Je bent Sanna niet waard. Die naam is te leuk voor zo'n queer persoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh leuk joh. Maar ik heet Sanna. Kankerhork.
Als iemand je zo laf dumpt via de telefoon, zal ie ook wel z'n beloftes niet nakomen, denk je niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ie me geen dingen beloven.
In de bankantine. Voor een maand of 3 of langer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Bardoes het volgende:
Verder alles goed hier?
Waar zijn NG en zo?
Ben je Skylark? Ja?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Je bent Sanna niet waard. Die naam is te leuk voor zo'n queer persoon.
Topic geredquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
Als je op wolvendagen zoekt krijg je mij met zwart haar en een rot kop en je krijgt dit:
[ afbeelding ]
HAHAHA dat is dat plaatje met dat scheve lampenkapje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
Als je op wolvendagen zoekt krijg je mij met zwart haar en een rot kop en je krijgt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Skylark zou niet zo posten.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
aan jan des bouvrie vragen of hij het cellenblok opnieuw wil inrichten![]()
Zwak, I know.quote:
Maar ik wil weten waarom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lieverd, waarom doe je dan nog moeite?Sorry hoor, maar als mijn vriendin dat zou flikken zou ik d'r echt niet meer terug hoeven.
Eh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHA dat is dat plaatje met dat scheve lampenkapje. [ afbeelding ]
Als hij een valide reden zou hebben, zou hij dat wel gegeven hebben, lijkt mij. Feit dat ie nog niet gesmst heeft zegt daarbij ook al genoeg. Maar goed. Je moet het zelf weten, zou het alleen lullig vinden als ie je weer pijn doet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zwak, I know.
[..]
Maar ik wil weten waarom.
Die postte niet als een randdebiel en postte ook niet van die ranzige pics.quote:
quote:
En die met die leuke pantoffels onder dat nachtkastje.quote:
Ik doe dat omdat het altijd dezelfde mensen zijn die tegen beter weten toch iets terug kaatsen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die postte niet als een randdebiel en postte ook niet van die ranzige pics.
Don't forget about the white socks and red stripes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die met die leuke pantoffels onder dat nachtkastje.
quote:
Mja, true, maar ik vind het kankertriest van iemand, die dan zo 'stoer' is het leger in te gaan, me niet onder ogen durft te komen om te praten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij een valide reden zou hebben, zou hij dat wel gegeven hebben, lijkt mij. Feit dat ie nog niet gesmst heeft zegt daarbij ook al genoeg. Maar goed. Je moet het zelf weten, zou het alleen lullig vinden als ie je weer pijn doet.
Gaultier dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Don't forget about the white socks and red stripes.
Ze heeft geen sokken aan en ik zie ook geen red stripes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Don't forget about the white socks and red stripes.
Ze heeft wel degelijk witte sokken aan manne.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft geen sokken aan en ik zie ook geen red stripes.
Ik heet Sanna. En je doet maar. Je blijft alleen wel tussen die 200 andere mensen staan die ik niet ken/wil kennen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:07 schreef Bardoes het volgende:
Zal ik je even uitnodigen op Hyves Sanne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb zwarte halve sokjes aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk witte sokken aan manne.
Tja, maar als je dat zo kankertriest vindt, waarom doe je dan nog moeite. Hij is het duidelijk niet waard. Zoals ik al zei, laat hem en move on.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Mja, true, maar ik vind het kankertriest van iemand, die dan zo 'stoer' is het leger in te gaan, me niet onder ogen durft te komen om te praten.
Niet op die foto waar ik het over heb.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk witte sokken aan manne.
Alsof jij dat bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb zwarte halve sokjes aan.
Ah, dus dat is er met mijn uitnodiging gebeurt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet Sanna. En je doet maar. Je blijft alleen wel tussen die 200 andere mensen staan die ik niet ken/wil kennen.
Dan heb je het over een andere foto en niet over die waar ik zwart haar heb en waar mijn lampenkapje scheef staat.quote:
Zou je mij wel accepteren?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heet Sanna. En je doet maar. Je blijft alleen wel tussen die 200 andere mensen staan die ik niet ken/wil kennen.
Ik heb alleen m'n eckte Hyves en daar mag je niet ibj.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. En die met de beha aan je nacktkastje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb je het over een andere foto en niet over die waar ik zwart haar heb en waar mijn lampenkapje scheef staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |