Hoe bedoel je openbaar bekend? Je kunt op de website van BNN al het een en ander lezen. En ik geloof dat er al 3 van de 5 deelnemers zijn overleden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef YPPY het volgende:
Durf nog niet te kijken, wacht nog wel een paar weken, als er meer 'openbaar' bekend is over de deelnemers. Anders vind ik veel moeilijker om te kijken.
Meer dat ik o.a. hier de reacties van anderen heb gelezen. Dan kan het vast even 'zakken' voordat ik met die mensen mee ga leven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je openbaar bekend? Je kunt op de website van BNN al het een en ander lezen. En ik geloof dat er al 3 van de 5 deelnemers zijn overleden.
Dat begrijp ik wel. Het is inderdaad heftig om te zien hoe zulke jonge mensen alles nog uit het leven proberen te halen voordat het voorbij is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Meer dat ik o.a. hier de reacties van anderen heb gelezen. Dan kan het vast even 'zakken' voordat ik met die mensen mee ga leven.
Me too. Er is nog een meisje die we niet hebben gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Ik vind haar juist altijd leuk, oprecht...vandaar dat ik van haar heel wat verwachtte bij dit programma.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Veerboot het volgende:
Ik ben op voorhand niet zo blij met Yvon Jaspers, maar het programma an sich heeft vorige keren veel indruk op me gemaakt. Ga het weer proberen te volgen derhalve.
Ik ook, heb net de eerste online gezien. Ik probeer me niet te ergeren aan Jaspers, maar de reactie van haar op die zg. 'lijken' op die beurs vond ik ronduit genant. Doe normaal zegquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Veerboot het volgende:
Ik ben op voorhand niet zo blij met Yvon Jaspers, maar het programma an sich heeft vorige keren veel indruk op me gemaakt. Ga het weer proberen te volgen derhalve.
Ik vond de reactie op Pieter Jan "Grow up" persoonlijk pijnlijkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, heb net de eerste online gezien. Ik probeer me niet te ergeren aan Jaspers, maar de reactie van haar op die zg. 'lijken' op die beurs vond ik ronduit genant. Doe normaal zeg
Dat is de aflevering van deze week. Stond al wel een tijdje online, maar wordt pas vanavond op tv uitgezonden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Net pas even de uitzending van vorige week bekeken.
Ook dat jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond de reactie op Pieter Jan "Grow up" persoonlijk pijnlijker
Klopt als een bus. Ik zet de TV aan en dacht WTF.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Reese het volgende:
Oh, echt? Dat is wel heel erg 2010 zeg.
Maar goed, ik zei het vooral tegen golfer omdat ik me kon voorstellen dat je gauw even de ouwe aflevering online bekijkt om vervolgens *nu* de tv aan te zetten voor de nieuwe aflevering die dan weer de oude aflevering blijkt te zijn.
ja ik zat bijna hardop te zeggen: kom op yvon doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, heb net de eerste online gezien. Ik probeer me niet te ergeren aan Jaspers, maar de reactie van haar op die zg. 'lijken' op die beurs vond ik ronduit genant. Doe normaal zeg
Wie dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je openbaar bekend? Je kunt op de website van BNN al het een en ander lezen. En ik geloof dat er al 3 van de 5 deelnemers zijn overleden.
Ja, en dat was niet de enige keer dat ik dacht doe ff normaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja ik zat bijna hardop te zeggen: kom op yvon doe ff normaal zeg.
Echt zo iiiieee jakkie bah nog een lijk
http://overmijnlijk.bnn.nl/quote:
Je moet sowieso respect voor haar hebben dat ze dit doet. Het is niet het makkelijkste programma om te maken. Ze moet gewoon nog even haar draai vinden en waarschijnlijk groeit ze wel in de serie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat was niet de enige keer dat ik dacht doe ff normaalIk vind haar normaal gesproken altijd erg leuk, maar volgens mij vindt ze dit te "moeilijk" oid, want ze vraagt en zegt steeds hele rare of domme dingen...
Anderhalf jaar later, na de opnames bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:41 schreef PirE het volgende:
Je moet sowieso respect voor haar hebben dat ze dit doet. Het is niet het makkelijkste programma om te maken. Ze moet gewoon nog even haar draai vinden en waarschijnlijk groeit ze wel in de serie.
Zie je mij ergens geen respect hebben dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet sowieso respect voor haar hebben dat ze dit doet. Het is niet het makkelijkste programma om te maken. Ze moet gewoon nog even haar draai vinden en waarschijnlijk groeit ze wel in de serie.
Ja, dat vond ik idd ook wel een beetje te giechelig, damn, je maakt een programma over de dood en dan ga je zo doen over (ok, toegegeven, zeer realistische, ik moest ook even voelen om het zeker te wetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze deed het tegelijkertijd met de opnames voor Boer zoekt Vrouw heb ik ergens gelezen. Een behoorlijke omschakeling steeds.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze deed het tegelijkertijd met de opnames voor Boer zoekt Vrouw heb ik ergens gelezen. Een behoorlijke omschakeling steeds.
Volgens mij wel, ik vermoed dan ook dat ze tijdens de uitzendingen overlijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:51 schreef Chell het volgende:
Ik moet ook wel erg wennen aan Yvon. Tis gewoon anders. Op sommige momenten inderdaad iets té giechelig, maar toch doet ze het ook wel weer leuk.
Wat zijn sommigen van de deelnemers trouwens al een tijd overleden! Dat was de vorige keren toch niet zo?
Oh, dus toch echt poppen? Ik twijfeldequote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik idd ook wel een beetje te giechelig, damn, je maakt een programma over de dood en dan ga je zo doen over (ok, toegegeven, zeer realistische, ik moest ook even voelen om het zeker te weten) poppen.
Hele, hele dure poppen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dus toch echt poppen? Ik twijfeldeEn ik vond die reactie heel, heel menselijk juist, maar misschien ben ik ook wel mutsig daarmee hoor.
Je ziet wel wat montage kan doen; de beelden van vorige week suggereerden iets heel anders met Sandra, 'ze gaat heel hard achteruit', dit was gewoon best vrolijk, vieze antibiotica alleen terwijl ze deden alsof ze heel veel zieker was.
Wat was nou precies het bezwaar tegen die stripper voor Pieter-Jan? Kan toch helemaal geen kwaadDesnoods die vrienden even een blinddoek om of zo.
Van eentje is het ook gefilmd, dat wilde hij. En omdat het inderdaad om een "hij" ging, zal het wel om Pieter Jan gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik vermoed dan ook dat ze tijdens de uitzendingen overlijden.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de 2e aflevering gezien en ik vond haar al minder giechelig hierin... Kwestie van erin komen denk ik.
Sws wil ik er maar gewoon niet te veel bij stil staan, het gaat ten slotte niet om haar...
Men, al die vrienden van die Pieter Jan... zo jong en dan al zo volwassen hierin... Wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik van de week op internet kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de 2e aflevering gezien en ik vond haar al minder giechelig hierin... Kwestie van erin komen denk ik.
Sws wil ik er maar gewoon niet te veel bij stil staan, het gaat ten slotte niet om haar...
Men, al die vrienden van die Pieter Jan... zo jong en dan al zo volwassen hierin... Wow.
Doet er maar eens na..zo'n programma presenteren..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef het-is-mij het volgende:
Ik heb de afleveringen vanmiddag ook even gezien.
Mooie serie weer.....
Alleen idd yvon, vond haar ook wat giechelig en zenuwachtig ofzo, net of ze zich geen houding wist te geven, ik probeer er maar doorheen te kijken.
Eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Heb net ook de 2e aflevering gekeken, en daarna ook op zijn site gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Was er een aflevering 8 dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Crientje87 het volgende:
ik kan aflevering 8 van seizoen 2 niet vinden![]()
wie kan me helpen?
ja dat staat op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Over_Mijn_Lijkquote:
Wat een ontzettend mooi berichtquote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag trouwens net dat Robert (van Margreet) vorige week nog een stukje heeft geschreven op haar blog.
http://weblogs.bnn.nl/margreetoml
Dat vond ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:43 schreef golfer het volgende:
Ook bekeken.
Heftig blijft het.
Yvon begint het beter te doen.
'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook ik heb afl 3 gekeken. klinkt misschien clichee, ook ik vond een heftige uitzendingYvon doet het goed.
Ja, ze is echt geweldig volgens mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef FTWO het volgende:
Mooiste opmerking (verwacht zelfs van de hele serie) kwam van Sandra. Bedoel de opmerking over haar ouders => opa/oma... Zegt alles over haar, prachtig!
de tranen stonden me in de ogen toen ik dat stukje zag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja Maartje vooral.. toen ze naar haar hondje toe ging die een nieuw baasje heeft.
Ja was erg emotioneel dat ze geen kinderen kan nemen/krijgen ivm haar eierstokkankerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef FTWO het volgende:
Mooiste opmerking (verwacht zelfs van de hele serie) kwam van Sandra. Bedoel de opmerking over haar ouders => opa/oma... Zegt alles over haar, prachtig!
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik vind Yvon ook nep en gemaakt over komen. Patrick deed het ook gewoon erg goed natuurlijk..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Yvon het niet zo goed vind doen eigenlijk. Ik vind een soort gemaakte jovialiteit in haar manier van praten zitten en soms een beetje zoals je tegen een kind praat. Daarnaast vind ik haar manier van emotionele vragen stellen een beetje gemaakt... Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar het komt niet naturel over op mij.
Maar ís Yvon gewoon niet een beetje zo? Naar mijn idee doet ze altijd zo, het is misschien gewoon haar manier...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Yvon het niet zo goed vind doen eigenlijk. Ik vind een soort gemaakte jovialiteit in haar manier van praten zitten en soms een beetje zoals je tegen een kind praat. Daarnaast vind ik haar manier van emotionele vragen stellen een beetje gemaakt... Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar het komt niet naturel over op mij.
Zo is ze bij BzV ook..Toch vond ik haar bij de 3é uitzending beterder doen als voorgaande uitzendingen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ís Yvon gewoon niet een beetje zo? Naar mijn idee doet ze altijd zo, het is misschien gewoon haar manier...
Komt aanstaande donderdag aflevering 3 Ik hou dan rekening met jou als ik eerder kijk . Dan zet ik ze in spoilers.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:08 schreef Koningin het volgende:
Aflevering 3 is nog niet op tv geweest of wel?
Zou dan met spoilers gewerkt kunnen worden aub? Want ik kijk ze niet online, maar gewoon op tv.
Danke!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt aanstaande donderdag aflevering 3 Ik hou dan rekening met jou als ik eerder kijk . Dan zet ik ze in spoilers.
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:08 schreef Koningin het volgende:
Aflevering 3 is nog niet op tv geweest of wel?
Zou dan met spoilers gewerkt kunnen worden aub? Want ik kijk ze niet online, maar gewoon op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef fespo het volgende:
een quote van Pieter Jan:
"In de zomer van 2008 brak ik mijn been, wat niet een ‘gewoon’ gebroken been bleek te zijn maar botkanker. "
weet iemand hoe dit kan?
zou hij zijn been gebroken hebben door niks raars te doen of is dat toeval?
spoiler die niks met de vraag te maken heeft maar wel over Pieter Jan gaatMisschien worden de botten broos ofzo dat je het zomaar kan breken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Verschijnselen
De meest voorkomende verschijnselen van botkanker zijn pijn en een gezwollen been of arm. Meestal zit de zwelling rond de knie of in de bovenarm, dicht bij de schouder. De pijn is vooral voelbaar in rust, vooral ‘s nachts. Enige tijd (zelfs een aantal weken) nadat de pijn is opgetreden, kan zich een bobbel of zwelling vormen bij de plek waar het kankergezwel zich bevindt. Bij botkanker in een been kan iemand plotseling mank gaan lopen zonder dat daarvoor een aanwijsbare oorzaak is. In een aantal gevallen, als de structuur van het bot in het been of de arm sterk is aangetast, kan botkanker zich voor het eerst openbaren door de plotselinge, hevige pijn die het gevolg is van een botbreuk.
Daar staat nogsteeds 3quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:21 schreef Anderkeertje het volgende:
Aflevering 4 staat nu ook op de site. het is de eerste serie hiervan die ik zie. Indrukwekkend hoe zo'n jonge mensen zo sterk kunnen zijn.
Ah thnx, ik kijk altijd alleen bij die tekst erboven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In het menu links kun je aflevering 4 kijken, de tekst begint met 'Maartje zit er...'
Ik heb juist de neiging om het af te kijken terwijl ik eigenlijk hoognodig naar bed moet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de eerste 8 minuten van afl. 4 gekeken, maar ik moet eiks dringend op bed en wil niet liggen te malen.![]()
Dus morgen kijken we verder
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Miriampje het volgende:
Aflevering 4 is echt een tranen trekker. Vind het vooral moeilijk om naar de verhalen van Sandra te kijken.
Ben benieuwd hoe lang iedereen het nog volhoud.
Met name Sandra raakt me heel erg, zo'n mooie jonge en spontane meid.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het wel een mooie uitzending, maar niet per se een tranentrekker of superheftig ofzo. Vorige keer heb ik meer gejankt iig.
'Leuk' om te zien dat dat zo varieert per persoon.
Idem.quote:
* tisauch deelt dit gevoel. Heb Een paar keer goed moeten slikken. Jakkes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met name Sandra raakt me heel erg, zo'n mooie jonge en spontane meid.
Bah
Ja mee eens met jouquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, diep respect voor pieter jan. zo jong en zo wijs
waarom zou yvon een soort patrick-kloon moeten zijn? ze doet het gewoon op haar eigen manier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:45 schreef sander89 het volgende:
Net eerste 4 afleveringen gekeken, erg goed programma weer al valt mij ook op dat Yvon net niet helemaal in de vingers heeft al doet ze erg haar best.
Gelukkig groeit ze wel een beetje in de loop van de afleveringen, lijkt mij ook dat Patrick Lodiers of iemand anders van de crew van de vorige seizoen haar begeleidt.
Moet seizoen 1 en 2 ook maar is terug gaan kijken, want daarvan heb ik nooit alle afleveringen gezien.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef fespo het volgende:
een quote van Pieter Jan:
"In de zomer van 2008 brak ik mijn been, wat niet een ‘gewoon’ gebroken been bleek te zijn maar botkanker. "
weet iemand hoe dit kan?
zou hij zijn been gebroken hebben door niks raars te doen of is dat toeval?
spoiler die niks met de vraag te maken heeft maar wel over Pieter Jan gaatVoor zover ik weet, stapte hij uit bed, lande iets verkeerd en brak zijn been.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrs. over een uurtje wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef fespo het volgende:
wanneer stond afl. 4 vorige keer online?
ik wil 5 zien
Vorige week vrijdag heb ik afl 4 gekeken..Dus staat morgen afl 5 online.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef fespo het volgende:
wanneer stond afl. 4 vorige keer online?
ik wil 5 zien
1.5 jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Dyr. het volgende:
Weet iemand tot hoelang ze doorgefilmd hebben?
Ik heb me aan wel meer geergerd deze aflevering (4). "Wees eens blij!!" roepen tegen Pieter Jan, staan stampen op het graf van Bob en keihard "GATVERDAMME!!!"schreeuwen bij de aanblik van de opgezwollen benen van Sandra...quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjonge jonge, ik weet dat het niet gaat om de presentatrice maar om de deelnemers, maar om nou tegen iemand op z'n sterfbed te zeggen: 'wat zie je er goed uit! Beter dan de vorige keer!'![]()
![]()
Ik erger me 'dood' aan Yvon haar aanwezigheid en domme opmerkingen deze keer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjonge jonge, ik weet dat het niet gaat om de presentatrice maar om de deelnemers, maar om nou tegen iemand op z'n sterfbed te zeggen: 'wat zie je er goed uit! Beter dan de vorige keer!'![]()
![]()
Kan het soms amper aanzien hoe zij om gaat met de deelnemers van dit programma.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Heb je het voorstukje van afl. 6 gezien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Kan het soms amper aanzien hoe zij om gaat met de deelnemers van dit programma.![]()
Ze bedoelt het goed om positief te zijn volgens mij, maar komt totaal fout, simpel en niet nadenkend wat er zich nou echt afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |