Even voor de duidelijkheid het gaat hier over afvegen niet de daad zelf hèquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Fok is leerzaam
Nooit geweten dat mensen het staand doen, tenzij de wc te goor is om op de bril te gaan zitten
Je kunt altijd nog gaan hurkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Fok is leerzaam
Nooit geweten dat mensen het staand doen, tenzij de wc te goor is om op de bril te gaan zitten
Ik wist dus echt niet dat mensen staand hun reet afvegen... Lijkt me ook erg onhandig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:21 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit gehoord van mensen die zittend hun reet afvegen. En ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Nee juist nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik wist dus echt niet dat mensen staand hun reet afvegen... Lijkt me ook erg onhandig.
Dat dus. Mannen die zittend afvegen plassen waarschijnlijk ook zittend.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
hoe kun je nou in godsnaam je reet afvegen zittend?
hurkend hoort bij rechtstaan toch?
dus zittend is zittend op de bril?
dan moet je hand tussen je billen en bril, en dan nog eens vegen
dat gaat toch niet
Ik snap er ook echt geen ene fuck van. Voorlangs, achterlangs, linksom rechtsom?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat gaat toch niet
Gewoon heel simpel door een beetje voorover te leunen komt er genoeg plaats tussen je reet en de bril om een hand achter langs te steken en af te vegen hetzelfde principe als staand alleen minder moeite en hygiënischer aangezien bij opstaan je reet op elkaar wordt gedrukt waardoor de troep zich over een groter gebied uitspreid.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat gaat toch niet
He? Maar jij veegt dus als vrouw zijnde zittend achterlangs? Ik doe voorlangs. Of deed je achterlangs vanwege zwangerschap want ik kan me indenken dat het me dan misschien niet meer luktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Welnee
Beetje naar voren met je bovenijf, dan komt je kont naar achteren en naar boven...
Deze uitlegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel door een beetje voorover te leunen komt er genoeg plaats tussen je reet en de bril om een hand achter langs te steken en af te vegen hetzelfde principe als staand alleen minder moeite en hygiënischer aangezien bij opstaan je reet op elkaar wordt gedrukt waardoor de troep zich over een groter gebied uitspreid.
Je hoeft echt geen raket geleerde te zijn om dit te begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |