quote:DonaldDuckNL
Net begonnen als houthakker! Zwaar werk, maar wel lekker in de buitenlucht! Ik hoor alleen vogels, de slagen van mijn bijl en de radio...
about 2 hours ago via web
quote:Duckstadkrant
"Bevers knaagt om" viert jubileum. Het radioprogramma timmert al 10 jaar aan de weg en is vooral zeer populair bij houthakkers.
Edwin Bevers, Niels van Berken, Rick Kozijn en nieuwslezer Henk Blok nemen elke ochtend op ludieke wijze hun gasten op de hak.
Toch branden Bevers en zijn sidesticks hun gasten nooit af. Daarom ontvangen zij voor hun verdiensten de prestigieuze "Botte Bijl".
Dit is echt goed voor de FOK!ersquote:
Voor de Fok!ers?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is echt goed voor de FOK!ers
Ik krijg geen "t",
maar hij en zij wel!
En jij ook, maar níet als je erom vraagt!
Ja, dat zeg ik voor alle fokkers dus...quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Voor de Fok!ers?
Voor zo'n 75% van Nederland, eerder.
Fok! is goed voor zo'n 40%, van die 75%.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik voor alle fokkers dus...
Eekhoorns steeds intelligenter. Sommige van deze koddige knaagdieren hebben zelfs al een twitteraccount: @KnabbelBabbelNL
about 17 hours ago via web
quote:KnabbelBabbelNL
Momenteel verblijven we in het huis van Donald Duck. Hopelijk heeft hij lekkere nootjes in huis!
about 18 hours ago via web
Knabbel en Babbelquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:42 schreef DaMart het volgende:
En er zijn weer nieuwe Twitteraars in Duckstad: http://twitter.com/KnabbelBabbelNL.
[..]
[..]
quote:Puindorp start eigen politieke partij: Trots op Rupsen (TOR). Lijsttrekker Rudolph Rups: "We gaan vooral op de kleintjes letten!"
quote:Oma_Duck
Ongelofelijk! Gijs is tijdens het eieren rapen niet in slaap gevallen. Het mag wel in de krant!
7:10 AM Apr 19th via web
Knecht van oma Duck niet in slaap gevallen tijdens eieren rapen. "Het mag wel in de krant!" aldus mevrouw Duck.
7:11 AM Apr 19th via web
D. ter Gent van de Zeepfabriekquote:
quote:Andy Warbol
@LizJuulBabs En schrijven jullie maar eens 60 straftwitters: De meester is een pientere man, die ons heel veel leert!
about 1 hour ago in reply to LizJuulBabs from web
quote:Andy Warbol
Oeps! Dat moest zijn: twitteren jullie maar eens 60 straftweets! Voor straf lees ik de hele letter T van het woordenboek. Hoewel... straf?
14 minutes ago from web
quote:ZwareJongens
Dit bericht is voor iedereen die morgen naar Hamsterdam gaat: stop je knip in je ACHTERZAK en dan 't liefst dat hij er een beetje uitsteekt.
4:09 PM Apr 29th via web
Vandaag was er de héle dag geen nieuws. Niks, noppes, nada. Dit is zo uniek dat we op de valreep tóch nieuws hebben!
about 1 hour ago from web
Wel grappig bedacht trouwensquote:TokkieTorNL Wel lastig, dat springen van toets naar toets! Gelukkig hebben we T9!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |