Heb je een link? Zou ik wel eens willen lezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef Outlined het volgende:
Gisteren in de Pers stukje over IB banking (specifiek M&A dacht ik) in Nederland. Er waren te veel spelers actief, de markt hier is gewoon te klein. Als je er in actief wilt zijn zul je toch je heil ergens anders moeten zoeken.
Werk nu voor een IB in Londen inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef draaier89 het volgende:
jbm zit jij nou in Londen in de IB? Of vroeger gedaan en nu wat anders in finance?
Leuk!quote:
Bevalt nog prima, denk dat dat ook nog wel even zo blijft!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Leuk!Bevalt het of hoop je toch op een mooie exit opportunity?
Gewoon even voor boven het topic. Anders blijft het zo leeg, hahaha.quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef Drive-r het volgende:
Hm, misschien gaat dit topic toch de verheerde kant op![]()
En ik heb nog geen boot
Dat snap ik, ik vraag me alleen af of je dan niet direct de verkeerde indruk geeft aan mensen die dit topic nieuw binnenkomen. Ik denk dat het inmiddels meer een "hulp" topic is, het is nooit een topic geweest waarin mensen pochten over verdiensten, boten, etc...quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Gewoon even voor boven het topic. Anders blijft het zo leeg, hahaha.
Alles is te koop btw
Mee eens, het mag wat subtieler, al vond ik de foto van Ari Gold persoonlijk wel op z'n plaats. Wel een goed idee om een mooie OP te maken!quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vraag me alleen af of je dan niet direct de verkeerde indruk geeft aan mensen die dit topic nieuw binnenkomen. Ik denk dat het inmiddels meer een "hulp" topic is, het is nooit een topic geweest waarin mensen pochten over verdiensten, boten, etc...
Nu zijn we niet heiliger dan de paus, maar het was enkel mijn eerste reactie. Ik zou gewoon lekker de skyline van Canary Wharf ofzo pakken, da's lekker neutraal (maar wellicht te saai).
Och, zo had ik het helemaal niet bedoeld en tja, het verdient nou eenmaal goed dus de nodig speeltjes zijn ook niet overbodigquote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vraag me alleen af of je dan niet direct de verkeerde indruk geeft aan mensen die dit topic nieuw binnenkomen. Ik denk dat het inmiddels meer een "hulp" topic is, het is nooit een topic geweest waarin mensen pochten over verdiensten, boten, etc...
Nu zijn we niet heiliger dan de paus, maar het was enkel mijn eerste reactie. Ik zou gewoon lekker de skyline van Canary Wharf ofzo pakken, da's lekker neutraal (maar wellicht te saai).
quote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef Drive-r het volgende:
Persoonlijk zou ik die twee koppen eraf slopen en dan is ie top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |