweede kamer ging niet over de invloed van corpulente mensen in de meerkosten van klimaatbeheersingspolitiek.
Dus een verwijzing naar de corpulentie van van Gent is daardoor onzinnig.
Ook al zou het over de invloed van dikke mensen op het klimaat gaan, heeft van Gent nog steeds spreekrecht, zonder dat haar eigen situatie een rol speelt.

Ik ben met je eens dat PVV-tegenstanders er ook wat van kunnen.
Als Hero Brinkman mee zou discussieren over alcoholproblematiek opent menig anti-PVV-FOKker likkebaardend een topic.
Als echter een kamerlid van CDA, PvdA of iemand anders op de persoon Brinkman zou spelen, zou dit een kwalijke zaak zijn.
En dat is wat hier speelt. De Mos is kamerlid, en geen schreeuwende FOK-Tokkie.

No Sarcasm!

(en dit is niet cynisch bedoeld)
pi_79158347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 08:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De discussie in de tweede kamer ging niet over de invloed van corpulente mensen in de meerkosten van klimaatbeheersingspolitiek.
Dus een verwijzing naar de corpulentie van van Gent is daardoor onzinnig.
Ook al zou het over de invloed van dikke mensen op het klimaat gaan, heeft van Gent nog steeds spreekrecht, zonder dat haar eigen situatie een rol speelt.

Ik ben met je eens dat PVV-tegenstanders er ook wat van kunnen.
Als Hero Brinkman mee zou discussieren over alcoholproblematiek opent menig anti-PVV-FOKker likkebaardend een topic.
Als echter een kamerlid van CDA, PvdA of iemand anders op de persoon Brinkman zou spelen, zou dit een kwalijke zaak zijn.
En dat is wat hier speelt. De Mos is kamerlid, en geen schreeuwende FOK-Tokkie.

No Sarcasm!

(en dit is niet cynisch bedoeld)
Ik snap je insteek wel maar vond het leuk om precies dat stukje er uit te pikken.
  maandag 15 maart 2010 @ 14:20:52 #229
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_79168526
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wie de neuk ben jij voor haar te bepalen waar wel en niet wat aan gedaan moet worden bij haar persoon?
Grapjas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')