quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop fdat ze een catheter maatje 18 of meer bij je inbrengt
Het lijkt mij ook dat je in die zorg veel te maken krijgt met mensen die het allemaal niet meer zo goed op een rij hebben en met mensen die seksueel niet normaal in elkaar zitten. Dus dan lijkt me dat je gewoon nee zegt, maar dat je de vraag wel moet kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Karina het volgende:
Als ik dit soort berichten lees, denk ik altijd "zouden er ook gehandicapte vrouwen zijn die dit aan hun mannelijke verzorgers vragen"?
Maar meer OT: als je als patient denkt dat de verpleegster/verzorgster een hoer is, dan heb je niet alleen een lichamelijke handicap, maar heb je ook nog een gaatje in je hoofd.
Zijn bloedstuwing doe het nog kennelijk, maar als je verlamd bent is het wel aardig als iemand anders er aan wil trekken twee minuten, desnoods met een theedoek erom heenquote:
schaf een fleshlight aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Henkstee het volgende:
[..]
Zijn bloedstuwing doe het nog kennelijk, maar als je verlamd bent is het wel aardig als iemand anders er aan wil trekken twee minuten, desnoods met een theedoek erom heen
Het gevoelsleven van een vrouw zit toch anders in elkaar. Die hebben er minder mee als een onbekende ze even snel klaarmaakt om er vanaf te zijn. Maar wie weet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Karina het volgende:
Als ik dit soort berichten lees, denk ik altijd "zouden er ook gehandicapte vrouwen zijn die dit aan hun mannelijke verzorgers vragen"?
Ik vind dus niet dat een verpleegster die zoiets doet een hoer is.quote:Maar meer OT: als je als patient denkt dat de verpleegster/verzorgster een hoer is, dan heb je niet alleen een lichamelijke handicap, maar heb je ook nog een gaatje in je hoofd.
Tis LXIV maar, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het wel ernstig als mensen het wassen van billen gelijk zien aan iemand sexueel bevredigen
Waar begint voor jou prostitutie dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het niet hetzelfde. Het kan in één moeite door. Mijn verschil in visie is dat ik zoiets niet als prostitutie zie. En dat ik begrijp dat zo'n man ook zijn behoeftes heeft.
Mooi modaal Nederlands salaris, een paar duizend ¤ erboven zelfs als vakantiegeld er nog bij komt. Helemaal niet slecht gezien de 36 urige werkweek en het opleidingsniveau.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga, uiteraard, uit van een pleeg in loondienst. Die komt (gemiddeld!, de verzorgende zit een schaal lager) uit op 2750 per maand (inclusief onregelmatigheid en andere toeslagen). Uitgaande van 36 uur in de week, komt dat neer op 19 euro per uur. Bruto.![]()
Alleen een verknipte geest, bewierookt door een linkse zielige slachtoffercultuur, kan zoiets bedenkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het niet hetzelfde. Het kan in één moeite door. Mijn verschil in visie is dat ik zoiets niet als prostitutie zie. En dat ik begrijp dat zo'n man ook zijn behoeftes heeft.
Ah het is de schuld van Wilders dus....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Alleen een verknipte geest, bewierookt door een linkse zielige slachtoffercultuur, kan zoiets bedenken
Dit is inclusief alles. Dus ook de onregelmatigheid (nachtwerk). Opleidingsniveau? Het is je bekend dat dit dus ook opgaat voor een HBO'er?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Mooi modaal Nederlands salaris, een paar duizend ¤ erboven zelfs als vakantiegeld er nog bij komt. Helemaal niet slecht gezien de 36 urige werkweek en het opleidingsniveau.
juist nietquote:
Oh, jij vindt het te weinig merk ik? Kijk eens om je heen wat andere beroepen aan salaris krijgen. Het is echt niet dat ze zwaar onderbetaald worden hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is inclusief alles. Dus ook de onregelmatigheid (nachtwerk). Opleidingsniveau? Het is je bekend dat dit dus ook opgaat voor een HBO'er?
En erger: meer wordt het ook niet.
Wat 'modaal' er verder mee te maken heeft, begrijp ik even niet. Dat is geen 'gemiddelde' ofzo.
Ik vind het veel te weinig, inderdaad. Kijk eens om je heen naar de functie-inhoud van andere beroepen. Het is echt niet dat ze vergelijkbaar werk doen, hoor. (de gemiddelde pleeg is het hier overigens niet mee eens)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het te weinig merk ik? Kijk eens om je heen wat andere beroepen aan salaris krijgen. Het is echt niet dat ze zwaar onderbetaald worden hoor.
Ambtenaren roepen ook dat ze het zo zwaar hebben, militairen vinden dat ze onderbetaald worden en zelfs leraren klagen tegenwoordig dat ze te weinig vrije tijd hebben. Iedereen vindt dat "hun" (voorspelbare reactie: "ik ben geen thuiszorger") sector het zo zwaar heeft en dat ze minstens het dubbele zouden moeten verdienen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het veel te weinig, inderdaad. Kijk eens om je heen naar de functie-inhoud van andere beroepen. Het is echt niet dat ze vergelijkbaar werk doen, hoor. (de gemiddelde pleeg is het hier overigens niet mee eens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |