Bij de E92 335i zit het luchtfilter wel aan de binnenkant.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef justmattie het volgende:
Het is trouwens wel jammer dat ze die luchtfilter bij die 335i niet netjes aan de binnenkant hebben zitten.
Johquote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij de E92 335i zit het luchtfilter wel aan de binnenkant.
Goede keus.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik wil misschien binnenkort een BMW 330iuit Duitsland importeren maar omdat ik helemaal geen ervaring heb met BMW's.
Hoop ik dat jullie nog iets weten waar ik speciaal op moet letten?
Volgens mij is de facelift versie van 2001 of later?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef Catch22- het volgende:
ik zou een Type 2 E46 nemen. Een tweaker heeft een 2000 e46 330i voor 10k gehaald uit dld (totale kosten)
Kun je wel fijn je kont laten zwieberen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef piekartz87 het volgende:
pff,, die bmw's met zelf ingebouwde een veels te grote blokken erin.
het lijkt me gaaf om een keer in te rijden maar voor de rest lijkt het me kut.
dan klopt het gewichtsverdeling toch ook niet meer of wel?
Hangt van de blokken af. De meeste nieuwere blokken zijn allemaal een stuk lichter door lichtere (en sterkere) materialen zoals aluminium en zooi. Gewicht blijft dan ongeveer hetzelfde. Bijvoorbeeld een M20B25 tegenover een M50B25 scheelt je echt misschien een kilo of 30/40.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef piekartz87 het volgende:
pff,, die bmw's met zelf ingebouwde een veels te grote blokken erin.
het lijkt me gaaf om een keer in te rijden maar voor de rest lijkt het me kut.
dan klopt het gewichtsverdeling toch ook niet meer of wel?
Als je het zelf kunt, is het nog prima te betalen. Een M50B25 (de 2.5L uit een E36 met 192pk) kun je op de kop tikken voor rond de ¤600. Alleen dat ding er in bouwen, aansluiten, kabelboom aanpassen etc..moet je kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef piekartz87 het volgende:
later, als ik groot ben (in de portemonnee)
Je bent toch geen negerin?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je wel fijn je kont laten zwieberen.
Dat heeft dus iemand hier uit Leeuwarden ook met z'n E30quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, is het nog prima te betalen. Een M50B25 (de 2.5L uit een E36 met 192pk) kun je op de kop tikken voor rond de ¤600. Alleen dat ding er in bouwen, aansluiten, kabelboom aanpassen etc..moet je kunnen.
Laat je het doen bij een garage (denk aan Offenga), dan ben je iets van ¤2500/¤3000 kwijt gok ik.
Of bij us Zjoske en Buddy.
Als ik het me goed herinner heeft die kerel met die Calypso-rode E30 (die jij zo gaaf vond) die er in gelepeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heeft dus iemand hier uit Leeuwarden ook met z'n E30
Volgens mij is dat bij Offenga gebeurd, kan het eens navragen voor jequote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft die kerel met die Calypso-rode E30 (die jij zo gaaf vond) die er in gelepeld.
Haha, je hebt je opmerking weggehaaldquote:Op maandag 15 maart 2010 23:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Offenga gebeurd, kan het eens navragen voor je![]()
Ik las het te snel, waardoor mijn reactie niet matchte met wat jij zeiquote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, je hebt je opmerking weggehaald.
Het is Calypso-rood, en er zit een 2.7eta onderblok met een 2.5L kop in.
Klopt ja, en nog op gas ook. Heb er eens naast gezeten maar dat ding is wel retesnel trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, je hebt je opmerking weggehaald.
Het is Calypso-rood, en er zit een 2.7eta onderblok met een 2.5L kop in.
Ja, maar dat ding is helemaal aangepast. Die combi eta onderblok en 325i kop kunnen je al een kleine 190pk geven ofzo. Dan heeft hij er nog een schrik nokkenas in, dat levert ook altijd wat op, + chip + spaghetti spruitstuk etc. Dat ding zal ongetwijfeld rond de 200/210 pk zitten ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt ja, en nog op gas ook. Heb er eens naast gezeten maar dat ding is wel retesnel trouwens.
Lullig, maar moest toch wel een beetje lachenquote:
Dat geluid is pijnlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 23:59 schreef M.O.D het volgende:
[..]
Lullig, maar moest toch wel een beetje lachen
Als je zondag ook komt kun je het hem vragenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding is helemaal aangepast. Die combi eta onderblok en 325i kop kunnen je al een kleine 190pk geven ofzo. Dan heeft hij er nog een schrik nokkenas in, dat levert ook altijd wat op, + chip + spaghetti spruitstuk etc. Dat ding zal ongetwijfeld rond de 200/210 pk zitten ofzo.
Voor een auto van 1165kg is dat erg leuk.
Zoiets wil ik ook wel 's in dit ding. 200/210pk is echt meer dan zat. Dan zit je al op 5/6 seconde acceleraties naar 100.
Ik heb het echt zo verschrikkelijk druk, ik ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je zondag ook komt kun je het hem vragen
Er komen wel meer van die mini-meetsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb het echt zo verschrikkelijk druk, ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Maar als 't goed is ben ik binnen twee weken bij hem voor montage van spoorstangen + draagarmrubbers.
Volgens mij woont hij in Leeuwarden. Geen idee nog hoe we dat gaan doen. Spoorstangen etc. lukt me eventueel nog zelf, maar draagarmrubbers persen niet...vandaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er komen wel meer van die mini-meets![]()
Maar je gaat naar hem toe in Bergum? /curious mode
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij in Leeuwarden. Geen idee nog hoe we dat gaan doen. Spoorstangen etc. lukt me eventueel nog zelf, maar draagarmrubbers persen niet...vandaar.
Werkte hij niet in Bergum?Hij werkt in Bergum ja en woont in Leeuwarden. Als hij wat beunt aa mijn auto doet ie dat op zaterdag in de garage in Bergum vandaar
venlo is gelijk een uur rijden voor mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Venlo BMW Garage had direct voor mijn gele bmw een gaatje in de agenda om hem uit te lezen.
zo'n logische vraag had ik al verwachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:26 schreef k_man het volgende:
Hmm? Hoe kom je dan uit bij de dealer in Breda?
Ga dan naar een dealer in Limboland.
Dat zal het wel zijn inderdaad. Ik wil er even proberen bij te zijn, kan ik er nog wat van opsteken!quote:
U is wonend in regio Breda?quote:
Keram, Maastricht of Kera in kerkade, ik weet niet wat voor jou zuid-limburg isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:54 schreef eevebe het volgende:
[..]
venlo is gelijk een uur rijden voor mij![]()
ik zoek eigenlijk ook een garage die op zaterdag open is...
en ergens in zuid limburg
Leuke foto'squote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik lees teveel geouwehoer dus maar paar foto's.
318ci & 318is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 cilinders![]()
Je hebt ook wel gelijk, maar het zijn beide wel de snelste 4 cilinders van hun typequote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Leuke foto's.
Maar wel 2 cylinders te weinig.
Dat laatste hoeft niet. Ik vind het ook best als ze gewoon hun mond houden wanneer het over auto's gaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Maharbal het volgende:
Oftewel: al die huisvaders in Astra Stationwagens moeten eens optyfen en een echte auto rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |