hartstikke netjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
goedemorgen
Hier 22:00, 3:00 en 6:00best prima!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef NieuweUser het volgende:
Ha! Kreeg gisteren post van Nutricia, vast reclame vanwege die blije dozen. Zit er een brief bij waarop staat:
Beste Mevrouw...,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Shulanith.
Eeuuhh.. Shulanith..??
We zijn meestal ongeveer 20 minuten bezig met voeden en verschonen en daarna kan Ivan zich 40 minuten alleen vermaken in de box. Als hij 60 minuten wakker is - ik kan er de klok op zetten - begint hij te mopperen. Voorheen legde ik hem dan meteen in bed, maar nu haal ik hem uit de box en ga zelf met hem spelen. Ik leg hem op een voedingskussen met zijn gezicht naar me toe, doe wat optrekspelletjes met hem en zing voor hem. Als hij dat zat begint te worden zet ik hem rechtop met zijn rug tegen me aan en geef ik hem een speeltje waar hij zelf wat mee kan spelen terwijl ik hem over zijn buik aai. Als hij dan weer dreigt te gaan mopperen leg ik hem snel in bed. Zo hebben we het net ook weer 1,5 uur volgehouden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Takkembah het volgende:
Succes vandaag met wakker houden! Wat is je techniek hier eigenlijk in???
Vernoemd naar de Joods-Canadese feministe?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef NieuweUser het volgende:
Ha! Kreeg gisteren post van Nutricia, vast reclame vanwege die blije dozen. Zit er een brief bij waarop staat:
Beste Mevrouw...,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Shulanith.
Eeuuhh.. Shulanith..??
Ik zat ook al te Googelen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vernoemd naar de Joods-Canadese feministe?
Thomas checkt de park?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:21 schreef leonieke het volgende:
We zijn thuis sinds dinsdagnamiddag. Vandaag de allereerste volledige dag dat ik helemaal alleen thuis ben met Thomas. Toch weer spannend eigenlijk. Het is ook nog wat zoeken allemaal. Maar het valt wel heel goed mee. Hij heeft voor de tweede nacht op rij alleen geslapen (in het ziekenhuis wou hij 's nachts op geen enkele manier in zijn bedje slapen, dus sliep hij bij mij in bed. De eerste nacht thuis ook, maar gisteren en eergisteren heeft hij in zijn park geslapen (matrasje van bed hadden we nog niet)).
Met de borstvoeding is het nog zoeken naar een ritme, maar ik vermoed dat dat normaal is. De laatste twee nachten wel maar één keer moeten opstaan om hem eten te geven![]()
En een week geleden lag ik nu nog met heel veel weeën in de verloskamer. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat hij er toen nog niet was
Ik houd je op de hoogte! Mijn schoonzus en haar man hebben een oudere baby die steeds meer moeite kreeg met slapen. Ze stopten hem 's avonds op tijd in bed, hij werd na een uur wakker en daarna ging hij met zijn ouders mee het bed in. Ze kregen steeds minder slaap en raakten er gesloopt van. Ze hebben toen een of andere techniek toegepast (met overdag een paar verplichte slaapjes) en binnen drie dagen was hij een compleet andere baby. Ik ben wel benieuwd naar zulke technieken. (Hij is natuurlijk wel veel ouder dan Ivan...)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Claudia, fijn dat het beter is gegaan zeg! En 5 hele uren is een super begin!![]()
Ik heb het forum gelezen en ben er ook wel benieuwd naar. Vooral omdat ik Rienk niet alleen in slaap krijg. (Nou.. 'niet'.. Het is hem al 6 keer wel gelukt)
Ik hoop ook voor je dat het snel over is. Ivan vertoonde een week voordat ik ging werken - hij was toen 11 weken oud - precies hetzelfde gedrag en bij ons heeft het definitief het einde van de borstvoeding ingeluid. Ik heb geen idee waarom hij zo deed.quote:Beessie, als dit een sprongetje is duurt hij al 3 dagenEn het is vooral de rechterborst die hij niet wil
Huilen en krijsen en bij links gaat het beter.. Rare vent. Hoop dat het gauw over is.
Ook zo'n zware nacht.quote:Normaal dus..Want hier was het een drama nacht.. Hij sliep al om 19:00.. Werd wakker om 21:30 en viel toen daarna direct weer in slaap. En toen werd ie om 02:30 weer wakker. Voeden en toen klaarwakker natuurlijk! Goddank dat ie sinds kort de speen weer wil, want die heb ik er in gestopt en ben mn nest weer in gesprongen. Hij spuugde hem om 03:00 en 03:15 weer uit, maar daarna was het stil
![]()
Om 04:30 het zelfde liedje![]()
Misschien heeft haar vader bij de aangifte een andere naam opgegeven?quote:
Anders ga je er weer naartoe, ga je naast haar bed zitten en blijf je haar aaien tot ze (diep) in slaap is gevallen om vervolgens weg te sluipen? En als ze weer krijst dan nog een keer. Ik stel voor mezelf meestal een limiet (maximaal drie keer er naartoe lopen of zo) en dan haal ik hem eruit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Takkembah het volgende:
Vlindur wel fijn met die speen zeg!
Ik zit hier echt te bijten zeg. Alexa was om 0630 al wakker en om 0900 natuurlijk doodmoe. Op bed gelegd, maar ze werd na een kwartier wakker, krijsend. Ben er even bijgeweest. Toen weer rustig en nu ligt ze alles bij elkaar te krijsen boven.... Ellende is erbij dat ze vaak al MAMA zegt, dus ik hoor nu AAAAAMAAAAAMAAAAA muuumuuuumuuuum. Mijn hart breekt![]()
Ik weet echt niet wat ik moet doen, weer laten huilen of gewoon ff erbij zitten of erbij pakken AAAHHGRRR
Als Rienk 'dwars' is (kan ook gewoon te moe zijn) is schudden de enige manier om hem in slaap te krijgen. Ik heb er een filmpje van gemaakt een aantal weken terug. (Hij ligt altijd met zn hoofd van me af, dus kan ik niet zien of hij al slaapt ja of nee. In de laptop zit een webcam en hierdoor kan ik goed naar Rienk kijken. Dus vandaar dat ik zo naar het beeld kijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd je op de hoogte! Mijn schoonzus en haar man hebben een oudere baby die steeds meer moeite kreeg met slapen. Ze stopten hem 's avonds op tijd in bed, hij werd na een uur wakker en daarna ging hij met zijn ouders mee het bed in. Ze kregen steeds minder slaap en raakten er gesloopt van. Ze hebben toen een of andere techniek toegepast (met overdag een paar verplichte slaapjes) en binnen drie dagen was hij een compleet andere baby. Ik ben wel benieuwd naar zulke technieken. (Hij is natuurlijk wel veel ouder dan Ivan...)
Ik hoop het nietquote:Ik hoop ook voor je dat het snel over is. Ivan vertoonde een week voordat ik ging werken - hij was toen 11 weken oud - precies hetzelfde gedrag en bij ons heeft het definitief het einde van de borstvoeding ingeluid. Ik heb geen idee waarom hij zo deed.
Ach, morgen laat hij ons vast wel uitslapenquote:Ook zo'n zware nacht.Veel plezier bij Isabeau!
Sneu is dat hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Takkembah het volgende:
Vlindur wel fijn met die speen zeg!
Ik zit hier echt te bijten zeg. Alexa was om 0630 al wakker en om 0900 natuurlijk doodmoe. Op bed gelegd, maar ze werd na een kwartier wakker, krijsend. Ben er even bijgeweest. Toen weer rustig en nu ligt ze alles bij elkaar te krijsen boven.... Ellende is erbij dat ze vaak al MAMA zegt, dus ik hoor nu AAAAAMAAAAAMAAAAA muuumuuuumuuuum. Mijn hart breekt![]()
Ik weet echt niet wat ik moet doen, weer laten huilen of gewoon ff erbij zitten of erbij pakken AAAHHGRRR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:10 schreef Sorbootje het volgende:
Hé Vlindur, tot straks!
Enneh Claudia, jij weet het wel weer tot de essentie terug te brengen hè?! "Veel plezier bij Isabeau"![]()
Isabeau heeft een bewakerDie kat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tot straks!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |