je inlogcode om online o.a. je belastingen te kunnen doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk is trouwens een DigiD en waar heb ik dat voor nodig?
En zoiets moet ik aanvragen of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
je inlogcode om online o.a. je belastingen te kunnen doen
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk is trouwens een DigiD en waar heb ik dat voor nodig?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, let op! Let op de fipeaux!
Okee, maar dat heb ik dus opzich best nodig...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.
Hij is even weg hè, zo'n chickie bezoeken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Toverheks het volgende:Ik wacht op Rajay zijn antwoord, ik val op foute mannen en wil een afspraakje, mits hij wel van de goede leeftijd is
de middelstequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
...
En wie van de drie is Coos...ik weet het..
Jep, hendig sjiek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar dat heb ik dus opzich best nodig...
Kan ook onlinequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zoiets moet ik aanvragen of hoe werkt dat?
De allereerste keer niet toch?quote:
Ja dat las ik, maar val ook op foute mannen misschien maak ik ook een kansjequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is even weg hè, zo'n chickie bezoeken.
Kijk, hier heb ik minder aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De allereerste keer niet toch?
Foto's van je hoofd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar val ook op foute mannen misschien maak ik ook een kansje
Zie edit.quote:
Ziet er toch goed uit...zou ik zo zeggen...quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Coos komt ook ,,die is er de eerste drie weken van July
Ik zeg maar niets over Coos zijn plassert
Ja pietjequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijd om te koken, doen jullie lief voor Ryan.
groeten aan de microwavequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijd om te koken, doen jullie lief voor Ryan.
je kan er trouwens ook mee uitloggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.
Ik zat t toevallig net te lezen....eng hoor, t zal je dochter wezen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
echt he net politiebericht na rtl nieuws, meisje van 12 vermist lieten een foto ien, die meiden zien er helemaal niet meer uit als 12 jaar ppfftt heftig hoor ze denken een misdrijf.
Leuk...ik zie je dan..pm maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
het staat in (en op de eventuele) agenda als ik naar almeria ga rond die tijd. pm het dan!
edit: coosz
ja he annie, vind dat zulke nare dingen ppffttquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zat t toevallig net te lezen....eng hoor, t zal je dochter wezen....
quote:
Ik zat ook 10 minuten bij te lezenquote:
quote:
groetjes terugquote:
Nu niet meerquote:
Weet ik nog niet, maar niet met jou Piet, please, niet doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tussen wie precies?
Nah stond ook al te lurken in de kast maar ik moet nodig boodschappen doenquote:
Kom maar op, heb er zin anquote:
Is het al rustig bij jullie thuis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah stond ook al te lurken in de kast maar ik moet nodig boodschappen doen
O moet ik naar F1 manager, je wilt me gewoon weghebbenquote:
Ja hallo, ik bedoelde begin jij maar, ik leun achterover en kijk toequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neeheee, niet met jou, je bent te ruig
Nee, ik wil dat je (met mij) meedoetquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O moet ik naar F1 manager, je wilt me gewoon weghebben![]()
*Had al gekeken en vind de prijzen niet echt
Dat betekent dat Laysa Rulesquote:
O is goed, maar ik kijk voor het kijken en heb er niet bijster veel verstand van, wat moet ik doen, met wie en wanneerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je (met mij) meedoet
Het gaat imj niet om de prijzen, het is gewoon leuk om mee te doen en de wedstrijd te kijken terwijl er iets vanaf hangt
Ik weet niet hoe ik moet beginnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hallo, ik bedoelde begin jij maar, ik leun achterover en kijk toe
Aanmelden kost nog geen minuut.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O is goed, maar ik kijk voor het kijken en heb er niet bijster veel verstand van, wat moet ik doen, met wie en wanneer
Die zitten niet in het pakketquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
150 miljoen? Die Kally is meteeen schoenen kopen.
Verzin eens een teamnaam voor mequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Aanmelden kost nog geen minuut.
Hier: http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/aanmelden
Dan krijg je een budget (150 miljoen) waarmee je vier onderdelen moet kopen (2 rijders, motor, chassis)
Erop klikken, en dan in het bijhorende vakje klikken.
als het team compleet is, even bevestigen.
Met het budget kun je maar een beperkt team samenstellen, dus niet al gelijk de toprijders e.d.
Hoe beter jouw team scoort tijdens de race, hoe meer punten en budget je krijgt waarna je je team steeds kunt updaten/verbeteren
Nope, ik zit nog te dubben tussen Red Bull want die auto's waren goed, of McLaren, ik neem de F1 wel serieus hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
150 miljoen? Die Kally is meteeen schoenen kopen.
quote:
Gewoon schelden op iemand, lukt geheidquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet beginnen
Even een profieletje bijwerkenquote:
Ik ben bang dat ik je pijn doe en ook dat ik dan weer notes krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon schelden op iemand, lukt geheid
Piet, ik snap 'm nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een profieletje bijwerken.
Causaal verband ontdekt, knap!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
Goffer lekker dan de beste coureurs imo zijn focking duur
Je moet nu de beste van de slechtste zien te nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
Goffer lekker dan de beste coureurs imo zijn focking duur
Ik draag nooit oogschaduwquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally, sneller dan je oogschaduw.
Ik zei IMO dat wil niet zeggen dat ze dat dan ook zijn snappiequote:
Nou wordt volgens mij helemaal niks met mij maar ach alles voor de leutquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet nu de beste van de slechtste zien te nemen
Als je al gelijk Schumi kan kopen is het niet meer spannend he
Heb het niet echt gevolgd, maar hoe doet ie het in de trainingen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je al gelijk Schumi kan kopen is het niet meer spannend he
Je zult verbaasd zijn hoe goed je het gaat doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou wordt volgens mij helemaal niks met mij maar ach alles voor de leut
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb het niet echt gevolgd, maar hoe doet ie het in de trainingen?
Waarom dank je, krijg jij mijn punten ofzeauquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoe goed je het gaat doen
Dank je
ik heb het net 1 x in mn neus geprupt...zo snel gaat dat vast nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaat je a-biotica al een beetje aan?
Ach dat kindquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef D. het volgende:
Ik begin een hekel aan Millie Boele te krijgen
Ik wilde 't net komen melden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben trouwens heel nieuwsgierig naar wie Eurlings zo'n enorme goede baan heeft aangeboden dat hij zo plots de politiek gaat verlaten
Och arme, nu ga je vast dood van de hongerquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb hongerkreeg belangrijk telefoontje tijdens het eten dus was koud en heb er niet erg veel van op
Nee, maar ik zit iedere jaar in een SC waar ik het met iemand kan delen, en nou heb ik jouquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom dank je, krijg jij mijn punten ofzeau
Disana plaatste in het vorige topic al een linkjequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wilde 't net komen melden.
Komt goed, je bent alweer een stuk beter bij de pinken dan vorige week vrijdag. Toen kwam je zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het net 1 x in mn neus geprupt...zo snel gaat dat vast niet![]()
Maar mn arts belde vanmiddag en ze gaan dr vanuit dat ik het hierna nog wel een keer moet herhalen...ach boeien...ik ben begonnen....
Raar verhaal jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar raar hè? Eerst afgelopen week tweede man, nu opeens de politiek uit. Daar zit meer achter.
Ik zit heel solidair de hele week al vloeibaar te eten dus ja heb best wel het gevoel dat ik dood ga jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Och arme, nu ga je vast dood van de honger
Oquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit iedere jaar in een SC waar ik het met iemand kan delen, en nou heb ik jou
Misschien komt er een wereldschokkend schandaal aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana plaatste in het vorige topic al een linkje![]()
Maar raar hè? Eerst afgelopen week tweede man, nu opeens de politiek uit. Daar zit meer achter.
Balkie is eigenlijk een vrouwquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien komt er een wereldschokkend schandaal aan
Kijk, dat is nu de vrouwelijke invalshoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
och ja...ik ben geen haatdragend mensquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt goed, je bent alweer een stuk beter bij de pinken dan vorige week vrijdag. Toen kwam je zo![]()
![]()
![]()
![]()
binnen
Maar daar staat Verhagen zelf toch ook op?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen heeft gedreigd comprimenterende foto's van hem te publiceren, wedden?
Neuh, CDA, die gaan liever dood dan de partij-orde te doorbreken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ie al jaren priesters verkracht en die gaan nu een klacht indienenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dat dood gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, CDA, die gaan liever dood dan de partij-orde te doorbreken.
O kan ik ook bij anderen kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
STR motor en chassis en Lotus-rijders zie ik
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ie al jaren priesters verkracht en die gaan nu een klacht indienen
Jaquote:
Nee, dat doet ie over 30 jaar pasquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ie al jaren priesters verkracht en die gaan nu een klacht indienen
Misschien alleen z'n piemelquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar staat Verhagen zelf toch ook op?
Waarom dan pas als het nu al kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie over 30 jaar pas.
De TBO SC?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
God wat was die vorige SC hilarisch.
Je bedoelt dat deze kut is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
God wat was die vorige SC hilarisch.
Verhagen speelt vermoedelijk altijd vieze spelletjes, dat lijkt mij echt zo'n smeerlap en matennaaierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:27 schreef hondjes het volgende:
Of zijn vriendin heeft geen zin in dat politieke spelletje en wil hem meer thuis hebben.
Gewoon een goede baan, misschien kindjes en verder geen gezeik...
Daarbij zal Verhagen ook nog wel een vies spelletje gespeeld hebben...want die stond niet op de 2e plek.
doet wat nou?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kut man, zo'n kind van 12 jaar. Welke malloot doet dat nou!
Het is gewoon een rat, meer kan ik er niet van maken..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhagen speelt vermoedelijk altijd vieze spelletjes, dat lijkt mij echt zo'n smeerlap en matennaaier
Ook daar lees ik alleen dat ze weg is. Niet wat er gebeurd is en dat 'iemand iets' gedaan zou hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_Boele__.html?p=5,1
eindelijk jezelf?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Nou ik heb eindelijk mezelf gevondenwelke ranking sta jij dan D. ?
Ja die had ik al maar in de ranking lijst D.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
eindelijk jezelf?
Je kunt jezelf gewoon vinden onder het kopje teammanagement / persoonlijk profiel
Ik sta 1125 of zoiets
Maar we zijn nog helemaal niet begonnen, het staat gewoon op alfabet nuquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die had ik al maar in de ranking lijst D.
Ja DUH, ik zat door al die pagina;'s te gaan maar kon mezelf niet vinden en zag jou ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Maar we zijn nog helemaal niet begonnen, het staat gewoon op alfabet nu
Ik kan het niet bijhouden op meerder fronten, ben een daggie ouder hèquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Kally het volgende:![]()
Heb weer een topic killer
![]()
![]()
*Begint er goed in te worden
En ik ben ook ietwat afwazigquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan het niet bijhouden op meerder fronten, ben een daggie ouder hè
Ik ben hierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja DUH, ik zat door al die pagina;'s te gaan maar kon mezelf niet vinden en zag jou ook niet
Dies niet origineel, dat had je ergens anders al tegen me gezegdquote:
Schattekequote:
Tja, dat jij mij zovaak kwijtraakt kan ik niets aan doen hequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dies niet origineel, dat had je ergens anders al tegen me gezegd
Waar is ie dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef Kally het volgende:Waarom zegt niemand even dat X-Men er is......Hugh Jackman
Moet je niet zo hard lopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat jij mij zovaak kwijtraakt kan ik niets aan doen he
Op RTL5 na de reclamequote:
Dan trakteer ik je op een avond bierquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vroeg of laat ben ik FA en pak ik je wel terug
quote:
Neuh, ik wil wel graag onafhankelijk blijvenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan trakteer ik je op een avond bier.
Dat zal wel laat worden danquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vroeg of laat ben ik FA en pak ik je wel terug
Dat kan je niet eens spellen manquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik wil wel graag onafhankelijk blijven
O Piet je moet naar bed zegt D.quote:
Kan, ik heb de tijd, 't komt vanzelf naar muh toe hè. Als ik maar net zo karaktervol als nu blijf postenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens spellen man.
Best een neutraal woord eigenlijk, karaktervol, het zegt niks over je karakter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, ik heb de tijd, 't komt vanzelf naar muh toe hè. Als ik maar net zo karaktervol als nu blijf posten
Ik snap 't ook niet Kalquote:
Piet zei ik haal post van Teun weg, toen zei ik mijn schatteke staat nog (die was naar Piet) en toen zei jij bedtijd....conclusie: Voor Piet dusquote:
Ik zou toch nooit posts van jou weg durven halenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
Piet zei ik haal post van Teun weg, toen zei ik mijn schatteke staat nog (die was naar Piet) en toen zei jij bedtijd....conclusie: Voor Piet dusEn nu ist heul niet leuk meer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit posts van jou weg durven halen. Dan krijg ik Laysa op m'n dak
.
Niet over het type karakter, wel over hoe je het laat zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best een neutraal woord eigenlijk, karaktervol, het zegt niks over je karakter.
Jaja ik daal wel een niveautje of 8quote:
quote:
Alsof ie dom is ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Chaos - K-otic
Berg dat alu hoedje maar weer op.
Maar hij is wel helemaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof ie dom is ofzo![]()
Nou ja ik ben afgepeigerd .. Kut pup
Alsof ze slim is of zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij NWS SC nog mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil een andere SC![]()
open deurtje, bal voor doel
Het is kinderbedtijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar is die Kardinaal, ik wil biechten
Que???? Posten weg halen??? van Kal? Ik doe 1 aondje tv kijken en dan gebeuren er heule vreemde dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit posts van jou weg durven halen. Dan krijg ik Laysa op m'n dak
.
quote:
Oh christ, nee nu komt het hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Que???? Posten weg halen??? van Kal? Ik doe 1 aondje tv kijken en dan gebeuren er heule vreemde dingen
Flikker eens op met je gezuig trutquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh christ, nee nu komt het hoor.
Vertel!
Oh dat geval .. Twee uur lief één uur godver de godver en ander half uur héél lief (slaap)quote:
Ach laat het maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker eens op met je gezuig trut
Sterf eens met je achterlijke gestook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
bitchfightquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat godver de godver was het leukst natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat geval .. Twee uur lief één uur godver de godver en ander half uur héél lief (slaap)
Waarom kom je dan terug, mutsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn hoofd zit een beetje vol met andere dingen.Was wel even toe aan een avondje hersenloze tv
Ga dat waterbed van je eens leeg slurpenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterf eens met je achterlijke gestook!
Nou neequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat godver de godver was het leukst natuurlijk
Net op tijd dus.quote:
Ik doe nog wel f5en....zo af en toe...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom kom je dan terug, muts.
In KPDquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Mogen er tegenwoordig foto's van blote mannen gepost of Fok!?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Mogen er tegenwoordig foto's van blote mannen gepost of Fok!?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou neeDas testen wie de baas is.. Ikke natuurlijk.
wie is de mol is anders wel een hersenkraker, of weet jij al wie de mol is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
En de sfeer is hier nu niet geweldig....* keert zich weer naar de hersenloze tv programma's
Ga gauw terug lezen, post nummer 16 in dit topicquote:
Steek je kop eens in die kachel van je. Je hebt nog net hout genoeg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga dat waterbed van je eens leeg slurpen
D.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie is de mol is anders wel een hersenkraker, of weet jij al wie de mol is?
Ik heb mijn hout op, heb jij nog wat voor de deur?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Steek je kop eens in die kachel van je. Je hebt nog net hout genoeg.![]()
dat heb ik niet gevolgd....ik vond dat eigenlijk nooit zo leuk....nee hersenloos als in rtl4...Char nu dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie is de mol is anders wel een hersenkraker, of weet jij al wie de mol is?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik niet gevolgd....ik vond dat eigenlijk nooit zo leuk....nee hersenloos als in rtl4...Char nu dus![]()
Ga jij je eens heel gauw schamenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik niet gevolgd....ik vond dat eigenlijk nooit zo leuk....nee hersenloos als in rtl4...Char nu dus![]()
eens wat een kut troelquote:
hier bloedverwanten op nl 1quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh ja, nu snap ik waarom je terug kwam op FOK!.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doenquote:
Beter !!! Ohh die zijn ook alu verpakt..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was het wat ik heb vergeten te kopen
Goed planquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer bier drinken.
Vreet je jezelf opquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
En het is allemaal jullie schuld...stelletje KutPmsersRlsScers![]()
* Chagerijnig op Lays zit te kauwen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Welke smaak eik?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Geen idee.....Ze verblindt me met dr schijheilge lichtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Toverheks het volgende:
kijken we naar Char, ligt het nu aan mij of pppfftt wat is die kop strak getrokken zeg en die neus en die ogen!!!!
Een heel blikje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer bier drinken.
Volgens mij hostie smaakquote:
Whut?quote:
Echt !!! achquote:
Ik kan geen kant meer op, overal hoedjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter !!! Ohh die zijn ook alu verpakt..
oh wat triest en wat triest voor conny palmenquote:
bron?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
Hans van Mierlo is overleden.
Niet dat ie nou zo jong was (1931) maar het was toch wel een groot politicus (D66). Hij was met Connie Palmen, die weet de mannen ook wel te verslinden zeg.quote:
Jezus, je zit lately wel op het nieuwsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
Hans van Mierlo is overleden.
Teletekst.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
bron?
Leek mij altijd wel een sympathieke man
echt het is geen porum, is net een schele pannekoek nu met puntneusquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee.....Ze verblindt me met dr schijheilge licht
zag ze wel eens op de maandagmorgenmarkt op de lindegracht,quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet dat ie nou zo jong was (1931) maar het was toch wel een groot politicus (D66). Hij was met Connie Palmen, die weet de mannen ook wel te verslinden zeg.
Oh echt. Nou Connie (Conny?) kan echt beter maar geen man meer nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag ze wel eens op de maandagmorgenmarkt op de lindegracht,
Ik post en lees al maanden in NWS. Zie de uitnodiging van Pietje, die SC loopt bijna nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, je zit lately wel op het nieuws![]()
COS wel tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post en lees al maanden in NWS. Zie de uitnodiging van Pietje, die SC loopt bijna niet
Ja, en daar vlak bij zit een d66 kroeg zeg maar, waar ook vergaderingen van d66 plaats vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt. Nou Connie (Conny?) kan echt beter maar geen man meer nemen
Ja dat begint bijna verdacht te lijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was met Connie Palmen, die weet de mannen ook wel te verslinden zeg.
vind haar wel leuk, en ook haar kapsel altijd, zo lekker wild, nee denk dat ze wel een leuk leven samen hebben gehad, nu mag ze een boek over hem schrijven net als toen met ischaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat begint bijna verdacht te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |