SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik voor deel 1!
[ Bericht 5% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 11-03-2010 18:26:24 ]Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Stel die makers van de donald duck zitten daar met ze 10e dit te doen en iedereen post een berichtje elke 2 uur gaat toch best.quote:
Zit wat in...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Stel die makers van de donald duck zitten daar met ze 10e dit te doen en iedereen post een berichtje elke 2 uur gaat toch best.
quote:DonaldDuckNL
Ik had toch geen bloem meer, maar Goofy nog wel! Hij was zo aardig om wat te komen brengen. De koekjes staan nu in de oven. Spannend!
about 1 hours ago via web
quote:GoofyNL
Was nog best wel een gedoe, die krokussen tot meel stampen. Maar het is een mooie bloem en die had Donald nodig. En een vriend help je.
10 minutes ago via web
quote:DagobertDuckNL Nou, morgen maar weer naar Rampstad. 2 minutes ago via web
quote:DonaldDuckNL Nou, morgen maar weer naar Rampstad. 3 minutes ago via web
quote:Onderwijzer betrapt op spelfout! Warboel schrijft "pakband" in plaats van "plakband"! http://bit.ly/br7ltS
@Duckstadkrant
quote:@Duckstadkrant De naam is Warbol.
@MeesterWarbol
Niet meerquote:
Mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb een banner gemaakt. Ben er ongeveer een uur mee bezig geweest.
Ben echt heel slecht in photoshop. Dus graag niet zeiken heb mijn best gedaan.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |