Waarschijnlijk is dit iemand met weinig geld, en gaat eerst het papier dubbelvouwen, om nog eens te gebruikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?
Je moet toch kijken of er nog wat meer te vegen valt, slimpiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?
Dat doe ik door je kont een beetje van de bril te laten rijzen waardoor er een kijkgat aan de voorkant ontstaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet toch kijken of er nog wat meer te vegen valt, slimpie
Wat???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat doe ik door je kont een beetje van de bril te laten rijzen waardoor er een kijkgat aan de voorkant ontstaat.
Hier een dwarsdoorsnede van bovenaf,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat???
Het volgende strijdpunt dames en heren: de keuring van het toiletpapiertje. Onder- of achterlangs?
Hahahha kom op man dat is toch geen poepen meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hier een dwarsdoorsnede van bovenaf,
[ afbeelding ]
Dan zit je toch als een fucking slangenmens op de pot man.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hier een dwarsdoorsnede van bovenaf,
[ afbeelding ]
Het is niet een 100% anatomisch correcte paint.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan zit je toch als een fucking slangenmens op de pot man.
Waarom hang je zo voorover?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Het is niet een 100% anatomisch correcte paint.![]()
Hoe doen jullie staanders het dan in een kleine wc?
[ afbeelding ]?
Of moet de deur open?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Het is niet een 100% anatomisch correcte paint.![]()
Hoe doen jullie staanders het dan in een kleine wc?
[ afbeelding ]?
Of moet de deur open?
Dus nog voordat je hebt afgeveegd gaan de bilspleten weer op elkaar?quote:
Ja, dit is fijn zeker. En ja ik heb super bilspierenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dus nog voordat je hebt afgeveegd gaan de bilspleten weer op elkaar?![]()
Tenzij je super bilspieren hebt en ze uit elkaar kan houden met brute kracht.
Ja dat is fijn, zolang je niet op je arm gaat zitten zoals op die Photoshop/paint.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, dit is fijn zeker. En ja ik heb super bilspieren
[ afbeelding ]
En je arm op parabolische wijze richting je aars bewegenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dat is fijn, zolang je niet op je arm gaat zitten zoals op die Photoshop/paint.
Echt niet je moet Adriaan zijn om zo te kunnen poepen zegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dat is fijn, zolang je niet op je arm gaat zitten zoals op die Photoshop/paint.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, dit is fijn zeker. En ja ik heb super bilspieren
[ afbeelding ]
quote:
Vegen met pleeborstel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef henkde_j het volgende:
En waarom heeft nog niemand wat gezegd over die handige borstels altijd. Ok, eigenlijk voor senioren... Maar bevalt best goed![]()
[ afbeelding ]
schrobbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |