Het perse moeten hebben is debiel maar dezelfde kleren dragen, wat boeit dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Eisoep het volgende:
ja en dan loopt iedereen in de stad met precies dezelfde kleren
heb ze allebei gekeken... tyfus.... je zal er maar tussen staan als bewakerquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Mylene het volgende:
Dit gebeurde er toen in Amsterdam met de Roberto Cavalli voor H&M collectie.
Een bewaker zegt ook nog tegen de dames ''iedereen rustig''.
Nou ik vind het er stom uitzien dat iedereen in hetzelfde H&M shirt loopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:02 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het perse moeten hebben is debiel maar dezelfde kleren dragen, wat boeit dat?
bronquote:De eerste 320 mensen in de rij krijgen een gekleurd polsbandje, er zijn 16 verschillende kleuren. Op dit bandje staat een bepaalde tijd dat je naar binnen mag; elke klant mag 15 minuten in de speciale Lanvin shop-in-shop zijn.
Als de 16 eerste groepen klaar zijn, mogen alle andere mensen naar binnen. Voor de herencollectie van Lanvin is een speciale shop-in-shop; deze gaat zonder bandjes.
Er is een kooplimiet van 1 stuk of 1 maat per artikel. Enne, op=op, maar dat lijkt me duidelijk, toch?
Kan mij geen hol schelen, het enige wat ik daar koop zijn basic dingen, ik zie het verschil niet of dat basic zwarte shirt nou uit de h&m of vero moda ofzo komt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:09 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Nou ik vind het er stom uitzien dat iedereen in hetzelfde H&M shirt loopt.
ik bedoel zo mooi zijn die kleren niet.
Correctie: sommige vrouwen.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:52 schreef Drinky het volgende:
gewoon alles vatten wat ze kunnen vinden, ondanks de maat, stijl of soort kledingstuk..
Vrouwen
alsof als er een merkje op zit een kledingstuk direct bij je pastquote:Op donderdag 25 november 2010 21:25 schreef Alicey het volgende:
Ik vind dat soort dingen ook altijd bijzonder om te zien. Ik kan me ook op geen enkele manier voorstellen dat ik ooit in een rij zou gaan staan om kleding te kopen of een stampvolle winkel binnen zou gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |