abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:22:43 #126
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_79080308
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, Wallonië. Enige wat ze daar genoeg hebben is verfspuitbussen lijkt wel

Elio di Rupo a bien parlé. C'est la même merde chaque jour.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:28:51 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79080496
Toch heeft het wel wat, Wallonië

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:29:37 #128
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79080525
Maar Durbuy is toch wel redelijk overschat!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:35:07 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79080737
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Duvel het volgende:
Maar Durbuy is toch wel redelijk overschat!
Er stoppen vrij weinig treinen ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79080771
'k Vind die omgeving daar wel geweldig hoor.. Durbuy en Huy zijn heerlijke uitgaansdorpjes
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:36:50 #131
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79080810
Wat zouden jullie doen, als je het om het geld niet moest laten:

*1: Een Overgangsbewijs 2-1 kopen, om tijdens me rit morgen door Nederland (867 km) eerste klas te reizen
*2: Het doen met je 2e klas dagkaart (die hier al ligt)

Ik denk toch echt dat ik voor de eerste klas ga Maar wat zou jij, als reiziger doen?
pi_79080956
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef greavy het volgende:
Wat zouden jullie doen, als je het om het geld niet moest laten:

*1: Een Overgangsbewijs 2-1 kopen, om tijdens me rit morgen door Nederland (867 km) eerste klas te reizen
*2: Het doen met je 2e klas dagkaart (die hier al ligt)

Ik denk toch echt dat ik voor de eerste klas ga Maar wat zou jij, als reiziger doen?
Voor zulke lange reizen heb ik tot nu toe altijd een overgangskaartje gekocht.. Maar als ik jouw planning zie, kom je in zoveel kuttreinen terecht dat zo'n kaartje puur geldverspilling zal zijn..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:43:04 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79081024
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Voor zulke lange reizen heb ik tot nu toe altijd een overgangskaartje gekocht.. Maar als ik jouw planning zie, kom je in zoveel kuttreinen terecht dat zo'n kaartje puur geldverspilling zal zijn..
Precies. Streep al je DM90 / Plan T / DDAR / SGMm / GTW / Lint / Protos / andere lightrail-achtige zooi etappes eens weg en kijk wat je dan overhoudt. Alleen daarvoor heeft het zin namelijk. En op Utrecht - Rhenen zou ik het niet gokken in het weekend, om eens wat te noemen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:10 #134
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79081108
Ja, daarom dat ik het vraag.
De treinen van Veolia en Connexxion hebben daarnaast wel 1e klas, alleen tussen Arnhem en Tiel, bij Syntus, niet.
Ik zal waarschijnlijk VIRM tot Maastricht hebben, en daarna dus met de Velios van Veolia, om later weer VIRM / Velios te krijgen.
Wat tussen Nijmegen en Arnhem rijdt, zal wel iets van ICRm / VIRM worden, en Tiel - Utrecht is Mat'64, Utrecht - Rhenen Mat'64 / SGMm en Utrecht - Baarn is SGMm.
Baarn - Amersfoort weet ik zo niet, maar Amersfoort - EdeWageningen is Protos. En ga zo maar verder

Veel verschillend materieel dus. Daarom dat ik deze vraag stel Heeft een tweede klas kaartje nut.?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 22:46:06 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79081151
Baarn - Amersfoort is SGMm
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:48:18 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79081251
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Ja, daarom dat ik het vraag.
De treinen van Veolia en Connexxion hebben daarnaast wel 1e klas, alleen tussen Arnhem en Tiel, bij Syntus, niet.
Van DIE treinstellen is de 1e klas gewoon hetzelfde als de 2e klas, alleen een ander kleurtje stof op dezelfde kutstoeltjes.
quote:
en Tiel - Utrecht is Mat'64,
Ik zou er niet te hard op gokken. Vaak genoeg DDAR gezien daar, ook in het weekend. Maar misschien heb je mazzel.
quote:
Heeft een tweede klas kaartje nut.?
Zeker wel, dat bespaart je een boete van 35 euro voor iedere keer dat je gecheckt wordt, en met zo'n rit mag je wel op een keer of 6 rekenen minimaal Of een EERSTE klas kaartje nut heeft moet je zelf uitmaken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:52:19 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79081420
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Van DIE treinstellen is de 1e klas gewoon hetzelfde als de 2e klas, alleen een ander kleurtje stof op dezelfde kutstoeltjes.
Dat is dan een eersteklas kaartje niet waardig idd
quote:
[..]
Ik zou er niet te hard op gokken. Vaak genoeg DDAR gezien daar, ook in het weekend. Maar misschien heb je mazzel.
Ja, het kan ook DD-AR zijn, even vergeten in het rijtje te plaatsen.
quote:
[..]
Zeker wel, dat bespaart je een boete van 35 euro voor iedere keer dat je gecheckt wordt, en met zo'n rit mag je wel op een keer of 6 rekenen minimaal
Ja, maar als ik een 2e klas alleen heb, ga ik niet eerste klas zitten. Ik wil alleen weten of jullie het die ¤18,70 extra waard vinden, om hier eerste klas te reizen?
VIRM/ICMm/ICRm/Plan V lijken mij een Ja waard, maar de Ttjes, ICM enz niet..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:53:52 #138
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79081486
Ouwe ICM ook wel eventueel hoor Maar voor de rest niet nee. Nou ja loop je schema door en kijk wat het zou schelen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79081545
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef greavy het volgende:
Ja, daarom dat ik het vraag.
De treinen van Veolia en Connexxion hebben daarnaast wel 1e klas, alleen tussen Arnhem en Tiel, bij Syntus, niet.
Ik zal waarschijnlijk VIRM tot Maastricht hebben, en daarna dus met de Velios van Veolia, om later weer VIRM / Velios te krijgen.
Wat tussen Nijmegen en Arnhem rijdt, zal wel iets van ICRm / VIRM worden, en Tiel - Utrecht is Mat'64, Utrecht - Rhenen Mat'64 / SGMm en Utrecht - Baarn is SGMm.
Baarn - Amersfoort weet ik zo niet, maar Amersfoort - EdeWageningen is Protos. En ga zo maar verder

Veel verschillend materieel dus. Daarom dat ik deze vraag stel Heeft een tweede klas kaartje nut.?
Persoonlijk zijn de enige treinen waarbij ik 1ste Klas echt de moeite waard vind ICRm, ICM(m), Beneluxstam (evt. I16/I10), ICL, ICE en Avmz (in de IC naar Berlijn). Tot de treinen waarbij het wel comfortabeler zit maar niet het geld waard is, reken ik VIRM, Mat '64, DD-AR of DDM.

- Eerste klas in een GTW, is tweede klas met een laagje leer ipv. een laagje stof,
- Bij de Protos zijn het 2de klas stoelen met een leeslampje en tafeltje.
- In een SGMm zijn het rode ipv. blauwe 2de klas stoelen.
- In DM'90 zijn het 2de klas Plan T stoelen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:22:16 #140
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_79082567
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Baarn - Amersfoort is SGMm
Daar? Nee da's meestal DDAR
  Redactie Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 23:24:07 #141
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79082640
Het was altijd SGMm maar sinds deze dienstregeling inderdaad DDAR
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 23:35:16 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79083056
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:24 schreef dennistd het volgende:
Het was altijd SGMm maar sinds deze dienstregeling inderdaad DDAR
Toen ik er laatst op een zaterdag was heb ik 2x SGMm gezien
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79088170

Van nufoto.nl

Wist niet dat deze nieuwe manier van baan vakmetingen al waren begonnen, tijd terug stond nog artikeltje in Ingenieur hierover.
............................
pi_79088204
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 03:16 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Van nufoto.nl

Wist niet dat deze nieuwe manier van baan vakmetingen al waren begonnen, tijd terug stond nog artikeltje in Ingenieur hierover.
Zonder foto zou je bijna denken dat het een 1 aprilgrap was
  Redactie Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 07:33:47 #145
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_79088639
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:27:01 #146
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79090057
Heb toch de eerste klas voor vandaag gekozen. (overgangsbewijs)
Zit nu, volgens schema, in Heerlen, wachtend op vetrek van de 690838 ri Sittard en Roermond etc.
  Moderator zaterdag 13 maart 2010 @ 10:40:42 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_79090278
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef greavy het volgende:
Heb toch de eerste klas voor vandaag gekozen. (overgangsbewijs)
Zit nu, volgens schema, in Heerlen, wachtend op vetrek van de 690838 ri Sittard en Roermond etc.
succes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 maart 2010 @ 11:09:11 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79090765
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 03:16 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Van nufoto.nl

Wist niet dat deze nieuwe manier van baan vakmetingen al waren begonnen, tijd terug stond nog artikeltje in Ingenieur hierover.
Het is puur bedoeld om de spoorligging te meten. Al weet ik niet of er met een schommelboot wel zulke betrouwbare resultaten uit komen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:29:23 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_79091180
Maar waarom gaat iemand een hele dag in 20 verschillende treinen zitten
Het is niet zo dat het hele interessante trajecten zijn ofzo toch

In het buitenland pak ik ook wel eens de trein ipv een vliegtuig omdat je dan nog eens wat van het land ziet. Maar in NL
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:30:13 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79091203
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
Maar waarom gaat iemand een hele dag in 20 verschillende treinen zitten
Het is niet zo dat het hele interessante trajecten zijn ofzo toch

In het buitenland pak ik ook wel eens de trein ipv een vliegtuig omdat je dan nog eens wat van het land ziet. Maar in NL
Eh ja, dat heet nou hobby. Waarom verzamelt iemand postzegels?...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')