quote:
Op zondag 14 maart 2010 08:36 schreef Twinkly het volgende:Heej Claudia het ging dus hartstikke goed zonder speen!

De manier hoe jij beschrijft dat hij in slaap valt, zo gaat dat hier ook. En Niels wordt ook vaak hyper van zijn vuistje, alleen op zijn buik werkt het om in slaap te vallen. Hij moet nog steeds een bakerzakje aan wanneer hij op zijn rug ligt, ik vermoed dat het moeilijk wordt om dat af te leren
Zonder Puckababy slapen is hier ook een ramp, hoor. Ik ben ook benieuwd hoe dat t.z.t. gaat, maar ik leg me er nu maar bij neer dat hij zich er geborgen door voelt. Ik voel me wat dat betreft wel gesterkt door het boek waarin stevig instoppen juist aangemoedigd wordt.
Net weer in bed gelegd en binnen 7 minuten sliep hij! Ik ben zo blij!

Nu maar hopen dat opa en oma het morgen ook zo willen/kunnen doen.
quote:
Die boxspiraal hebben wij ook, hij vind alleen de bal leuk, die rammelt
Bij ons zit er een belletje in de bal, 1 figuurtje knispert, 1 piept en 1 rammelt. Hij vindt ze allemaal leuk en blijft er maar aan trekken. Z'n mobiel vond hij ook nog fantastisch, maar ik vond het tijd worden voor een speeltje in zijn box waar hij actiever mee aan de slag kon.
quote:
Wanneer ik Niels op zijn buik leg moet ik er altijd bij staan om constant schoon te maken onder zijn gezichtje, hij blijft maar spugen

Maar hij vindt het al wel wat leuker om op zijn zij te liggen (al moet ik hem nog steeds tegenhouden zodat hij niet omvalt) hij heeft nu door je zo ook best kan spelen.
Ivan spuugt bijna nooit, maar als ik hem op zijn buik leg moet ik er ook bij blijven. Dan gaat hij erg kwijlen en komt er wel eens wat voeding terug. Ik wacht het liefst tot zo lang mogelijk na de voeding met op zijn buik leggen, maarja, hij is nog steeds maar 1,5 uur wakker. Hoelang is Niels nu wakker?
quote:
Ik ben best wel dood

Maar ik ga straks gezellig met Niels in bad
Wij gaan zometeen ook badderen.

Ivan begint trouwens steeds vaker hardop te lachen en hij is dan nóg schattiger dan hij normaal gesproken is. Hij doet het het vaakst als je hem hoog boven je houdt en dan ineens laat zakken, dat vindt hij prachtig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.