Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaan nu alleen rommels in zitten, weet ik zeker.
Toch ga ik hem proberen te bestellen als 'ie komt, voor de heb
Misschien houden ze de horloges nog even vol zolang de gemiddelde mens nog aan t avondeten zit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron dat ibood zoveel horloges heeft dat de hunt tot 31 december kan duren!!!
Als ik deze hunt zie, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze ineens in een box van 40 euro een zwaar duur iets gaan stoppen.. De kortingen en de producten uberhaupt zijn zo bagger, dat die 2 scenario's echt niet samengaan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, wij gaan ook maar uit van berichten op de site. Maar het is niet ondenkbaar dat het echt was, er waren meer mensen die vrij dure dingen aantroffen in boxen zoals popcorn hours e.d.
Het kan natuurlijkw el hoor, om die dingen te hypen maar goed, als ze maar 1 of 2 van die boxen voorzien van iets duurs, waarom dan moeite doen om te hypen..? D mensen melden het toch wel wat er in hun box zat.
Hallo, die portable LCD schermpjes waren toch wel het hoogtepunt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef neo2000 het volgende:
Er is overigens vrij weinig van de schermen terecht gekomen die beloofd waren.
Ik had al eens zo'n box, met alleen maar rotzooi. Topics gaan hard maar ik heb het al zeker 2x verteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.
Zal je dat gene nou net niet nodig hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Tja het is het risisco wel waard denk ik, als je het vaak genoeg koopt komt er vanzelf wel ooit iets interessants, wat alles bij elkaar opgeteld nog steeds ver onder de prijs zit.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron dat ibood zoveel horloges heeft dat de hunt tot 31 december kan duren!!!
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=keeley+hazell&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=2&oq=keeley+hazell&fp=fbcb66c933b8b33cquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jouw avatar.. is dat toevallig miss cherrylips?
Ik klikte ik dacht dat iemand dat topic echt had gemaakt voor de lolquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef CaptainCookie het volgende:
NWS / Vrachtwagen vol horloges rijdt in op kantoorgebouw internetwinkel
iBood was in het begin wel tof. Gratis waterpistolen, gratis spaceinvader muismatten en gewoon echt koopjes. Nu is het een beetje te groot en log geworden en niet echt spectaculair meer. Ik heb er alleen nog een pannensetje en bestekset gekocht de laatste tijd, dat was wel te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef tummeke het volgende:
[..]
Als ik deze hunt zie, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze ineens in een box van 40 euro een zwaar duur iets gaan stoppen.. De kortingen en de producten uberhaupt zijn zo bagger, dat die 2 scenario's echt niet samengaan..
je bedoelt of die er nu nog steeds zijn?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er nog mensen die vanaf 12 uur vanacht zijn gebleven over?
Mwah, afentoe heeft iBood wel toffe dingen die je net zoekt. Zoals laatst die HD Camera, ik wacht op dit moment op speakers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
iBood was in het begin wel tof. Gratis waterpistolen, gratis spaceinvader muismatten en gewoon echt koopjes. Nu is het een beetje te groot en log geworden en niet echt spectaculair meer. Ik heb er alleen nog een pannensetje en bestekset gekocht de laatste tijd, dat was wel te doen
Gaat wel ver, als je met zo'n kut-hunt zo bezig bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een pauze van 5 uur slaap en 2 uur school gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
je bedoelt of die er nu nog steeds zijn?
ik ben om half 3 maar gaan slapen, en vanochtend vanaf 9u weer presentquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..
Dankzij die waardeloze pauperhorloge's ben ik uiteindelijk wel naar bed gegaan.. Toch nog iets positiefs aan die dingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, zouden sommige zo gek zijn? Ik had t bijna gedaan..
Ach een hoop mensen kopen om het kopen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef RacerDKB het volgende:
Verbaast me eigenlijk dat mensen dit horloge überhaupt kopen.
een ruimtereis van virgin heeft er ook een keer ingezetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb gehoord dat er wel eens een inhoud in heeft gezeten.
ik ook vanaf 9uur(A)quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
ik ben om half 3 maar gaan slapen, en vanochtend vanaf 9u weer present
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef delano.888 het volgende:
Als ik niet naar school hoefde vandaag was ik ook wel langer gebleven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef delano.888 het volgende:
Dan ben ik tot nu toe dus nog het gekste, alleen tussen 3:30 en 8:00 geslapen.
Nee niet echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef EZKaeL het volgende:
[..]
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!
Wel ca 4x een kwartiertje weggezakt.
En heb je nog wat gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef EZKaeL het volgende:
[..]
Hiero! en ik was gisteren al om 7:30u uit bed!
Wel ca 4x een kwartiertje weggezakt.
Als het moet dan moet het!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef Pino112 het volgende:
iBOOD
Today's iBOOD: Pulsar Heren Quartz Chronograaf PF3739X1 Horloge http://ow.ly/16MckD
3 minutes ago from HootSuite
Ze moeten verkocht worden
Ik wil nu ook keertje laatste hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De nieuwe staat al klaar hier, hopen dat ik de laatste post heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |