quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
Is iemand wel eens opgevallen, hoevaak er fotos worden genomen bij centraal station, en dan gewoon de tieten en de pik (van agga) eraf worden geknipt.
Je weet wel bij die bankjes bij het water met dat grind pad !
Het leven is mooi met cannabis niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
Is iemand wel eens opgevallen, hoevaak er fotos worden genomen bij centraal station, en dan gewoon de tieten en de pik (van agga) eraf worden geknipt.
Je weet wel bij die bankjes bij het water met dat grind pad !
Dus er is hoopquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap m wel
Zeemonster, fiestaatjes zijn best gewild volgens mij
Hier wordt je toch helemaal vrolijk van!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja? Was me echt nog nooit opgevallen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef woozi het volgende:
Hahaha tering was inderdaad beetje kut uitgelegd.![]()
Je weet wel hierzo:
[ afbeelding ]
Aan de overkant van het water op dat grind pad.
Daar worden onwijs vaak foto's en video's gemaakt voor reclames/posters/billboards.
Het word dan als achtergrond gebruikt.
Ik kan zo snel even niks bedenken maar als ik het vind laat ik het zien.
Ik denk dat ik al 5 reclames daar heb gezien, en ook wel een paar foto's van nieuwe auto's .
In mijn koppie!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het zo graag maar sommige zeggen NEEEEEEEE en anderenJAAA
Poll: Moet melanie weer rood haar?Ja Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierVoices tell me I'm the shit.
Die kou duurt echt te lang nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik werd vrolijk van de krokusjes
Jammer van die Siberische temperaturen nog
Waaarom?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb even een tegenstem uitgebracht.
Het is nu 5.6 graden, maar het kan me niet snel genoeg 25.6 graden zijnquote:
Hoe weet die gekke papzak dat nou?quote:
Omdat-ie vroegah een rico suave wasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoe weet die gekke papzak dat nou?
Ik heb geen voorkeur voor blond hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen en blond, het blijft elkaar aantrekken.
Statistisch gezien ben je dan geen manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor blond hoor
Ik ga wel vaker recht tegen de statistieken inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statistisch gezien ben je dan geen man
Schandalig. Die arme statisticiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker recht tegen de statistieken in
Ik heb geen medelijden met ze hoor. En zij hoogstwaarschijnlijk ook niet met mijquote:
Ik ook niet, integendeel....ik val op donker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor blond hoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb even een tegenstem uitgebracht.
ik teken er wel voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:donker
Beetje oud, maar wel
[ afbeelding ]
Being John Malkovich gezien?quote:
Niets mis mee hoor....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef MissMSX het volgende:donker
Beetje oud, maar wel
[ afbeelding ]
Welke krant moet ik eigenlijk lezen om jouw schrijfkunsten te kunnen bewonderen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Was vandaag weer een lekker afwisselend dagje, van bruidsmodezaak naar shoarmaboer en uiteindelijk naar welzijnsorganisatie. Agenda voor volgende week staat ook alweer aardig vol, het zijn drukke tijden (gelukkig maar).
Goede vraag,...en dan ook wat voor soort stukken zeg maar....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke krant moet ik eigenlijk lezen om jouw schrijfkunsten te kunnen bewonderen?
Ik heb ze geen van drieen ooit in m'n handen gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:09 schreef Jill-RMC het volgende:
De Scheveningsche Courant en HaagWestNieuws (heel soms ook de Nieuwe Loosduinse).
Verder pak ik van alles op, dus dat kan dus een stukje over een nieuw geopende winkel zijn of een vrijwilliger die een stadsspeld krijgt of bijvoorbeeld nieuwbouw plannen van de gemeente. Oftewel ik weet van alles een beetje
And it was wonderfulquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef AirwiN het volgende:
MissMSX en ik zijn vandaag anaal (mee)genomen door admiraal_anaal!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef AirwiN het volgende:
MissMSX en ik zijn vandaag anaal (mee)genomen door admiraal_anaal!
Ze is er misselijk van. Reversed genomen worden is niet helemaal haar ding.quote:
Geen idee , ik dacht eigenlijk dat hij ze gewoon anaal had genomen op de achterbank van zijn auto, terwijl deze in zijn achteruit stondquote:
ROTFLMAO! Ik zie dat al helemaal voor mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef SolidasRock het volgende:
Maar het staat raar als ik naar de bestuurder raam loop en vraag: hej, ben jij admiraal anaal?
Is dat die professionele club?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:13 schreef RATMEN het volgende:
Vandaag mijn allereerste repetitiedag bij Drang.
Das idd professioneelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat die professionele club?
En wat voor stuk ga je voor repeteren?
Als je nou fulltime zou spelen daar, zou je daar van rond kunnen komen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das idd professioneel. Mijn allereerste betaalde professionele theaterrol
. En ben ook aangenomen voor een volgende rol bij ze
!
Het is een gezelschap van theatermakers, er is dus een thema en op basis van het thema gaan we improviseren en maken. Mede zelf tekst schrijven en het stuk vorm geven. Dus superspannend!
Als ik een toneelschool gehad zou hebben, misschien. Er wordt namelijk gewoon betaald volgens de CAO voor het theater en de hoogte van je salaris wordt net als vaak in het normale leven, gerelateerd aan opleiding.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je nou fulltime zou spelen daar, zou je daar van rond kunnen komen?
Zelf maken klinkt wel erg tof. Kan je lekker je ei kwijt
En wanneer kunnen we je bewonderen in dat stuk?
Klinkt logisch. Nooit zo over nagedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als ik een toneelschool gehad zou hebben, misschien. Er wordt namelijk gewoon betaald volgens de CAO voor het theater en de hoogte van je salaris wordt net als vaak in het normale leven, gerelateerd aan opleiding.
De voorstelling Bloederliefde speelt de laatste 3 weken (misschien dat het vier weken worden) van mei, 5 dagen per week, van dinsdag tot en met zaterdag.
Grote vraag is dan natuurlijk: Welke kleur?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:28 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb een andere auto... een Focus inderdaad Flappekz. Nu nog een week wachten tot ik hem kan halen..
Deep navy blue , metallic tegen zwart aanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Grote vraag is dan natuurlijk: Welke kleur?
Goede keuzequote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Deep navy blue , metallic tegen zwart aan. Ik ben niet zo opvallend.
quote:
Roparun - Sloparun?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef knnth het volgende:
Hallo
Ik ben moe. Niet handig met 10 kilometer hardlopen voor de boeg.
Good luck!!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef knnth het volgende:
Hallo
Succes. Ik zal naar je zwaaienquote:Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef knnth het volgende:
Hallo
Final Destination achtig moment ...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gisteren was ik in oud Rijswijk. Sta ik daar voor een stoplicht te wachten en zie ik een politiewagen staan. Afijn, ik kijk dus naar rechts...daar zit een kaalkopje met zwaar bloedend voorhoofd en twee vrouwelijke agenten. Hij werd verzorgd en vervolgens wou hij weggaan. Hij loopt naar de rand van de weg,...draait zich om en schreeuwt (positief) naar de agenten; 'he bedankt he!' om vervolgens zonder te kijken de weg op te lopen ..... resultaat; een auto vol op de piepende remmen en een kaalkopje met bloedend hoofd wat zich helemaal de tering schrok.... Ik moest gniffelen.
Ik zou het niet kunnen zeggen, die film heb ik nooit gezienquote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Final Destination achtig moment ...
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen zeggen, die film heb ik nooit gezien
Alle vier de delen gemist? Das best knapquote:Op zondag 14 maart 2010 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen zeggen, die film heb ik nooit gezien
Nee dus nog nooit gezien, geen van de vier delen. Maar idd zoiets was het , te grappig om te zien natuurlijkquote:
Het Formule 1 topic is linksaf!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
En hoewelvoor Hamilton, vond ik het sneu voor Vettel. Jochie ging zo lekker en dan poef uitlaat dood
Owja en een Muhahaha voor Schumacher
Je wist het toch. Regel 1: als er CPC is....alleen lopend weg gaan of thuis blijvenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
Die rennende gekken buiten, prima als ze willen rennen maar belemmer mij niet! Ik heb een fiks eind moeten omrijden om thuis te komen![]()
Het is maar een keer per jaar en het wordt van te voren aangegeven hequote:Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
Die rennende gekken buiten, prima als ze willen rennen maar belemmer mij niet! Ik heb een fiks eind moeten omrijden om thuis te komen![]()
Hoezo is dat knap dan? Je zult toch moeite moeten doen om ze te zien?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Alle vier de delen gemist? Das best knap
49'52" (10k) ... dat is bijna 6 minuten trager dan mijn PR maar ik liep als tempomaker voor een vriend. Hij heeft zijn PR met 1'40" verbeterd dus missie geslaagd!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je wist het toch. Regel 1: als er CPC is....alleen lopend weg gaan of thuis blijven
Wat was je tijd Knnth?
Mwah eerste deel is al veelvuldig op tv geweest, zapte vorige week nog langs deel 2 of 3. Dus meer moeite dan een tv aan zetten en zappen hoef je niet te doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoezo is dat knap dan? Je zult toch moeite moeten doen om ze te zien?
CPC zegt me nietsquote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je wist het toch. Regel 1: als er CPC is....alleen lopend weg gaan of thuis blijven
Wat was je tijd Knnth?
Dit wordt elk jaar rond deze tijd gehoudenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
CPC zegt me nietsen ik heb geen waarschuwing gehoord (zeker op radio heheh...?) en ik en mijn vriendin keken ook raar op al die gekke mensen te zien rennen met deze kou....
Nee dan moet je ook nog kíjkenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mwah eerste deel is al veelvuldig op tv geweest, zapte vorige week nog langs deel 2 of 3. Dus meer moeite dan een tv aan zetten en zappen hoef je niet te doen.
Shit, je had de mijne moeten kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:28 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb een andere auto... een Focus inderdaad Flappekz. Nu nog een week wachten tot ik hem kan halen..
Miskoopje?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:57 schreef Lovechild het volgende:
Wij moeten ook een andere auto. We hebben onze huidige 2.5 maand
quote:
Hij moet niet per se weg hoor, maar voor de jusite prijs mag iemand m zo meenemenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Deze auto kon ik niet laten staan , hij heeft echt alles erop en eraan en dan ook nog eens weinig km's op de teller!.
Waarom doe je je auto weg dan Flap?
En Lovechild kun je niet terug naar de dealer?of bevalt de auto gewoon niet genoeg?
Nou als ik iemand tegenkom die ernaar op zoek is houdt ik je in gedachtenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij moet niet per se weg hoor, maar voor de jusite prijs mag iemand m zo meenemen
We hebben 2 auto's voor de deur...
Een Focus is niet kleinquote:Op zondag 14 maart 2010 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vertel? Summer wil na 1 april hard sparen voor een leuk klein autootje. Mag hier of in PM
Liefquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nou als ik iemand tegenkom die ernaar op zoek is houdt ik je in gedachten.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij moet niet per se weg hoor, maar voor de jusite prijs mag iemand m zo meenemen
We hebben 2 auto's voor de deur...
Hehe, ze zijn echt van onsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Zijn die 2 autos ook van jullie of van een buurman/vrouw die jullie haten of zo... ?
Ik heb nu een hatchback gekocht maar die vind ik toch echt niet klein hoor... een Opel Corsa die zijn een stuk kleiner ,quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een stationcar is of een hatchback?
Dat is waar. Raden jullie ons aan om bij een dealer een auto te kopen of partikulier met iemand die er verstand van heeft?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb nu een hatchback gekocht maar die vind ik toch echt niet klein hoor... een Fiesta of een Opel Corsa die zijn een stuk kleiner . De Fiesta die ik nu heb is veel kleiner dan de Focus..
Als je zoveel pech hebt met autos, dan zou ik toch maar naar een dealer gaan?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Lovechild het volgende:
@Flappekez en Zeemonster:
Het is inderdaad een miskoop. Er moet een reparatie aan gebeuren (nieuwe versnellingsbak) die zo'n beetje meer gaat kosten dan dat de auto waard is. We hebben er ook schade aan, er heeft iemand met de gladheid tegenaan gezeten, dus m'n lief heeft besloten van het geld dat we voor die schade krijgen een andere auto te kopen.
We hebben hem particulier gekocht dus naar de dealer gaan heeft geen zin. Pfff...we hebben nu ondertussen wel aardig wat auto's "versleten". Wat dat betreft zijn we wel een beetje pechvogels
Was pas voor de 36ste keerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dit wordt elk jaar rond deze tijd gehouden. Ik weet niet hoelang ze dit al doen , maar het is al wel een tijdje zo
. Ik vind ze niet gek maar juist heel sportief
Idd heel sportief, maar het kan behoorlijk irritant zijn als je het even was vergeten, je op het Hubertusviaduct vast staat en ontzettend nodig naar de wc moetquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dit wordt elk jaar rond deze tijd gehouden. Ik weet niet hoelang ze dit al doen , maar het is al wel een tijdje zo
. Ik vind ze niet gek maar juist heel sportief
Maar op welke datum dan ook alweer?quote:Op maandag 15 maart 2010 08:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Idd heel sportief, maar het kan behoorlijk irritant zijn als je het even was vergeten, je op het Hubertusviaduct vast staat en ontzettend nodig naar de wc moetMaarja de jaren daarna onthoud je het extra goed dat de CPC er is
quote:
Ik koop ook altijd bij de dealer.... ik ben zelf geen man van techniek maar van cijfers dus ik moet het hebben van een goede aankoopquote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef zeemonster het volgende:
Ligt eraan , ik koop bij de dealer.. ik vind het gewoon niet fijn om van de straat te kopen .. ik weet wel wat maar niet alles.
Maar als je echt goed verstand hebt van auto's kan dat prima.
Van een bekende is het misschien ook wel makkelijker overkopen .
Dat ga ik dus echt niet onthouden. Mijn geheugen reikt over een half jaar zover dat ik denk 'volgens mij was het ergens in het voorjaar, of tegen de zomer.'quote:Op maandag 15 maart 2010 09:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Altijd ergens eind tweede week van maart, volgend jaar dus op de 13e.
Vanochtend 6:30 wakkerdat ben ik niet gewend ... wel om 7:45 op kantoor en al wat kunnen doen ... scheelt een hoop dat het om 7:00 al gewoon licht is! En niet meer ijskoud!
Helaas is de ene dealer de andere niet en word je ook vaak zat genaaid door een dealerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik koop ook altijd bij de dealer.... ik ben zelf geen man van techniek maar van cijfers dus ik moet het hebben van een goede aankoop
Een dealer garandeert ook echt niet altijd een goeie auto hoor. Bovendien ben ik getrouwd met een automonteur.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je zoveel pech hebt met autos, dan zou ik toch maar naar een dealer gaan?
Toch een nette tijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:47 schreef knnth het volgende:
[..]
49'52" (10k) ... dat is bijna 6 minuten trager dan mijn PR maar ik liep als tempomaker voor een vriend. Hij heeft zijn PR met 1'40" verbeterd dus missie geslaagd!
Nu maar eens op de bank en een filmpje kijken oid ...
Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de AD Haagsche Courant 10 km Loop:quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Toch een nette tijd.
Ik heb zelf 55:36 gelopen.
Bruto tijd is de tijd vanaf het startschot, netto tijd is de tijd vanaf de daadwerkelijke start (wanneer je eigenlijk begint te rennen)quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de AD Haagsche Courant 10 km Loop:
[ afbeelding ]
En voor knnth
[ afbeelding ]
Wat is eigenlijk het verschil tussen bruto en netto tijd? En welke hebben jullie net genoemd?
Hoe meten ze dat dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bruto tijd is de tijd vanaf het startschot, netto tijd is de tijd vanaf de daadwerkelijke start (wanneer je eigenlijk begint te rennen)
Je heb een bandje aan je voet en op 0km , 5km en 10km liggen kabels op de grond die registreren op welke tijd je langskomt.quote:
Aha. Wat slimquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je heb een bandje aan je voet en op 0km , 5km en 10km liggen kabels op de grond die registreren op welke tijd je langskomt.
Dus als het startschot op 13:00:00 is en ik kom 13:01:50 pas over het 0km meetpunt, begint mijn netto tijd dan pas. Omdat ik dan pas aan de 10km begin.
quote:Wat is de officiële tijd?
De brutotijd is de officiële tijd! Deze start op het moment dat het startschot valt en stopt op het moment dat je de finish passeert. De nettotijd is de tijd die start op het moment dat je de mat op de startlijn passeert en stopt als je de finish passeert. Deze nettotijd wordt als extra service vermeld.
Nee maar mijn dealer is tevens mijn voormalig werkgever en daar heb ik nog een zeer goede band mee. Die verkoopt mij op zeker geen kat in de zak. Echter heb je idd zat slechte dealers.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een dealer garandeert ook echt niet altijd een goeie auto hoor. Bovendien ben ik getrouwd met een automonteur.
Dat zei ik toch ook niet tegen jou!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee maar mijn dealer is tevens mijn voormalig werkgever en daar heb ik nog een zeer goede band mee. Die verkoopt mij op zeker geen kat in de zak. Echter heb je idd zat slechte dealers.
Wrm kan je niet deelnemen aan de 10KM rennen?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef MissMSX het volgende:
Brrrrrrrrr, de thermometer hier zegt dat het 9 graden is, maar het voelt veel kouder aan door de wind
Specifiek daarvoor, omdat ik nooit hardloopquote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wrm kan je niet deelnemen aan de 10KM rennen?
Nu klink je als mijn vriendin, maar wacht maar tot ze in de verte een briefje van 1000 euro ziet liggen, dan rent ze nog harder dan welke sprintster op olympisch spelen ever...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Specifiek daarvoor, omdat ik nooit hardloop
En hardlopen doe ik niet, omdat mijn lichaam dat niet leuk vindt
Ik kan prima een sprintje trekken (op dit moment even niet, maar normaal welquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu klink je als mijn vriendin, maar wacht maar tot ze in de verte een briefje van 1000 euro ziet liggen, dan rent ze nog harder dan welke sprintster op olympisch spelen ever...
Voor een briefje van 1000 euro zal ik nog geen stap verzetten hoor....Een briefje van 500 daarentegen ..quote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu klink je als mijn vriendin, maar wacht maar tot ze in de verte een briefje van 1000 euro ziet liggen, dan rent ze nog harder dan welke sprintster op olympisch spelen ever...
Het zou wel vrij dom zijn als je daarvoor gaat rennenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het zou wel vrij dom zijn als je daarvoor gaat rennen
edit: te laat
Owh, daar las ik overheenquote:
Dat mag alsnog hoor. Het is een vrij landquote:
Je kan geen pi's lezen?quote:
Nou ja, je hebt van die nerds die in textmodus fokken en geen pi's zien. Stommerdsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ik doe het ook met een verborgen knipoog![]()
Dan is het maar goed dat ik niet zo'n nerd ben.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt van die nerds die in textmodus fokken en geen pi's zien. Stommerds
* MissMSX ook geen pi's meer ziet sinds fok voor mobiel standaard alleen textmodus is![]()
Vertel het nou maarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
hehehehe, als ik het je vertel, zal je echt zoiets hebben van.. damn, that's too obvious.
Je bent een tweakerquote:Op maandag 15 maart 2010 16:21 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik niet zo'n nerd ben.
Jij leest teveel Asterixquote:
Daar heb ik al zat mannetjes voorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Nou en! Je zal mij maar nodig hebben voor je computerproblemen.
Niveautje hoger gelukkigquote:
Dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zelfs ik heb een account op Tweakers...zegt verder natuurlijk niets.
* ronnie_bravo weet niet eens wat zijn loginnaam is...zal het eens opvragen
Het zal niet waar zijn..quote:
Ach, dat bekvechten tussen Fok! en Tweakers vind ik niet bijster interessant.quote:Niveautje hoger gelukkig
Dus er is , behalve FOK vs Geen Stijl nu ook een FOK vs Tweakers?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ach, dat bekvechten tussen Fok! en Tweakers vind ik niet bijster interessant.
Als het weer het toelaat en de APV zit ik liever met een versnapering in het Zuiderpark dan achter het beeldscherm.
Ach, Fok! en tweakers hebben een haat/liefde verhouding. Komt omdat Danny zelf een Tweaker is geweest.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus er is , behalve FOK vs Geen Stijl nu ook een FOK vs Tweakers?
Ik vind het een trieste zaak. Ik vind Geen Stijl cool en Rutger is mijn held
Dat kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef Zeiknix het volgende:
IMO hoef je ook niet perse een tweakers account te hebben als je een IT-er bent.
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik heb 1 keer een vraag gesteld op tweakers en dat heb ik geweten. Je moet daar echt in nerdtaal praten en je probleem al nagenoeg opgelost hebben anders heb je niet genoeg voorwerk gedaan ofzo. Echtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Het zal niet waar zijn..![]()
![]()
[..]
Ach, dat bekvechten tussen Fok! en Tweakers vind ik niet bijster interessant.
Als het weer het toelaat en de APV zit ik liever met een versnapering in het Zuiderpark dan achter het beeldscherm.
Daarom ben je ook ICT-er waarschijnlijk. Die C is echt het moeilijkste stukje voor de gemiddelde tweaker, die zich wat mij betreft alleen IT-er mag noemenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben ICT-er, maar heb geen tweakers-account
* Flappekzquote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom ben je ook ICT-er waarschijnlijk. Die C is echt het moeilijkste stukje voor de gemiddelde tweaker, die zich wat mij betreft alleen IT-er mag noemen
Ik geef toe dat Tweakers niet het makkelijkste forum is als het gaat om simpele vragen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb 1 keer een vraag gesteld op tweakers en dat heb ik geweten. Je moet daar echt in nerdtaal praten en je probleem al nagenoeg opgelost hebben anders heb je niet genoeg voorwerk gedaan ofzo. Echt
Het probleem is vaak dat als je een probleem hebt en niet technisch aangelegd bent je werkelijk geen idee hebt waar je het antwoord moet zoeken. Je kent de termen niet, je weet alleen dat iets niet doet wat het zou moeten doen. En dan krijg je van die azijnpissers over je heen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:33 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Tweakers niet het makkelijkste forum is als het gaat om simpele vragen.
En het is wel zo dat over het algemeen van je verlangt wordt dat je zelf ook wat heb gedaan.
Stel dat jij elke 10 dezelfde vraag heb gekregen voor iets dat je al bij de derde en vierde keer ook al zoiets heb van: had je niet de search kunnen gebruiken of iets dergelijks.
Verder hou ik erover op want ik zit hier(Fok!)![]()
Tja, als je zo uitlegt van dat je "een knopje hebt ingedrukt en toen deed ie het niet" dan kan niemand je helpen. Ook de minder technisch aangelegde mensen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat als je een probleem hebt en niet technisch aangelegd bent je werkelijk geen idee hebt waar je het antwoord moet zoeken. Je kent de termen niet, je weet alleen dat iets niet doet wat het zou moeten doen. En dan krijg je van die azijnpissers over je heen.
Gelukkig zitten die niet op fok
Amen bro..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:54 schreef knnth het volgende:
Het is heel simpel:
1. Tweakers is geen forum voor beginnende computergebruikers maar voor de gevorderde
2. Tweakers is een forum waar veel mensen zitten die sociaal wat minder begaafd zijn (zie punt 1)
3. Tweakers snappen vaak niet dat Fok een leuk forum is
Jij trekt het weer door naar het andere uiterste.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:52 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Tja, als je zo uitlegt van dat je "een knopje hebt ingedrukt en toen deed ie het niet" dan kan niemand je helpen. Ook de minder technisch aangelegde mensen.
En de azijzeikers hier zitten op de frontpage vastgeplakt.
Is dat zo?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:54 schreef knnth het volgende:
Het is heel simpel:
1. Tweakers is geen forum voor beginnende computergebruikers maar voor de gevorderde
2. Tweakers is een forum waar veel mensen zitten die sociaal wat minder begaafd zijn (zie punt 1)
3. Tweakers snappen vaak niet dat Fok een leuk forum is
Dan begreep ik je verkeerd. *kuch*quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij trekt het weer door naar het andere uiterste.
Ik leg in Jip en Janneke taal uit wat het probleem is en wat ik gedaan heb om het op te lossen en het enige wat ik terugkrijg ik gezeik (van die tweakers toen he).
Laat dan maar, dan ga ik wel naar een forum waar ze mensen normaal behandelen
Tweakahs dusquote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd. *kuch*
Laat ik het zo zeggen: het is jammer dat het niet altijd geschikt is voor de minder technisch aangelegde mensen. Maar ok, gelukkig heb je ook fora zoals het Helpmij forum.![]()
Dus voor iedereen wat wils op de web.
Maar ik kom niet om over Tweakers te praten maar over ons mooie stad achtah de duinah.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tweakahs dus
Nou, vertel. Waar woon je en waarom in Den Haag?
Die Laan is erg lang. Noem eens een zijstraat in de buurtquote:Op maandag 15 maart 2010 18:44 schreef Zeiknix het volgende:
[..]![]()
Ik woon op de Laan van Meerdervoort en de reden waarom ik voor Den Haag gekozen heb is omdat ik mijn oude stad waar ik geboren en getogen ben(Rotterdam) zat was na 27 jaar. En aangezien ik Den Haag relaxt vind was de keuze heel simpel.
Ah, ook een import.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die Laan is erg lang. Noem eens een zijstraat in de buurt
Ik kom ook uit omgeving RotterdamMaar goede keus hoor. Ik vind Den Haag een heerlijke stad
Op 't veen of op 't zand?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ah, ook een import.Ik woon in de buurt van Waldeck Pyrmondkade. Waar in Rotterdam heb je gewoond?
Het zand is van meerderbedeelden. En daar hoor ik wel een beetje bij sinds nu.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op 't veen of op 't zand?
Ik kom eigenlijk uit Zwijndrecht, maar heb wel een jaar in Rotterdam gewoond. Aan de Wolphaertsbocht, vlakbij de kruising met de PleinwegEn jij?
Liskwartier... hmmm. ken de buurt wel, maar niet goed genoeg om iets over de kwaliteit te zeggen. Als jij het zegt neem ik het zo van je aanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Het zand is van meerderbedeelden. En daar hoor ik wel een beetje bij sinds nu.
Mijn laatste woonplek was in het Liskwartier tegenover het oude Noorden. Een van de beste buurten van Rdam, imo.
Ach, als IT-er verdien ik niet slecht en ik woon zeker niet onaardig.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liskwartier... hmmm. ken de buurt wel, maar niet goed genoeg om iets over de kwaliteit te zeggen. Als jij het zegt neem ik het zo van je aan
Waarom hoor je sinds nu bij de meerderbedeelden?
En dat je bij die groep hoort wil natuurlijk niet zeggen dat je ook op 't zand woont
Laat ik het dan anders vragen: aan welke kant van de Laan woon je?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ach, als IT-er verdien ik niet slecht en ik woon zeker niet onaardig.
Zeg dat dan! Aan de kant van het Vredespaleis.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders vragen: aan welke kant van de Laan woon je?
Dan is 't goedquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Aan de kant van het Vredespaleis.
Thorbeckelaan bij de Laan van Meerdervoortquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thorbeckelaan bij de Laan van Meerdervoort
Is heerlijk hierquote:
quote:
Dat kan ik ook doen. Het is kwestie van Waldeck Pyrmond kade aflopen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is heerlijk hier![]()
Lopend naar het strand
Fiets is ook wel handig ja. Zeker voor terug naar huis lopen ben ik al snel te luiquote:Op maandag 15 maart 2010 19:51 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Dat kan ik ook doen. Het is kwestie van Waldeck Pyrmond kade aflopen.
Dus ik zal van de zomer wel vaker de wandelschoenen aantrekken of met de fiets gaan.
Daar heb ik minder last van. Maar als ik erover nadenk dat ik na een hele dag heb liggen bakken ook nog naar huis moet lopen, lijkt mij de fiets inderdaad handiger.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fiets is ook wel handig ja. Zeker voor terug naar huis lopen ben ik al snel te lui
Een IT-er die de zon in gaat? Dat kan natuurlijk niet he?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van. Maar als ik erover nadenk dat ik na een hele dag heb liggen bakken ook nog naar huis moet lopen lijkt mij de fiets inderdaad handiger.
Met een goeie fles water aan het hand.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van. Maar als ik erover nadenk dat ik na een hele dag heb liggen bakken ook nog naar huis moet lopen, lijkt mij de fiets inderdaad handiger.
Met een goeie fles water aan het hand.
ICT-er he. da's een wereld van verschilquote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een IT-er die de zon in gaat? Dat kan natuurlijk niet he?
sst... ik heb een reputatie te beschermen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een IT-er die de zon in gaat? Dat kan natuurlijk niet he?
Oja, dat was hetquote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ICT-er he. da's een wereld van verschil
Ik weet het, we zitten in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
sst... ik heb een reputatie te beschermen.
Wat is jouw smoes iedere keer als je wat bruiner de zaak binnenkomt?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet het, we zitten in hetzelfde schuitje
Inderdaad maar het is hetzelfde!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ICT-er he. da's een wereld van verschil
Ik ben al een pinda, ieder beetje zon komt extra hard aanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Wat is jouw smoes iedere keer als je wat bruiner de zaak binnenkomt?
I beg to differquote:
Ik wou dat ik een pinda wasquote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben al een pinda, ieder beetje zon komt extra hard aan![]()
En de jouwe?
Als ik binnen kom zeg ik altijd dat ik een gratis onderhoudsbeurt heb gehad.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben al een pinda, ieder beetje zon komt extra hard aan![]()
En de jouwe?
Dat past dan wel weer bij m'n sterrenbeeldquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik ook. Das iig een stuk beter dan bij iedere zonnestraal eerst veranderen in een kreeftje.
God, daar heb ik elf jaar gewoond; meer aan de andere kant echter, tegen de Oude Haagweg aan. Het kan slechter inderdaad. Zit die bloemist nog in de Appelstraat, Paul?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thorbeckelaan bij de Laan van Meerdervoort
Monitor met zonnebankfunctionaliteit.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Zeiknix het volgende:
Wat is jouw smoes iedere keer als je wat bruiner de zaak binnenkomt?
Overal of alleen de onderdelen die door de zon worden beschenen?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik krijg er bij iedere zonnestraal een sproet bij .. en ik zit al helemaal onder
Overal maar daar waar de zon schijnt wel een stuk meerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overal of alleen de onderdelen die door de zon worden beschenen?
Sproetenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef zeemonster het volgende:
Ik krijg er bij iedere zonnestraal een sproet bij .. en ik zit al helemaal onder
Dat is het vaak met vrouwen he , hebben ze krullen dan willen ze steil haar en andersom. Hebben ze sproeten , dan willen ze die nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sproeten. En ze staan jou heel mooi
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Want mannen met sproeten bestaan niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb geen sproeten maar ben dan ook geen vrouw.
Sproeten staan schattig
nee dat niet natuurlujkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want mannen met sproeten bestaan niet?
Blij dat je 't zelf zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
nee dat niet natuurlujkik was weer wazig
Ik heb er 2. Of 3quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:48 schreef Lovechild het volgende:
Sproeten; is dat niet een van de zeven schoonheden?
Edit: Ja dus:
De zeven schoonheden zijn:
Blauwe ogen met donker haar of bruine ogen met blond haar
Lange en gekrulde wimpers
Moedervlekje links of rechts boven je lip
Spleetje tussen de tanden
Sproeten
Kuiltjes in je wangen
Amandelvormige ogen.
En het is juist zulk mooi weer. Lekker naar het strandquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
Blegh, ik zit mezelf dwars: verveel me, heb geen zin in de dag en "dus" zin om hier de kasten leeg te vreten.
Ik vind een spleet tussen de tanden absoluut niet een van de zeven schoonheden. Slechts een gemiste kans om naar de orthodontist te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:08 schreef Flappekz het volgende:
Die 7 schoonheden gelden alleen voor vrouwen, toch?
Dat zou ik ook wel willen....maar moet zo naar school in Utrechtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het is juist zulk mooi weer. Lekker naar het strand
Het is nog steeds erg winderig. Moet je ook maar willen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat ik voordat ik er ben al ramgek ben geworden van mijn 2-jarige die momenteel alles het tegenovergestelde wil van wat ik wil en dan vooral als we onderweg zijn/moeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee man! Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:08 schreef Flappekz het volgende:
Die 7 schoonheden gelden alleen voor vrouwen, toch?
Hoezo dan???quote:
Ik heb er volgens mij geen eenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoezo dan???
Ik denk overigens dat je alleen maar moet hopen dat er geen mensen zijn die ze alle 7 hebben
(of nou ja, 6 dan, want die met ogen en haar kan je natuurlijk niet allebei hebben).
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:48 schreef Lovechild het volgende:
Sproeten; is dat niet een van de zeven schoonheden?
Edit: Ja dus:
De zeven schoonheden zijn:
Blauwe ogen met donker haar of bruine ogen met blond haar > telt grijze ogen met donker haar ook?
Lange en gekrulde wimpers > heb ik niet
Moedervlekje links of rechts boven je lip > heb ik niet
Spleetje tussen de tanden > heb ik
Sproeten > heb ik niet
Kuiltjes in je wangen > heb ik wanneer ik lach , schijnt schattig te zijn
Amandelvormige ogen. > uh.....geen idee.
quote:
Wot jij zeggen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Donker haar met donkere ogen lijkt me niet heel bijzonder als ik kijk naar mijn multi-cuturele medemens
Ik ga vanavond ook weer eens naar school.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen....maar moet zo naar school in Utrecht
Muts op en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:13 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Het is nog steeds erg winderig. Moet je ook maar willen.
Aanstelleritusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ja, en dan de Scheveningse moonwalk doen. Want verder komt je niet.
Het is nu de vroege middagquote:
Dan gaat het klokkijken nog niet zo best?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ben ook in principe nog niet zolang wakker. Dus dan krijg je dat.
Ik denk dat mijn 4 digitale klokken niet gelijk staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaat het klokkijken nog niet zo best?
ehm okay.. nu wordt het te vreemd.. je gaat toch geen banaan in een open muts doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat viel daar in godsnaam uit te halen dan? Muts open?
Ja ik las ; muts open, gaan met die banaan..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat viel daar in godsnaam uit te halen dan? Muts open?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja ik las ; muts open, gaan met die banaan..
Nee, ik niet nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
ehm okay.. nu wordt het te vreemd.. je gaat toch geen banaan in een open muts doen?
* Zeiknix heeft niks gezegdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah ja maar dát wisten we allang hoor!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neuh maar mijn gedachten gaan altijd heel snel uit naar sex
Nieuwe username? Zegnixquote:
Als je een spatie wilt zul je eerst Danny moeten sodomerenquote:
Ik peins er niet over. Dan ruk ik liever met schuurpapier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je een spatie wilt zul je eerst Danny moeten sodomeren
Oeh, ik ga maar gauw de brave moeder uithangen en mijn kindertjes uit school halen. 'T wordt me veel te kinky hier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef Zeiknix het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Dan ruk ik liever met schuurpapier.
Veel suces.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oeh, ik ga maar gauw de brave moeder uithangen en mijn kindertjes uit school halen. 'T wordt me veel te kinky hier.
Lekkerquote:
En je longen..niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga zo voor het eerst buiten hardlopen....ben benieuwd hoe mn rug het gaat houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |