abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_79866435
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Chell het volgende:

[..]

Voor mij ligt het niet aan dat "gezonde", ik vind haar als persoon gewoon niet zo leuk ook geloof ik, ze is me te overdreven. Maar ik heb dus ook érg weinig met Lonneke vooralsnog.
Ja, kan...
Ik heb inderdaad ook weinig met haar en probeer te bedenken hoe dat komt. Ben er niet uit hoe het zit maar ook hier weinig interesse voor haar verhaal.
Vorig seizoen had ik dat met Gwendo en Karina en ik dacht dat dat kwam omdat de andere 3 leeftijdsgenoten waren en zij dus te jong. Maar dat gaat nu niet meer op omdat Pieter Jan me wel vreselijk raakt.
Don't you love her madly?
pi_79866471
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook minder met Lonneke dan met PJ, Maartje en Sandra.
Maar met Bob heb ik dus echt niets en ik vind die Nancy op een of andere manier altijd irritant aanwezig
Oh ja, dat heb ik ook van Nancy. Maar dat mag niet van mezelf
Don't you love her madly?
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:08:53 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79866483
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat komt omdat Bob en Lonneke nog redelijk zijn. en die andere drie heel ernstig ziek zijn.. Lonneke en Bob ook hoor..Maar laat ze lekker genieten nu kunnen ze nog.
Voor mij niet eerlijk gezegd.
Ze liggen mij als persoon niet echt denk ik.
PJ vind ik heerlijk open en direct en hij heeft zo'n schattig koppie
Maartje had ik ook direct iets mee, maar mijn " favoriet" is toch Sandra
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_79866486
Aflevering 5 heb ik echt jankend bekeken.
Ik vind Yvon het juist veel leuker doen dan Patrick. Bij hem vond ik de vragen soms heel bot en vielen er veel stiltes. Ook maakte hij veel van die gekke grapjes om die stiltes dan weer te doorbreken.
En volgens mij is de opzet van de serie nu ook heel anders. De meeste zijn nu al overleden...bij de oude series leefden de meeste nog toen het programma begon. Ze hebben nu ook langer over de opnamen gedaan.
pi_79866549
Vind het trouwens erg ongepast om in een topic als dit heel erg duidelijk te maken welke personen je minder leuk vind, het is de Gouden kooi niet.
leg je mening gewoon even naast je neer en besef dat deze ziektes gewoon heel erg zijn, voor hun en iedereen om hun heen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:14:09 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_79866674
Begrijp wel Yvon zat vorig jaar ook met haar andere programma BZV van de KRO en OML..ik denk, dat de opname daarom langer duurde ivm haar andere programma.
pi_79866830
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Troeta het volgende:
Vind het trouwens erg ongepast om in een topic als dit heel erg duidelijk te maken welke personen je minder leuk vind, het is de Gouden kooi niet.
leg je mening gewoon even naast je neer en besef dat deze ziektes gewoon heel erg zijn, voor hun en iedereen om hun heen.
want als je een ziekte hebt en dood gaat moet iedereen je aardig vinden?
als je iets merkt in zo'n programma als dit, is het dat mensen gewoon willen blijven doorleven tot 't niet langer kan. En dan heb je er ook geen flikker aan als iedereen ineens aardig tegen je doet / je mag.

daarbij kiezen ze er zelf voor dit op tv te delen met mensen, en dat levert topics op waar over je wordt gepraat
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:18:16 #183
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79866859
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Troeta het volgende:
Vind het trouwens erg ongepast om in een topic als dit heel erg duidelijk te maken welke personen je minder leuk vind, het is de Gouden kooi niet.
leg je mening gewoon even naast je neer en besef dat deze ziektes gewoon heel erg zijn, voor hun en iedereen om hun heen.
Iets met iemand hebben heeft niets met de ernst van zijn/haar ziekte te maken.
De ene persoon raakt je gewoon meer dan de andere, of ze nou kanker hebben of niet.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:35:10 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79867546
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:18 schreef Danielle83 het volgende:


Deze aflevering is echt heel heftig! Zat met tranen in mijn ogen te kijken. Het is zo'n oneerlijke strijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:44:18 #185
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_79867920
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Iets met iemand hebben heeft niets met de ernst van zijn/haar ziekte te maken.
De ene persoon raakt je gewoon meer dan de andere, of ze nou kanker hebben of niet.
Niets aan toe te voegen.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_79868476
pff heftige aflevering weer..

en die opmerkingen van Yvonne kan ik nog steeds niet goed hebben!
Vooral wat ze tegen Sandra zei..
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2010 @ 14:22:53 #187
43556 miss_dynastie
pi_79869369
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind dat Yvon het goed doet. Ik denk dat ze gewoon is zoals ze is. Ze vraagt de dingen die in haar opkomen, was dat niet de kracht van dit programma? Niet het 'oh wat ben je zielig' maar gewoon dingen vragen die in je opkomen. Natuurlijk leef je mee, maar het gaat erom dat de personen en de ziekte in beeld worden gebracht. En net als de vorige seizoenen wordt dit weer heel mooi gedaan.

Gisterenavond aflevering 5 gekeken, die was zeker wel heftig. Vooral op het laatst
Zoals ze is? Dat hoop ik toch niet, want dan ben je toch wel heel, heel, heel dom Je ziet er stukken beter uit dan de vorige keer, voel je je ook zo? Nee Ze ligt op d'r sterfbed, domme muts!

Naar Sandra kan ik bijna niet kijken. Het is iemand die je direct raakt. Elke serie heeft voor mij wel zo'n iemand gehad: Serie 1 Karin, serie 2 Emmy....
pi_79869526
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zoals ze is? Dat hoop ik toch niet, want dan ben je toch wel heel, heel, heel dom Je ziet er stukken beter uit dan de vorige keer, voel je je ook zo? Nee Ze ligt op d'r sterfbed, domme muts!
ik vind het totaal geen rare vraag. Sterfbed betekent niet automatisch alleen maar pijn. Het feit dat je weet dat't snel over is met pijn en verdriet kan ook zorgen voor een 'ontspannen gevoel' als je je er bij neergelegd hebt, en ik denk dat ook dat ze vooral daar op doelde
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:37:20 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79869922
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het totaal geen rare vraag. Sterfbed betekent niet automatisch alleen maar pijn. Het feit dat je weet dat't snel over is met pijn en verdriet kan ook zorgen voor een 'ontspannen gevoel' als je je er bij neergelegd hebt, en ik denk dat ook dat ze vooral daar op doelde
Ik vond het ook helemaal geen rare opmerking eigenlijk.
Het kan toch? En het is toch ook zo dat iemand soms ineens een voller ronder gezonder gezicht heeft door vocht en prednison waardoor ze er minder uitgemergeld uit zien.
***
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:42:36 #190
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_79870125
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vond het ook helemaal geen rare opmerking eigenlijk.
Het kan toch? En het is toch ook zo dat iemand soms ineens een voller ronder gezonder gezicht heeft door vocht en prednison waardoor ze er minder uitgemergeld uit zien.

Helemaal mee eens! Je zag ook aan Sandra zelf dat ze er geen moeite mee had. En daar gaat het uiteindelijk om! Vanaf de eerste aflevering heeft zij echt indruk gemaakt. Het blijft zo'n klote ziekte
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:57:55 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79870682
Pfoe... Die laatste beelden...
***
pi_79870824
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Troeta het volgende:
Vind het trouwens erg ongepast om in een topic als dit heel erg duidelijk te maken welke personen je minder leuk vind, het is de Gouden kooi niet.
leg je mening gewoon even naast je neer en besef dat deze ziektes gewoon heel erg zijn, voor hun en iedereen om hun heen.
Oh dat ik met sommigen minder feeling heb wil toch niet direct zeggen dat ik die ziekte dan ook niet meer erg vind?
Ik vind het net zo goed vreselijk dat zij jong zullen overlijden, maar moet je iedere zieke dan maar interessant of sympathiek vinden? Dat is toch best hypocriet en het lijkt me als zieke nou ook niet bepaald prettig om te ervaren dat iedereen alleen maar leuk tegen je doet omdát je dood gaat...
Don't you love her madly?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 april 2010 @ 17:26:46 #193
95752 crew  Chell
Kluns
pi_79875391
Ik vind er idd niks mis mee om aan te geven dat je minder feeling met iemand hebt. Dat heeft ook echt niks met die ziekte of het nog-niet-zo-ziek zijn te maken. Maartje en Sandra hadden me ook geraakt als ze nog niet zo ziek waren geweest, net zoals Wiebe dat in seizoen 1 gewoon deed.
pi_79875775
precies met de ene heb je feeling en met de ander niet of weinig.

emmy van vorig seizoen heeft mij echt graakt.
"hoi ik ben emmy en ik ga dood"

en nu idd maartje en sandra.

voor de rest is het ook erg dat ze dood gaan maar voel daar minder bij
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_79875900
Volgens mij raken de 3 je meer omdat ze enthousiaster in het leven staan en je ze echt ziet aftakelen. Lonneke is ook enthousiast, maar is niet echt 'ik ga binnenkort dood'. Zij is gewoon met haar leven bezig soort van alsof er niks aan de hand is. Bob is echt helemaal voorbereid, dus het enigste wat je zou kunnen zien is dat hij af gaat takelen, maar dusver lijkt het een gezonde jongen.

Beetje mijn ei
pi_79876129

Mymy, ik had echt even een korrelatie momentje..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79876462
Overigens, tijdens het kijken van seizoen 1 kom ik erachter dat Patrick nogal eens ergens binnenkwam met de opmerking 'Een bijzonder goeiemorgen/middag/avond' Was ook niet altijd even gepast
Don't you love her madly?
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:10:01 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79876625
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, tijdens het kijken van seizoen 1 kom ik erachter dat Patrick nogal eens ergens binnenkwam met de opmerking 'Een bijzonder goeiemorgen/middag/avond' Was ook niet altijd even gepast
Nounou, dalijk mag je helemaal niks meer zeggen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_79877040
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:04 schreef Lovechild het volgende:
Overigens, tijdens het kijken van seizoen 1 kom ik erachter dat Patrick nogal eens ergens binnenkwam met de opmerking 'Een bijzonder goeiemorgen/middag/avond' Was ook niet altijd even gepast
Zolang hij maar niet standaard een beertender meesleept

Ook aflevering 5 gezien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79877178
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Zolang hij maar niet standaard een beertender meesleept

Ook aflevering 5 gezien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')