wij zijn vet normaalquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
doen wij dan alsof we autisten zijn, of zijn we autisten die doen alsof we normaal zijn ?
Nouja, dat weet ik niet, er is nog geen treinentopicmeet (leuk voor galgje) geweestquote:
Ik schaam me er helemaal niet voor om tussen "die kwijlo's" te lopen hoor. Ik kom daar omdat ik zelf weleens de onderkant van een motordraaistel van een SGMm van dichtbij wil zien. Omdat mij dat interesseert. Wat daar verder aan volk op af komt boeit me vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef TeringHenkie het volgende:
Kijk, ik vind treinen erg interessant. Het zijn grote machines, maken veel lawaai, ze werken met hoge vermogens. Bovendien heb je bovenin bijv. een ICM een mooi uitzicht. Maar om nou treinserienummers uit je hoofd te gaan leren, en langs de baan materieelnummers te noteren...nee, dat gaat me te ver.
Open dagen bij de werkplaatsen vind ik wel leuk, kun je ook eens zien hoe het allemaal afgewerkt is in de draaistellen etc. maar ik schaam me er een beetje voor om tussen al die kwijlo's te lopen. Kijk voor de gein eens in een cabine, ze zitten met z'n allen aan de frontseinknoppen te rossen alsof 't hun eigen lul isWANT DAN KUNNEN ZE OOK EEN GEVAARSEIN MAKEN NET ZOALS BIJ EEN ECHT ONGELUK (buitenste 2 geel, binnenste rood)
Als ze hun prioriteiten op orde hadden verdienden ze nu bakken met geld en lagen ze elke avond bovenop een andere vrouw, maar nee, onthouden welk treinnummer in welke serie![]()
Sorry, dat moest er even uit.
Tuurlijk wel, die zijn er massa's. JIJ wordt alleen nooit gevraagd, misschien heeft dat er wat mee te makenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nouja, dat weet ik niet, er is nog geen treinentopicmeet (leuk voor galgje) geweest
Ik heb nog wel 52 Chuggington's om je op te vrolijken hoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Grrrrr ik wil weer een rondje maken![]()
Maar het weer is kut en ik kan nauwelijks lopen en allemaal gezeik en zo![]()
Aawww *opvrolijkplaatje*quote:Op maandag 15 maart 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Grrrrr ik wil weer een rondje maken![]()
Maar het weer is kut en ik kan nauwelijks lopen en allemaal gezeik en zo![]()
Ditquote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef TeringHenkie het volgende:
Kijk, ik vind treinen erg interessant. Het zijn grote machines, maken veel lawaai, ze werken met hoge vermogens. Bovendien heb je bovenin bijv. een ICM een mooi uitzicht. Maar om nou treinserienummers uit je hoofd te gaan leren, en langs de baan materieelnummers te noteren...nee, dat gaat me te ver.
Open dagen bij de werkplaatsen vind ik wel leuk, kun je ook eens zien hoe het allemaal afgewerkt is in de draaistellen etc. maar ik schaam me er een beetje voor om tussen al die kwijlo's te lopen. Kijk voor de gein eens in een cabine, ze zitten met z'n allen aan de frontseinknoppen te rossen alsof 't hun eigen lul isWANT DAN KUNNEN ZE OOK EEN GEVAARSEIN MAKEN NET ZOALS BIJ EEN ECHT ONGELUK (buitenste 2 geel, binnenste rood)
Als ze hun prioriteiten op orde hadden verdienden ze nu bakken met geld en lagen ze elke avond bovenop een andere vrouw, maar nee, onthouden welk treinnummer in welke serie![]()
Sorry, dat moest er even uit.
Truequote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar geloof me er bestaan heel veel droevige mensen op deze wereld
Dat klopt zeker ja. Maar ook die KUN je gewoon in hun waarde laten. Probeer maar eensquote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar geloof me er bestaan heel veel droevige mensen op deze wereld
Iedereen doet maar waar die zin in heeft, zolang ik er maar geen last van heb. Tenzij je in de bijstand zit, vrijwilligquote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo heb je ook van die mensen die bij een buurtsuper gaan zitten met een laptopje. Dan gaan ze de nummers op de eurobiljetten invoeren die langskomen bij de kassiere. En dan net zo lang totdat er een nummer langskomt wat al in het excelletje staat.
Lekker latenIk vind dat soort hobbies leuk
Vaak zijn het 65+ers, ōf mensen die er hun vrije dagen aan besteden. In ieder geval in dit topic (en dan vooral die laatste categoriequote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iedereen doet maar waar die zin in heeft, zolang ik er maar geen last van heb. Tenzij je in de bijstand zit, vrijwillig
Vrijwillg in de bijstand![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vaak zijn het 65+ers, ōf mensen die er hun vrije dagen aan besteden. In ieder geval in dit topic (en dan vooral die laatste categorie)
Oh dat is niet jouw idee vanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou daar ter plekken een hartaanval krijgen
?quote:randcrossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |