Deze waren correct bij de zorgverzekering, anders zou ik ook mijn rekeningen niet naar dit adres gestuurd krijgen. Deze waren echter fout bij het incassobureau. En tjah, ik kan moeilijk een adreswijziging doorgegeven aan een instantie waarvan ik niks weet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja hoor . Het correct zijn van de adresgegevens is primair jouw verantwoording als verzekeringsnemer.
De persoonsadministratie van zorgverzekeraars is een nachtmerrie. Ik ben bij VGZ verzekerd, en krijg alle post van VGZ netjes bij mij thuis, maar mijn jaarlijkse polis sturen ze doodleuk naar mijn ouders toequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja hoor . Het correct zijn van de adresgegevens is primair jouw verantwoording als verzekeringsnemer.
heb je nog bewijs van je adreswijziging?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:31 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Deze waren correct bij de zorgverzekering, anders zou ik ook mijn rekeningen niet naar dit adres gestuurd krijgen. Deze waren echter fout bij het incassobureau. En tjah, ik kan moeilijk een adreswijziging doorgegeven aan een instantie waarvan ik niks weet?![]()
Tuurlijk, hij heeft de rekeningen per maand wel op het goede adres gekregen. Betaal gewoon de hoofdsom aan Zilveren kruis en stuur een kopie van de oudste factuur (met het juiste nieuwe adres) naar firma Incasso en geef aan dat je de hoofdsom hebt betaald en dat de achterstand buiten jouw schuld om was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je nog bewijs van je adreswijziging?
VGZ is dan ook de meest dramatische kut zorgverzekeraar waar je je maar bij verzekerd kunt hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De persoonsadministratie van zorgverzekeraars is een nachtmerrie. Ik ben bij VGZ verzekerd, en krijg alle post van VGZ netjes bij mij thuis, maar mijn jaarlijkse polis sturen ze doodleuk naar mijn ouders toe. Als ik ze dan bel dan zeggen ze dat ik gewoon op het adres waar ik woon ingeschreven sta bij VGZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |