Dat weet toch iedereen man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:48 schreef Horloge het volgende:
"De gebruikelijke dingen, spullen werden afgepakt..."
Oh meneer Des Bouvrie, u bent dus vaker opgepakt?
Postte ik ergens anders al.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
Als ik Des Bouvrie zie mis ik Gert-Jan Dröge heel erg.
Dat zag ik ook en poste ik ook, maar de gemiddelde Fok-puber moest natuurlijk weer hun afkeer van Van Dam plaatsen door op het verleden van die man te posten en geen rekening ermee te houden dat hij gewoon een heel erg persoonlijke goede vriend is verloren en daar emoties over heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling. Van Dam moest bijna huilen toen ie over de vriendschap met Hans van Mierlo sprak.
Marcel van Dam heeft een vriend verloren. Die emoties fake je niet idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zag ik ook en poste ik ook, maar de gemiddelde Fok-puber moest natuurlijk weer hun afkeer van Van Dam plaatsen door op het verleden van die man te posten en geen rekening ermee te houden dat hij gewoon een heel erg persoonlijke goede vriend is verloren en daar emoties over heeft.
Is die van "mijn pappa werkt bij McDonald's" echt zijn zoontje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja uit zijn tweede huwelijk.en uit zijn eerste huwelijk heeft ie ook twee kinderen.
Jan JR is al 16 hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is die van "mijn pappa werkt bij McDonald's" echt zijn zoontje?
Ja, dat vond ik aandoenlijk. Ik heb niks met Marcel van Dam, maar dit was wel heel lief. Hij was echt aangeslagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zag ik ook en poste ik ook, maar de gemiddelde Fok-puber moest natuurlijk weer hun afkeer van Van Dam plaatsen door op het verleden van die man te posten en geen rekening ermee te houden dat hij gewoon een heel erg persoonlijke goede vriend is verloren en daar emoties over heeft.
Ja dat zag je aan Marcel van Dam dat ie aangeslagen en verdrietig is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik aandoenlijk. Ik heb niks met Marcel van Dam, maar dit was wel heel lief. Hij was echt aangeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |