Soms word ik moe van steeds weer dezelfde vragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet gewoon zelf aan het solliciteren slaan? Ook omdat je je thuis zo verveelt?
Misschien heb ik makkelijk praten hoor, want ik heb een belachelijk bruikbaar diploma. Maar het lijkt alsof je er zelf een beetje passief van wordt
Ja, dan zou ik recht hebben op een uitkering, maar eer dat alles geregeld is ben ik maanden verder. Dat zou dus alleen kunnen als ik een potje had, en sparen is onmogelijk met mijn inkomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
Maar als je niet door je proeftijd heen zou komen, dan heb je daarná toch weer gewoon recht op een utikering, of ben ik nou gek?
Ik kan me trouwens voorstellen dat je er een beetje moe van wordt om dit soort vragen te beantwoorden, maar aan de andere kant heb je het tenslotte ook heel vaak over je nogal benarde situatie, en dan gaan mensen nu eenmaal een beetje met je meedenken.
Ik geloof niet dat dit klopt. Je mag/moet zelf als je een uitkering hebt gewoon er alles aan doen om weer aan het werk te komen. Daarvoor kan je een re-integratiebureau inschakelen (IRO-traject), maar je raakt absoluut niet je uitkering kwijt als je zelf solliciteert.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post
[..]
Soms word ik moe van steeds weer dezelfde vragen
Nee, ik kan niet ''gewoon'' aan het solliciteren slaan, want dan raak ik mijn uitkering kwijt en mocht ik dan niet door mijn proeftijd komen dan ben ik dakloos want dan kan ik mijn lasten nergens mee betalen. Dat is het kromme van het systeem. Ik kan alleen maar aan het werk zonder mijn uitkering te gaan verliezen als ik een baan krijg via het re-integratiebureau. Daarom ben ik er ook zo gefrustreerd over
Ja, de 20/20-regel van Lein.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
HahaMoeten die hier door een selectie heen dan?
je hebt dan gewoon recht op een voorschot hoor! ik spreek uit ervaring. dat is met 1 of 2 dagen geregeld, heb t al meerdere keren gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik recht hebben op een uitkering, maar eer dat alles geregeld is ben ik maanden verder. Dat zou dus alleen kunnen als ik een potje had, en sparen is onmogelijk met mijn inkomen.
Ja ik snap dat mensen mee gaan denken, is ook lief hoorAlleen ik zou zo graag willen, dat het zo makkelijk was als mensen die het niet hebben meegemaakt vaak denken
Nou ja, ik heb er meerdere malen vragen over gesteld. Ik krijg een arbeidsongeschiktheidsuitkering, en ik heb begrepen dat die stopt op het moment dat ik vind (door te gaan werken zonder hun tussenkomst) dat ik gezond ben. Dat neemt niet weg dat ik zelf wel naar werk zoek, en functies aangeef bij het re-integratiebureau.. Maar het gaat minder snel dan ik zou willen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit klopt. Je mag/moet zelf als je een uitkering hebt gewoon er alles aan doen om weer aan het werk te komen. Daarvoor kan je een re-integratiebureau inschakelen (IRO-traject), maar je raakt absoluut niet je uitkering kwijt als je zelf solliciteert.
Daarbij: als je tijdens of na je proeftijd weer werkloos wordt herkrijg je gewoon je recht op uitkering.
Nee dat betekend voor het bureau geld vangen voor iedere keer dat ze me zien, zo'n twee keer per maanden en voor de nutteloze trainingen waar ze me in stoppen zoals zelfvertrouwen in sollicitaties enzo. En ik solliciteer dus actief, maar jullie moeten wel begrijpen dat er niet voor niets een bureau is ingeschakeld. Ik ben jong en drie jaar ziek geweest, dus het gemiddelde bedrijf zit helemaal niet op me te wachten, plus er zijn nog meer remmende factoren waar ik hier even niet diep op in gaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:18 schreef minilot het volgende:
Maar is dan niet mogelijk om zelf wél actief aan het solliciteren te slaan, en dit in goed overleg met het re-integratiebureau te doen?
Op die manier is mijn oom weer aan de slag gekomen - die werd schijtziek van de traagheid van zijn bureau en is gewoon zelf actief op zoek gegaan naar mogelijke vacatures, en heeft de sollicitatieprocedure netjes via het bureau laten lopen.
Maar misschien verschilt het per bureau. Wat ik me wél afvraag is: wat zou er het voordeel voor een reintegratiebureau van zijn om mensen niet te motiveren zelf mee te zoeken? Dat betekent toch alleen maar minder werk voor het bureau?
Ik heb een Wia uitkering, omdat ik officieel na mijn 18e arbeidsongeschikt ben, en val dus niet binnen de verschillende wajong regelingen. Soms ben ik daar echt jaloers opquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Je hebt waarschijnlijk een Wajong-uitkering gehad?
Die uitkering stopt ook als je zelf werk vindt of het re-integratiebureau werk voor je vindt. Dat maakt namelijk niet uit.
Mocht je daarna weer werkloos worden, dan heb je gewoon weer recht op een uitkering.
Wat wel slordig is van jouw coach is dat die dus na 2 jaar nog niet jouw diploma';s en arbeidsverleden kent.
Je kunt daarover een klacht indienen bij het re-integratieburau of anders bij het UWV, die dat bureau namelijk betaalt.
De meneer die er verstand van heeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Die uitkering stopt ook als je zelf werk vindt of het re-integratiebureau werk voor je vindt. Dat maakt namelijk niet uit.
Mocht je daarna weer werkloos worden, dan heb je gewoon weer recht op een uitkering.
Wat wel slordig is van jouw coach is dat die dus na 2 jaar nog niet jouw diploma';s en arbeidsverleden kent.
Je kunt daarover een klacht indienen bij het re-integratieburau of anders bij het UWV, die dat bureau namelijk betaalt.
ook dat dus!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Ja..alleen niet over mijn geval..aangezien ik geen wajong heb, maar een wia.. (Zie post hierboven)quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De meneer die er verstand van heeft
Ik bedoel dat golfer allicht beroepsmatig heel wat langs ziet komen aan uitkeringen en gedoe.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja..alleen niet over mijn geval..aangezien ik geen wajong heb, maar een wia.. (Zie post hierboven)
Ik wou dat hij mij kon bemiddelen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel dat golfer allicht beroepsmatig heel wat langs ziet komen aan uitkeringen en gedoe.
Klinkt goed! Hoewel..hart is even gestopt..weet je het zeker?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net belletje gehad. Gaat allemaal naar wens bij de operatie, pa's hart is nu ff gestopt en zit aan de hartlong-machine.
Nog 3 uur doorknippen en zagen en plakken en dan is het voorbij.
Heb net bij de modelbouwwinkel twee modelbouwpaketten van vliegtuigen gekocht met lijm en verf, dat vond hij vroeger altijd erg leuk om in elkaar te prutsen. Dat kan hij dan mooi in de zaal doen over een week als hij wat mobieler is.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoewel..hart is even gestopt..weet je het zeker?
Brr.. Nou ik wens alle sterkte voor je pa. Vind je het goed als ik voor hem bid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaDaarvoor is de hartlong-machine ook. Kan een paar uur duren. Als het hart niet klopt, dan kan de chirurg de omleidingen beter aanleggen.
Ja, graag zelfs! Alle religies welkom!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Brr.. Nou ik wens alle sterkte voor je pa. Vind je het goed als ik voor hem bid?
Same here. Heb ook zo'n uitgebreide met je specifieke bijdrage op projecten. kost veel tijd om bij te werkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zou gewoon de jouwe terugsturen, kijken of ze die niet beter vindt dan dat ze die zelf heeft gemaakt.
CV elk half jaar bijwerken, typisch zo'n klus die er bij mij inschiet.
Als consultant met projecten is dat echt een crime om bij te houden soms jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Same here. Heb ook zo'n uitgebreide met je specifieke bijdrage op projecten. kost veel tijd om bij te werken
WIA-uitkering heeft precies dezelfde rechten, plichten en gevolgen als Wajong hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:
Ja..alleen niet over mijn geval..aangezien ik geen wajong heb, maar een wia.. (Zie post hierboven)
Ok, het blijft etisch om het te vragen vind ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, graag zelfs! Alle religies welkom!
Is dit freudiaans? Hebben we het hier teveel over afvallen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als consultant met projecten is dat echt een crime om bij te houden soms jaVeel lastiger dan wanneer je in lijndienst bent.
Klinkt allemaal goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net belletje gehad. Gaat allemaal naar wens bij de operatie, pa's hart is nu ff gestopt en zit aan de hartlong-machine.
Nog 3 uur doorknippen en zagen en plakken en dan is het voorbij.
Heb net bij de modelbouwwinkel twee modelbouwpaketten van vliegtuigen gekocht met lijm en verf, dat vond hij vroeger altijd erg leuk om in elkaar te prutsen. Dat kan hij dan mooi in de zaal doen over een week als hij wat mobieler is.
Zo heet dat toch? Lijn-nogwat? Als je zeg maar een beroep-beroep hebt en niet als consultant op allemaal projecten wordt gegooid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dit freudiaans? Hebben we het hier teveel over afvallen?
Ok, nou, daar zal ik morgen dan eens een pittig gesprekje over voeren op het re-integratiebureauquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
WIA-uitkering heeft precies dezelfde rechten, plichten en gevolgen als Wajong hoor.
Alleen is Wajong er voor jonggehandicapten vanaf 18 jaar en studenten die al op jeugdige leeftijd arbeidsongeschikt zijn.
En ja ik heb er (beroepshalve) wel een beetje verstand van.
Loondienst. De bus heeft een lijndienstquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo heet dat toch? Lijn-nogwat? Als je zeg maar een beroep-beroep hebt en niet als consultant op allemaal projecten wordt gegooid?
DH had uiteraard jaren geleden wel Leindienst.![]()
Succes daarmee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Windigo het volgende:
Ok, nou, daar zal ik morgen dan eens een pittig gesprekje over voeren op het re-integratiebureau![]()
Volgens mij is dat een anglicismequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
Neeee....Het tegenovergestelde van projectmatig werken is iets met 'lijn' erin.
Gisteren ook al een grote discussie gehad over mijn woordkeuze van: 'Fabrikant X prepareert smartphone Y'
'Hahaha stomme Steer je zet die smartphones toch niet op sterk water'
Is wél goed Nederlants!
Ja, ik denk dat ik dat wel ga doen. Dit is al 1 1/2 jaar niet aan het opschieten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Succes daarmee.
En als je ook maar even het gevoel hebt dat het bureau of jouw coach het niet serieus genoeg oppikt, dan raad ik je echt aan om bij het UWV een klacht in te dienen en samen met hen op zoek te gaan naar een ander IRO-bureau.
Ik wacht even op een briljant moment van DHquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En lijndienst heeft echt met streevervoer te maken. Stomme Steer
Die zal ik maar niet inkoppenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht even op een briljant moment van DH
Wat doe je dan als je ADHD hebt op je werk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:01 schreef minilot het volgende:
voor de paps van Steer!
Hier een rampdag! Ik weet niet of het met te weinig slaap of de maanstand of de merkwaardige yoghurt die ik at te maken heeft, maar ik heb echt knállend ADHD-last! Thuis is dat niet zo heel erg, maar ik heb in een enkele dag nu wél een puinzooi op mijn werk veroorzaakt.
Ik word er om zeven uur uitgeschopt door de schoonmaakster (mag geen sleutel meer wegens te vaak kwijtgeraakt) en kan dan echt nog niet weg! Aaaaa! Panieeek!
Mooi zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
GOED NIEUWSPa is klaar met de operatie, sneller dan verwacht
Arts zelf heeft ff met zus gebeld, en gezegd dat het allemaal ok was, geen complicaties of overmatig bloeden. Pap wordt de IC op gereden en ff uitrusten.
Ik ben blijjjjjjjjjjjjjjj
Superquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
GOED NIEUWSPa is klaar met de operatie, sneller dan verwacht
Arts zelf heeft ff met zus gebeld, en gezegd dat het allemaal ok was, geen complicaties of overmatig bloeden. Pap wordt de IC op gereden en ff uitrusten.
Ik ben blijjjjjjjjjjjjjjj
Oh, drama, op dit soort dagen. Ik ben al het overzicht kwijt, maak geen dingen af - alles loopt door elkaar en ik zit op het toilet tussendoor bijna te trippen van alles in mijn hoofd dat ik maar niet in de goede volgorde krijg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je ADHD hebt op je werk?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als consultant met projecten is dat echt een crime om bij te houden soms jaVeel lastiger dan wanneer je in lijndienst bent.
Dat was freelancen iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe aan positieve energie sturen, mag dat ook?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, graag zelfs! Alle religies welkom!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als een doodnormale doorsnee werkdag van elke willekeurige vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef minilot het volgende:
Oh, drama, op dit soort dagen. Ik ben al het overzicht kwijt, maak geen dingen af - alles loopt door elkaar en ik zit op het toilet tussendoor bijna te trippen van alles in mijn hoofd dat ik maar niet in de goede volgorde krijg.
Ik veroorzaak op zo'n dag meer extra werk dan dat ik werk dóe. En ik drink heel, heel veel koffie, want dat helpt een beetje (zelfmedicatie) en ik praat heel, heel veel tegen iedereen die in een straal van vijf meter komt.
Nietes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Klinkt als een doodnormale doorsnee werkdag van elke willekeurige vrouw.
Geheel vrijblijvend, no strings attached. Maar het salaris was ook niet om over naar huis te schrijvenquote:
Ontvlooien Ontharsen, toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geheel vrijblijvend, no strings attached. Maar het salaris was ook niet om over naar huis te schrijven
Beter dan een fruitmand zelfs!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe aan positieve energie sturen, mag dat ook?
Ha, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt als een doodnormale doorsnee werkdag van elke willekeurige vrouw.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Geheel vrijblijvend, no strings attached. Maar het salaris was ook niet om over naar huis te schrijven
elke keer een donatie was niet goed genoeg?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MeMoquote:
Dat heb ik tot nu toe altijd gehad bij recepten van AH. Daarom maak ik ze maar niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik wilde weer eens wat anders met pasta doen, dus maakte ik Dit.
Eten was gelukt. Maar het recept was een beetje net niet.
Ik heb ook wel vaak goede recepten bij de AHquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe altijd gehad bij recepten van AH. Daarom maak ik ze maar niet meer
Ja, als inspiratie gebruik ik ze wel, maar meestal wordt het eindresultaat dan héél andersquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
Ik geef ook altijd mijn eigen draai aan die AH-recepten.
Oh wat leuk!! Er is deze week ook een leuke schrijfwedstrijd in TTK, kan je heel makkelijk een mooi boek winnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, nog bedankt voor die tip voor die kaartjes voor de toneelvoorstelling in TTK. Ik heb een vrijkaartje gewonnen en ga zodadelijk naar de premiere. Heb er zin in.
wat deeeeed je:quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
elektrisch koken en het toch voor elkaar krijgen om een brandje te krijgen![]()
Elektrisch koken is levensgevaarlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
elektrisch koken en het toch voor elkaar krijgen om een brandje te krijgen![]()
vloeibare braadboter knoeien op pitjequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat deeeeed je:(alles vereder goed gegaan?)
Dat brandt dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
vloeibare braadboter knoeien op pitje
en tja kaas, heb hier geen keus
moest vooral lachen op de manier hoe ze het allemaal zei, achter elkaar door zonder adempauze, grietje blijft me verbazen met haar spontane ratelsquote:
QFT. Mijn moeder kookt elektrisch, want ze kan niet ruiken, dus durft geen gas, maar serieus, ik laat álles dan aanfikken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Elektrisch koken is levensgevaarlijk
Het wentquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
QFT. Mijn moeder kookt elektrisch, want ze kan niet ruiken, dus durft geen gas, maar serieus, ik laat álles dan aanfikken!
En Steerpapa!
Goed mogelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het steeds zo koud!!! Bah!!
Begin te vermoeden dat het met mijn aangepast eetpatroon te maken heeft.. (wat overigens onwijs goed gaat verder)
haha.. echt wennen hoor.. heb het bijkans nooit koud..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Ik heb het nog nooit zo veel koud gehad als in mijn crashdieet periodes
En omgekeerd: als ik moe of koud ben ga ik eten
Huurappartement met inbouwshizzlequote:
Daar was ie weer...de bijkans.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
haha.. echt wennen hoor.. heb het bijkans nooit koud..
quote:
ik kan er doorgaans erg goed mee overwegquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
QFT. Mijn moeder kookt elektrisch, want ze kan niet ruiken, dus durft geen gas, maar serieus, ik laat álles dan aanfikken!
En Steerpapa!
I know.. en ja ik drink van nature niet zo veel.. vergeet ik vaak.. net als plassen.. geen zin in ook vaak..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
2x plassen op een dag is wel erg weinig hoor.... tenzij je amper wat drinkt op een dag
ik denk ook dat dat schier onmogelijk isquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ook iets met 'schier' maar dat lukt nog niet zo goed..
Verder dan dat kom ik ook niet neequote:Op donderdag 11 maart 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik denk ook dat dat schier onmogelijk is
Je kan wel solliciteren, maar imho is het schier onmogelijk om aangenomen te worden.Ik ben nog ouder.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post
[..]
Soms word ik moe van steeds weer dezelfde vragen
Nee, ik kan niet ''gewoon'' aan het solliciteren slaan, want dan raak ik mijn uitkering kwijt en mocht ik dan niet door mijn proeftijd komen dan ben ik dakloos want dan kan ik mijn lasten nergens mee betalen. Dat is het kromme van het systeem. Ik kan alleen maar aan het werk zonder mijn uitkering te gaan verliezen als ik een baan krijg via het re-integratiebureau. Daarom ben ik er ook zo gefrustreerd over
heldinquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was even herstellende van een wortelkanaalbehandeling. (3x woordwaarde)
Was onverwacht, maar ging goed, ondanks mijn tandartsangst.
hihi krakkemieke zei ook schierquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verder dan dat kom ik ook niet nee
zucht, je zou bijkans denken dat dit een hopeloze zaak isquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!! Maar ook weer in de combinatie met 'onmogelijk'.. Maar wie weet lukt het wel!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zucht, je zou bijkans denken dat dit een hopeloze zaak is
Pure overmacht!quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!! Maar ook weer in de combinatie met 'onmogelijk'.. Maar wie weet lukt het wel!!
Ik ben mede beheerder op een Cocker forum en daar zitten ook wel wat mensen met een hele beestenbende.. En mijn vermoeden is op basis van die mensen een beetje het zelfdequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien discrimineer ik nu wel, maar het zijn meestal de sociaal minder begaafde mensen met een laag iq en laag inkomen die hun huis volstoppen met beesten. Althans, dat lijkt wel altijd zo.
heb ik ook een tijdje gedacht inderdaad, maar ik had hem al afgeschreven inmiddels. Van de drie die over zijn verdenk ik Sanne het meest, maar ik durf er echt geen euro op te zetten dit keer.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien discrimineer ik nu wel, maar het zijn meestal de sociaal minder begaafde mensen met een laag iq en laag inkomen die hun huis volstoppen met kinderen. Althans, dat lijkt wel altijd zo.
Ja dat lijkt wel zo, ik heb er geen cijfers van.
Ik zie ook een ander verband.
In mijn ervaring krijg ik het meeste van mensen die niet veel hebben. In tijd, aandacht, spullen en zelfs geld.
Ik kan me ook indenken dat mensen met weinig geld iets willen betekenen, bv voor dieren.
Ik kan me ook indenken dat ze niet overzien wat ze aanhalen.
animalplanet moet ik altijd bij huilen.... dat is schier onmenselijk hoe er met de beesten wordt omgegaan, die uitgemergelde honden, poezen, paarden, en zelfs varkens waar je de ribben van kan tellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag gister op Animal planet een verwaarloosde koe. En toen wilde ik wel een groot huis met een weiland. Zo'n lieve koe.....![]()
Maar dan nog liever ezels!
HOE'A? (dit was bijkans kansloos van mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:
En ik denk dat ik weer op fok post![]()
LOA !
Ik weet zeker dat je post!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Braamyo het volgende:
En ik denk dat ik weer op fok post![]()
LOA !
Neuh. IMHO is het inmiddels ingeburgerd in CUL.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HOE'A? (dit was bijkans kansloos van mij)
andere tijden kijk ik meestal in de herhaling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Mooie beelden in Andere tijden. Veel oude beelden van jubilea in de breedste zin van het woord. Andere tijden bestaat ook tien jaar.
heul niet kansloosquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh. IMHO is het inmiddels ingeburgerd in CUL.....
Kijk!! Dat is al een goed begin!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Aure het volgende:
Hehe ik moet nu telkens lachen als ik bijkans of schier lees
Dat zou je IMHO inmiddels toch wel een keer moeten wetenquote:
Ja Braam, jij van dat grote afkortingenbedrijfquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zou je IMHO inmiddels toch wel een keer moeten weten
In My Humble Opinionquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
heul niet kansloos
Dat label is namelijk alleen op mij van toepassing....wat is IMHO?
Tav en Aure, Braam kent meer rare afkortingen dan jullie kunnen verzinnen.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me schier onmogelijk om op een forum te overleven zonder kennis te hebben van de afko´s die bijkans in ieder topic gebezigd worden.
Ach jeequote:
Ja, volgens mij is dat het probleem, niet overzien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
IMHO = In my humble opinion
En Krakje, misschien is dat het ook wel. Ze willen graag beesten verzorgen en helpen, maar hebben dan niet door dat het er wel heel erg veel worden en dat ze dat boven het hoofd groeit of zo.
Geloof me, dat gaat hij nooit redden. Ik werk bij een bedrijf waar ze de afkortingen uitgevonden hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tav en Aure, Braam kent meer rare afkortingen dan jullie kunnen verzinnen.....
ik bedoelde kansloos als in dat het te voorspelbaar wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh. IMHO is het inmiddels ingeburgerd in CUL.....
ik heb elke dag weer stress dat ik er niet zelf kan uitkomen wat QTF ofzo betekentquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me schier onmogelijk om op een forum te overleven zonder kennis te hebben van de afko´s die bijkans in ieder topic gebezigd worden.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
Sushi was weerzit alleen enorm vol
Borisz en Sunny ook nog trots gemaakt. Als toetje een Bowmore 12yr op
Bedoel je niet QFT? Quoted For Truthquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb elke dag weer stress dat ik er niet zelf kan uitkomen wat QTF ofzo betekentvoor de rest ben ik bijkans ingeburgerd
Quote for truth.. maar dat moest iemand me wel vertellen.. vond het geen makkelijkequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
enige wat ik me kan bedenken is que the fuck.... wtf dus
Wat betekent PV in het leger dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat hij nooit redden. Ik werk bij een bedrijf waar ze de afkortingen uitgevonden hebben.
Geen idee. Ik ken de afkortingen in mijn eigen werk vaak niet eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat betekent PV in het leger dan?
Ja, zo irritant!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb elke dag weer stress dat ik er niet zelf kan uitkomen wat QTF ofzo betekentvoor de rest ben ik bijkans ingeburgerd
GMTA weet ik dus weer niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
GMTA![]()
Sunny, heb blijf toch niet echt mijn ding. Wild Turkey
Je kent hem niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat hij nooit redden. Ik werk bij een bedrijf waar ze de afkortingen uitgevonden hebben.
Oh ja, die had ik kunnen weten. Die stond ook ooit op een of ander tijdmetingsformulier dat ik voorbij zag komen in een project.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kent hem niet!
PV : persoonlijke verzorging.
Ochquote:
woei weer wat wijzerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Quote for truth.. maar dat moest iemand me wel vertellen.. vond het geen makkelijke
Ik ook, was vroegah altijd een beetje flieft op hemquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Isabeau het volgende:
OchIk vond dat altijd zo'n sympathieke man.
Personeels Verenigingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kent hem niet!
PV : persoonlijke verzorging.
Nee dat doe ik toch al......quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef Braamyo het volgende:
:p genoeg afkortingen voor vandaag, ik heb inmiddels einde dienst gehad, ik wil het heul niet weten![]()
Kom hier voor me rust
Nee, schier is bijna, op het randje........Past niet overal.quote:
wij pp 70quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
klinkt goed Cyber
Ik was 40 euro kwijt voor met mijn collega, onbeperkt sushi en Weizen
bierrr neeuh toch maar even niet... dan mogen ze me van het plafond af schrapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook goed te doen
Nu nog een laatste pilsje en dan slapen
niet vergeten te zwaaien morgenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef cybermans het volgende:
woei net heerlijk gegeten bij toro dorado (amsterdam, nieuwezijdskolk)... Lamsrack was in de 2e poging echt super... eerste ronde was echt te gaar voor een medium (moest zoeken om nog rose te vinden), dus gewoon terug gezet. Wijn die erbij geserveerd was was ook gewoonweg subiem (waarom ben ik na 2 glazen aangeschoten terwijl ik daar normaal 2L bier voor nodig heb :S ). Echt wel een aanrader als je van steak (incl wagyu) houd, alleen iets minder fijn voor je portomonaie, maar ja je leeft maar een keer. Kort samengevat 8,5
whaha die wilde ik doen maar ik was vergeten te posten en toen ik net f5de zag ik dat jij het al had gezegd.quote:
Het lijkt wel voorbestemdquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
whaha die wilde ik doen maar ik was vergeten te posten en toen ik net f5de zag ik dat jij het al had gezegd.
Hoe bedoel je GMTA
ehm komt lijn 1 langs waar je ongeveer bent... heeft weinig zin als ik zwaai in de hoven als je bij de bras bentquote:
ja maar ik bedoelde ook bijna, nou mot ik huilen, je begrijpt me niet! en ik krijg weer pijn aan duim lolzquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, schier is bijna, op het randje........Past niet overal.
die ben ik nog nooit tegen gekomen... Hewlett-Packard maken altijd herrie... danwel de gebruiker die aan het vloeken is op dat dingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Den_Haag het volgende:
Een Hewlett-Packard met silent machinery. duhhhhhh
quote:
truste, en doe je kussen de groetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
nog ff gamen tot me biertje op is en dan slapen
mijn huis woont ter hoogte van de huboquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
ehm komt lijn 1 langs waar je ongeveer bent... heeft weinig zin als ik zwaai in de hoven als je bij de bras bent
Oh, ken je die? Maareh zal ik doen hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
truste, en doe je kussen de groeten
Huh! Het is maar internet! WTF! Die begrijp je, zeker weten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zal ik zwaaien vanaf station. (mocht je in da hood van station zijn en je ziet een mafkees met een grote koffer in pak rondlopen met een grote blauwe koffert (c'est moi))quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn huis woont ter hoogte van de hubo
ik begrijp alles uit mijn eigenste behalve QFT dus, maar die weet ik nu dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh! Het is maar internet! WTF! Die begrijp je, zeker weten!
Niet huilen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde ook bijna, nou mot ik huilen, je begrijpt me niet! en ik krijg weer pijn aan duim lolz
Light Fucking Gun, I cant cheat 25 /with GeenStijl and A Cocky Hooker needs 3 DiPShits?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Op wow is het nog veel erger, als je daar niet ingeburgerd bent snap je er helemaal niets van
LFG ICC 25 /w GS and ACH need 3 dps
Whehe inderdaad..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Op wow is het nog veel erger, als je daar niet ingeburgerd bent snap je er helemaal niets van
in de vroegere tijden vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Daar zijn dus veel instances en dungeons bijgekomen, ik schat zo'n 40 nieuwe afkortingen voor dungeonsquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
in de vroegere tijden van
URBS
LRBS
RFK en RFD
DM
alleen gnomeregan korten ze nooit af
ben morgen niet in de buurt van het station, dat ga ik ook de komende jaren vermijdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan zal ik zwaaien vanaf station. (mocht je in da hood van station zijn en je ziet een mafkees met een grote koffer in pak rondlopen met een grote blauwe koffert (c'est moi))
hmmmz Rijswijk station is wel handig.... je ruikt altijd precies optijd wanneer je je spullen moet opbergen om uit te stappen in Delftquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben morgen niet in de buurt van het station, dat ga ik ook de komende jaren vermijdenHet is één grote doffe ellende in delft. als ik al met de trein moet pak ik wel eerst de bus naar rijswijk.
en wederom ben ik blij dat ik niet gamequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
Light Fucking Gun, I cant cheat 25 /with GeenStijl and A Cocky Hooker needs 3 DiPShits?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zoek een emoticon voor lege handen....
valt best mee bij mij. had van de week wel iets van kut-dsm, maar je ruikt het echt heel zelden hier. en ik woon er praktisch naastquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
hmmmz Rijswijk station is wel handig.... je ruikt altijd precies optijd wanneer je je spullen moet opbergen om uit te stappen in Delft
Om de onzin die cyber schrijft??quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
en wederom ben ik blij dat ik niet game
Ik ben blij dat ik niet game. Ik zou eraan verslaafd kunnen raken.quote:
om die reden ben ik nooit met WoW begonnen, ken mezelf te goed en wou graag afstuderenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet game. Ik zou eraan verslaafd kunnen raken.
Moet je ook een hekel hebben aan ziekenhuizen. Man man wat een afkortingen ik daar allemaal wel niet tegenkwam, en nog erger: als een patient met een dossier uit een ander ziekenhuis kwam gebruikten ze daar andere afkortingenquote:
Je zou dat artikel wat ik gisteren plaatste over games en verslaving eens moeten lezen, was reuze interessant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben blij dat ik niet game. Ik zou eraan verslaafd kunnen raken.
die onzin kwam echt uit me dikke duim... heb geen idee waar het voor staatquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
o.a. ja. sorry:@ ik heb het niet op WOW.
Ja, sorry dat ik je irreele afkeer niet deel. Je hebt het nog nooit gespeeld en elke keer probeer je een momentje te pakken om even je gal te spuwen. Nu is dat het gebruik van afkortingen. Echt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
.a. ja. sorry:@ ik heb het niet op WOW.
Larryquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
De enige games die ik ooit gespeeld heb zijn Pong en Leisure Larry.
Daarna nooit meer iets wat op een game lijkt.
Ik ben al verslaafd aan simpele wisselspellen. Om wakker te worden...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou dat artikel wat ik gisteren plaatste over games en verslaving eens moeten lezen, was reuze interessant.
Het ging ook over Bejeweled verslavingen en dergelijke en wat nu een grote hit schijnt te zijn: farmville.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben al verslaafd aan simpele wisselspellen. Om wakker te worden...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging ook over Bejeweled verslavingen en dergelijke en wat nu een grote hit schijnt te zijn: farmville.
Bad English heeft meer goeie nummers...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef cybermans het volgende:
De dagen worden langer, het blijft nu langer licht... Doe wat je wilt.... oh nee het is het orgineel van bad english (time stood still). grin die heineken commercial is altijd wel blijven hangen. Arrow classic rock![]()
Why The Facequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh! Het is maar internet! WTF! Die begrijp je, zeker weten!
Read the fucking manual, ik dacht dat die algemeen bekend was?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Why The FaceDat grapje maken ze in de pilot van Modern Family.
Recent geleerd: RTFM! ken je die?
Niet-beta's zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:34 schreef Den_Haag het volgende:
Read The Fucking Manual. Vandaag meerdere keren gebruikt in de meeting
ze snapten er niks van
Allang....quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Why The FaceDat grapje maken ze in de pilot van Modern Family.
Recent geleerd: RTFM! ken je die?
Ik ben een extreme alfa en ik heb heel veel van die dingen geleerd op mirc. Ja ik ben oud.quote:
IMHO heeft het niks te maken met niet-beta's maar met niet-geinteresseerden......quote:
Hmm. het kan ook haske meevallen. Misschien kan je nu wel echt praten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen 2x halfuur bezoekuur voor pa. Moet 4 uur daartussen alleen met m'n ma doorbrengen. De laatste keer dat ik 4 uur alleen was met m'n ma was.... eh.... 10 jaar geleden?
Misschien wil ze wel kleren met me gaan kopen ofzo.Heeft Jan Smit nog een C&A collectie?
Denk denk dat ik m'n ma maar eens trakteer op Dim Sum bij De Librije een goede Italiaanin Zwolle. Nog tips anyone?
Oh ja. Ik mag van de psych niet meer vooruit negatief denken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. het kan ook haske meevallen.
Hm, binnen nu en morgen spoedcursusje Italiaans voor gevorderden III doen zit er niet meer in denk ik.quote:Misschien kan je nu wel echt praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ben het IMHO met je eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, en ik ben mordicus tegen het te kust en te keur gebruiken van populaire engelstalige afkortingen![]()
Voegt niets toe en trekt op niks IMHO![]()
Taalverloedering is het
delftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:09 schreef cybermans het volgende:
mogguh, vandaag behoorlijk brakjes, maar ja het is maar voor een paar uurtjes en dan weer naar huis
ik kan geen linkjes kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:18 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenGister niet bij Look maar bij Dunya Lokanta geëindigd. Beviel weer super
Tis een Anatolisch/Mesopotamisch restaurant. En ik heb vakantiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kan geen linkjes kijkenLEIN, heb ik wat gemist en ben je gestopt met je werk?
LOLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
delftookal is t tanthof
ik ben kei-moe nog eigenlijk. zaterdag naar amsterdam
Zondag naar brabant
leukleukleuk ondanks dat brabant met een wat mindere reden is.
ah, dat verklaart al die zadelpijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis een Anatolisch/Mesopotamisch restaurant. En ik heb vakantie
Je vraagt jezelf gewoon veel te veel dingen af en denkt voor haarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen 2x halfuur bezoekuur voor pa. Moet 4 uur daartussen alleen met m'n ma doorbrengen. De laatste keer dat ik 4 uur alleen was met m'n ma was.... eh.... 10 jaar geleden?
Misschien wil ze wel kleren met me gaan kopen ofzo.Heeft Jan Smit nog een C&A collectie?
Denk denk dat ik m'n ma maar eens trakteer op Dim Sum bij De Librije een goede Italiaanin Zwolle. Nog tips anyone?
Geld is goed !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Joepie! Geld gehad, nu hoef ik niet t hele weekend thuis voor me uit te staren
Klant moet eerst aan baas vragen of ze single isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
leuke discussie hier. klant heeft nu intern ruzie over de beschikbaarheid.
Ik lijk net m'n moeder soms.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vraagt jezelf gewoon veel te veel dingen af en denkt voor haarRelax en laat het op je af komen, zennnnn
beterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Joepie! Geld gehad, nu hoef ik niet t hele weekend thuis voor me uit te staren
ze hebben hier wel een kleine secretaresse, Duits, pittig. Niks voor jou Steer? ff nummer voor je regelen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klant moet eerst aan baas vragen of ze single is
kan jij voor mij een echte baan regelen ofzo. of in ieder geval een sollicitatie-gesprekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ze hebben hier wel een kleine secretaresse, Duits, pittig. Niks voor jou Steer? ff nummer voor je regelen?
in Duitsland?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan jij voor mij een echte baan regelen ofzo. of in ieder geval een sollicitatie-gesprek
Nog sorry daarvoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:01 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen. Ben zojuist vriendelijk wakker gesmst en ik lag nog zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |