haha idd;)quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef svefn het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens weinig topics waarin zo veel en snel wordt gepost als in deze
Dit is dan wel ook een unieke gebeurtenis. ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef svefn het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens weinig topics waarin zo veel en snel wordt gepost als in deze
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik moet en zal die harmony hebben dus refresh staat op 2 sec
En horloge, dus weer terug naar 15 sec.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik moet en zal die harmony hebben dus refresh staat op 2 sec
Kopen danquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef LennyCole het volgende:
Moet zeggen dat ik deze toch wel wat mooier vindt dan die andere.
Rustpunt in deze hectische hunt.quote:
Als het aantal refreshes zich uit in de views, ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef neo2000 het volgende:
Zouden ze nu bij Ibood het aantal views ook direct dramatisch terug zien lopen bij het tonen van een horloge..?
Wauw!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef elby1988 het volgende:
Dit is trouwens mijn 1500e post op FOK!
Ik kliktequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef TommyGun het volgende:
BREAKING NEWS! De beruchte iBOOD box komt toch in Nederland!! Binnen het uur op iBOOD! http://ow.ly/1h4ha #hunt #ibood
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Vlindur het volgende:
Waarom zijn het steeds herenhorloges? Gaan ze er vanuit dat er geen vrouwen komen oid?
Screw u hippie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef TommyGun het volgende:
BREAKING NEWS! De beruchte iBOOD box komt toch in Nederland!! Binnen het uur op iBOOD! http://ow.ly/1h4ha #hunt #ibood
Als je dit soort horloges ziet, weet je toch wel dat ook de vrouwen horloges schijtlelijk zouden zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Vlindur het volgende:
Waarom zijn het steeds herenhorloges? Gaan ze er vanuit dat er geen vrouwen komen oid?
das een koopjequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef deepart het volgende:
[ afbeelding ]
4,95 euro (excl 5,95 verzend kosten)
Ja godverdomme eeh, kmoet zo etenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef TommyGun het volgende:
Mooi!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef Sneijder5 het volgende:
iBOOD box komt eraan: http://twitter.com/ibood/status/10327241719
Een echte Nederlander...... om 17:00 aan de prak....quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja godverdomme eeh, kmoet zo eten
Ik ookquote:
Nee, moet zo werken, dat doe jij zeker niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Een echte Nederlander...... om 17:00 aan de prak....![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef PP. het volgende:
De box, nu gegarandeerd met Sansa mp3 speler en lelijk horloge.
Sommige mensen zijn al binnen en kunnen stoppen met werkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, moet zo werken, dat doe jij zeker niet?
en ik moet nog een uur werken! en pas half 8 aan de prak!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Een echte Nederlander...... om 17:00 aan de prak....![]()
Bij de buren in de tuin dumpen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef delano.888 het volgende:
Leg mij eens even uit wat ik doe als de box niet bevalt, hoe ga je dat dan regelen? (kan blijkbaar)
dat is van latere zorgquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef delano.888 het volgende:
Leg mij eens even uit wat ik doe als de box niet bevalt, hoe ga je dat dan regelen? (kan blijkbaar)
Wet koop op afstand, twee weken bedenktijd oid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef delano.888 het volgende:
En dan krijg je geld terug? Aardige buren heb jij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij de buren in de tuin dumpen?
Doorverkopen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef delano.888 het volgende:
Hij woont naast iBood...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dan krijg je geld terug? Aardige buren heb jij.
Wet kopen op afstand, 8 dagen bedenktijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef delano.888 het volgende:
Dus gewoon een mail sturen hij bevalt niet waar moet ik m heen terug sturen oid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wet koop op afstand, twee weken bedenktijd oid.
quote:
100 miljoen miljard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef jeroendh het volgende:
Hoeveel gaat z'n box dan ongeveer kosten?
ik dacht ook dat het wat anders wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat lullen jullie? Nooit van Twitter gehoord? Mafkezen.
quote:
Twee maal de helftquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef jeroendh het volgende:
Hoeveel gaat z'n box dan ongeveer kosten?
Ik noem mijn penis stiekum wel eens twitter, hihihihiquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat lullen jullie? Nooit van Twitter gehoord? Mafkezen.
De vorige keer zat er soms voor honderden euro's aan spullen in, wat je dan voor 40 kocht (ongeveer). Als het niet bevalt kan je hem toch zo terugsturen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou echt niet zo'n doos kunnen kopen,. Dan spoel ik mijn geld net zo lief door.
Dat kan toch niet met de box? Dat accepteren ze toch nooit...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De vorige keer zat er soms voor honderden euro's aan spullen in, wat je dan voor 40 kocht (ongeveer). Als het niet bevalt kan je hem toch zo terugsturen.
ja oke, maar hoe groot is die kans nu nog?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De vorige keer zat er soms voor honderden euro's aan spullen in, wat je dan voor 40 kocht (ongeveer). Als het niet bevalt kan je hem toch zo terugsturen.
Ook iBood staat niet boven de wet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met de box? Dat accepteren ze toch nooit...
Juist, geen poespas. Zoals een mooi clean Pulsar horloge. ibood heeft er nog een paar in de aanbieding. Wie maakt Ibood loooos?quote:
Horloge + MP3 ding is toch over de 100 euro plus de restquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, maar hoe groot is die kans nu nog?
Eerst was dat zo... Nu heb ik het idee dat ze veel reclamespul kwijt willen... oude magazines enzo
ze hebben weinig keuze... wet koop op afstand.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met de box? Dat accepteren ze toch nooit...
Stel je voor dat net de Harmony, de popcornhour en de dekens weer langskwamen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gelukkig kwam dat slotje tijdens de horloge (aka pauze)
Vind je het gek met die horloges.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef delano.888 het volgende:
T is nog nooit eerder zooo lang door gegaan he?
Dat er crap in zit.... pennen, petjes, tijdschriften en een rol pepermuntquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef rutgerf het volgende:
heeft er iemand al eens zon doos gekocht dan en wat is verder de ervaring mee
Volgens mij is het een keer tot 19u 's avonds door gegaan, maar normaal is het tegen het middaguur al gedaan ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef delano.888 het volgende:
T is nog nooit eerder zooo lang door gegaan he?
quote:@nlibood hm irritant, ik bestelde de iriver e200: fout bij ideal maar vervolgens staat de bestelling ook niet in besteloverzicht van ibood
28 minutes ago via Seesmic
Ik moet zeggen dat de kans ERG klein inschat dat er GEEN horloge of mp3spelert in zit!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat er crap in zit.... pennen, petjes, tijdschriften en een rol pepermunt
thnxquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat er crap in zit.... pennen, petjes, tijdschriften en een rol pepermunt
Morgen kan je iedereen met een nieuw horloge of mp3-speler uitlachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:57 schreef tummeke het volgende:
OMG!! Ik heb er 1 gevonden! De held! Hij heeft een iRiver gekocht!![]()
[..]
Ik zat ook al te denken, wat zal ik lachen als er morgen iemand naar me toekomt: kijk mijn nieuwe pulsar! kijk ik heb een nieuwe Samsung Sansa 16gbquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Morgen kan je iedereen met een nieuw horloge of mp3-speler uitlachen
Bij mij zat er de laatste keer dat ik er 1 kon bemachtingen, een koffer in. (messenset)quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef rutgerf het volgende:
heeft er iemand al eens zon doos gekocht dan en wat is verder de ervaring mee
-->quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef LennyCole het volgende:
[..]
kijk ik heb een nieuwe Samsung Sansa 16gb
Denken jullie nou echt dat ibood binnen 1 dag leverdquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken, wat zal ik lachen als er morgen iemand naar me toekomt: kijk mijn nieuwe pulsar! kijk ik heb een nieuwe Samsung Sansa 16gb
KUT, ik wist dat ik de verkeerde merknaam in m'n kop had hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
-->
kijk ik heb een refurbished Sandisk Sansa.
Het gaat om het idee lulloquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denken jullie nou echt dat ibood binnen 1 dag leverd
Waarom staat dit script niet meer op die site?quote:
das minder. welk soort/type messenset. kheb er nog wat nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij mij zat er de laatste keer dat ik er 1 kon bemachtingen, een koffer in. (messenset)
Staat hier nog ongebruikt in de kast. Heeft er meer mee te maken dat wij net allemaal nieuw bestek gekocht hadden. Verder een magazine, pakje kauwgom geloof ik, en wat andere kleine dingetjes.
Box kostte toen iets van 30/40 euro geloof ik. M'n vriendin vind het onzin weer een box te kopen, ik twijfel nog. ik weet dat er toen mensen bij waren die inderdaad laptops e.d. aantroffen in hun box. Het is een beetje geluk hebben.
KUT-HUNTquote:
nee, ik wacht nog op een mp3-spelerquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef TheKC het volgende:
Iemand nog een Pulsar horloge? Niet duur zeg!
neuhh, wat valt er nou te melden over het zoveelste horloge dan al minstens een kwartier staat te pronken?;)quote:
Ja idd, ik vraag me echt af wat voor mensen dat zijn en waarom ze het kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:04 schreef Radio-silence het volgende:
Dat die krengen nog verkopen is het mooiste van alles!
Mwah, het was het wel waard naar mijn idee..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:03 schreef rutgerf het volgende:
[..]
das minder. welk soort/type messenset. kheb er nog wat nodig.
Of zo'n koffieapparaat van 900 euroquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef delano.888 het volgende:
Je zal maar de geluksbox hebben met daarin een harmony, een dekbed, en een popcorn hour
OWja die is al eerder geweest....quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Hou ohoop ik zat d'r beetje te fucken. Ze wou nomad trolley..
Of een box met de 27'' iMac, de mp3 speler, het Pulsar horloge en een Audi S8 (schaal 1:18)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef delano.888 het volgende:
Je zal maar de geluksbox hebben met daarin een harmony, een dekbed, en een popcorn hour
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, het was het wel waard naar mijn idee..
Deze set is het, kan er online niet veel over vinden verder, behalve deze add op ebay dan.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160398759303
Die kans lijkt mij klein, denk dat ze daar eerder 3 boxen van zouden maken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:07 schreef delano.888 het volgende:
Wie maakt hem?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef TheKC het volgende:
Wat gaat die box eigenlijk kosten?
Ik wou net de Audi weer noemen. Als de verzendkosten van jouw box boven de 5,95 zijn weet je dat je de Audi krijgt. Die moeten ze namelijk met chauffeur naar je toebrengen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Of een box met de 27'' iMac, de mp3 speler, het Pulsar horloge en een Audi S8 (schaal 1:18)
Ebay, 2e hands, en dat van die koffer is echt al meer dan 2 jaar terug.. En de mijne was nieuw, en al eens op de reguliere ibood site voorbij gekomen voor een euro of 80 of zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef rutgerf het volgende:
[..]
![]()
![]()
en daar heb je 40 euro voor betaald. stat daar voor 16 dollar
Geloof me, ik moet me inhouden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wie maakt hem?
Ik krijg een ban anders....![]()
![]()
Ik heb ze voorbij zien komen van 10/15/20/40/80 euro afgelopen jarenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij klein, denk dat ze daar eerder 3 boxen van zouden maken.
hangt er trouwens ook wel vanaf wat voor boxen. Volgens mij hebben ze wel eens boxen van een tientje gehad, van 30/40 euro en ook wel eens van een euro of 70/80..
79 euro?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wie maakt hem?
![]()
Ik zou niets kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wie maakt hem?
![]()
Ja dat is het hele idee er achter. Laten we het marketing noemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef tummeke het volgende:
Hoor hier trouwens steeds mensen die Laptop aanhalen welke zogenaamd in de box zat ooit... Lijkt wat mij betreft meer op een slinkse manier van reclame door ibood.. Lekker zo'n spookverhaal hooghouden en lachen om het volk dat alsnog die pauperbox koopt!
Lastig typen zeker dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zit nu op mobiel.
Tsjah, wij gaan ook maar uit van berichten op de site. Maar het is niet ondenkbaar dat het echt was, er waren meer mensen die vrij dure dingen aantroffen in boxen zoals popcorn hours e.d.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef tummeke het volgende:
Hoor hier trouwens steeds mensen die Laptop aanhalen welke zogenaamd in de box zat ooit... Lijkt wat mij betreft meer op een slinkse manier van reclame door ibood.. Lekker zo'n spookverhaal hooghouden en lachen om het volk dat alsnog die pauperbox koopt!
Had dat nou niet gedaan, toen ik dat ooit eens op fok verteld voor een vergelijkbaar iets knalde de site er uit nadat iedereen het ging doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:13 schreef Pablo88 het volgende:
automatisch refreshen elke 20 sec.
http://www.pagereboot.com/?url=http://www.ibood.com/nl/nl&refresh=20
Maak van die 20 sec maar een half uur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:13 schreef Pablo88 het volgende:
automatisch refreshen elke 20 sec.
http://www.pagereboot.com/?url=http://www.ibood.com/nl/nl&refresh=20
jouw avatar.. is dat toevallig miss cherrylips?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef UncleSam het volgende:
Op die teller nog 9 horloges, daarna nog 14, daarna nog 33 en nu weer 15.
Er gaan nu alleen rommels in zitten, weet ik zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Er heeft wel ooit een iPod Touch in de box gezeten
Ik heb gehoord dat er wel eens een 27" Mac in heeft gezeten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Er heeft wel ooit een iPod Touch in de box gezeten
Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaan nu alleen rommels in zitten, weet ik zeker.
Toch ga ik hem proberen te bestellen als 'ie komt, voor de heb
Misschien houden ze de horloges nog even vol zolang de gemiddelde mens nog aan t avondeten zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron dat ibood zoveel horloges heeft dat de hunt tot 31 december kan duren!!!
Als ik deze hunt zie, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze ineens in een box van 40 euro een zwaar duur iets gaan stoppen.. De kortingen en de producten uberhaupt zijn zo bagger, dat die 2 scenario's echt niet samengaan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, wij gaan ook maar uit van berichten op de site. Maar het is niet ondenkbaar dat het echt was, er waren meer mensen die vrij dure dingen aantroffen in boxen zoals popcorn hours e.d.
Het kan natuurlijkw el hoor, om die dingen te hypen maar goed, als ze maar 1 of 2 van die boxen voorzien van iets duurs, waarom dan moeite doen om te hypen..? D mensen melden het toch wel wat er in hun box zat.
Hallo, die portable LCD schermpjes waren toch wel het hoogtepunt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef neo2000 het volgende:
Er is overigens vrij weinig van de schermen terecht gekomen die beloofd waren.
Ik had al eens zo'n box, met alleen maar rotzooi. Topics gaan hard maar ik heb het al zeker 2x verteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.
Zal je dat gene nou net niet nodig hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron dat ibood zoveel horloges heeft dat de hunt tot 31 december kan duren!!!
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=keeley+hazell&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=2&oq=keeley+hazell&fp=fbcb66c933b8b33cquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jouw avatar.. is dat toevallig miss cherrylips?
Ik klikte ik dacht dat iemand dat topic echt had gemaakt voor de lolquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef CaptainCookie het volgende:
NWS / Vrachtwagen vol horloges rijdt in op kantoorgebouw internetwinkel
iBood was in het begin wel tof. Gratis waterpistolen, gratis spaceinvader muismatten en gewoon echt koopjes. Nu is het een beetje te groot en log geworden en niet echt spectaculair meer. Ik heb er alleen nog een pannensetje en bestekset gekocht de laatste tijd, dat was wel te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef tummeke het volgende:
[..]
Als ik deze hunt zie, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze ineens in een box van 40 euro een zwaar duur iets gaan stoppen.. De kortingen en de producten uberhaupt zijn zo bagger, dat die 2 scenario's echt niet samengaan..
je bedoelt of die er nu nog steeds zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanaf 12 uur vanacht zijn gebleven over?
Mwah, afentoe heeft iBood wel toffe dingen die je net zoekt. Zoals laatst die HD Camera, ik wacht op dit moment op speakers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
iBood was in het begin wel tof. Gratis waterpistolen, gratis spaceinvader muismatten en gewoon echt koopjes. Nu is het een beetje te groot en log geworden en niet echt spectaculair meer. Ik heb er alleen nog een pannensetje en bestekset gekocht de laatste tijd, dat was wel te doen
Gaat wel ver, als je met zo'n kut-hunt zo bezig bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een pauze van 5 uur slaap en 2 uur school gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
je bedoelt of die er nu nog steeds zijn?
ik ben om half 3 maar gaan slapen, en vanochtend vanaf 9u weer presentquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..
Dankzij die waardeloze pauperhorloge's ben ik uiteindelijk wel naar bed gegaan.. Toch nog iets positiefs aan die dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..
Ach een hoop mensen kopen om het kopen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef RacerDKB het volgende:
Verbaast me eigenlijk dat mensen dit horloge überhaupt kopen.
een ruimtereis van virgin heeft er ook een keer ingezetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel eens een inhoud in heeft gezeten.
ik ook vanaf 9uur(A)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
ik ben om half 3 maar gaan slapen, en vanochtend vanaf 9u weer present
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Als ik niet naar school hoefde vandaag was ik ook wel langer gebleven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef delano.888 het volgende:
Dan ben ik tot nu toe dus nog het gekste, alleen tussen 3:30 en 8:00 geslapen.
Nee niet echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef EZKaeL het volgende:
[..]
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!
Wel ca 4x een kwartiertje weggezakt.
En heb je nog wat gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef EZKaeL het volgende:
[..]
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!
Wel ca 4x een kwartiertje weggezakt.
Als het moet dan moet het!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
iBOOD
Today's iBOOD: Pulsar Heren Quartz Chronograaf PF3739X1 Horloge http://ow.ly/16MckD
3 minutes ago from HootSuite
Ze moeten verkocht worden
Ik wil nu ook keertje laatste hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De nieuwe staat al klaar hier, hopen dat ik de laatste post heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |