je inlogcode om online o.a. je belastingen te kunnen doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk is trouwens een DigiD en waar heb ik dat voor nodig?
En zoiets moet ik aanvragen of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
je inlogcode om online o.a. je belastingen te kunnen doen
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de neuk is trouwens een DigiD en waar heb ik dat voor nodig?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, let op! Let op de fipeaux!
Okee, maar dat heb ik dus opzich best nodig...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.
Hij is even weg hè, zo'n chickie bezoeken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Toverheks het volgende:Ik wacht op Rajay zijn antwoord, ik val op foute mannen en wil een afspraakje, mits hij wel van de goede leeftijd is
de middelstequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef hondjes het volgende:![]()
![]()
...
En wie van de drie is Coos...ik weet het..
Jep, hendig sjiek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar dat heb ik dus opzich best nodig...
Kan ook onlinequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zoiets moet ik aanvragen of hoe werkt dat?
De allereerste keer niet toch?quote:
Ja dat las ik, maar val ook op foute mannen misschien maak ik ook een kansjequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is even weg hè, zo'n chickie bezoeken.
Kijk, hier heb ik minder aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De allereerste keer niet toch?
Foto's van je hoofd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar val ook op foute mannen misschien maak ik ook een kansje
Zie edit.quote:
Ziet er toch goed uit...zou ik zo zeggen...quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Coos komt ook ,,die is er de eerste drie weken van July
Ik zeg maar niets over Coos zijn plassert
Ja pietjequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijd om te koken, doen jullie lief voor Ryan.
groeten aan de microwavequote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijd om te koken, doen jullie lief voor Ryan.
je kan er trouwens ook mee uitloggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een mogelijkheid om in te loggen bij overheidsdiensten. Moet je eenmalig aanvragen (inlogcode en shit) en dan kan je er bij verschillende diensten (gemeente, belasting) gebruik van maken.
Ik zat t toevallig net te lezen....eng hoor, t zal je dochter wezen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:10 schreef Toverheks het volgende:
echt he net politiebericht na rtl nieuws, meisje van 12 vermist lieten een foto ien, die meiden zien er helemaal niet meer uit als 12 jaar ppfftt heftig hoor ze denken een misdrijf.
Leuk...ik zie je dan..pm maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
het staat in (en op de eventuele) agenda als ik naar almeria ga rond die tijd. pm het dan!
edit: coosz
ja he annie, vind dat zulke nare dingen ppffttquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zat t toevallig net te lezen....eng hoor, t zal je dochter wezen....
quote:
Ik zat ook 10 minuten bij te lezenquote:
quote:
groetjes terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |