abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79167132
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook raar. Juist dan zou je aan de telefoon blijven. Maar misschien hebben ze een telefoon met een heel kort snoer of zo
Oh ja, niet aan gedacht. Wij hebben zo'n wandeltelefoon maar die heeft natuurlijk niet iedereen. Misschien ben ik ook wel overbezorgd maar die van mij mag niet eens de deur opendoen voor vreemden, praat maar door de brievenbus dat ze een andere keer terugkomen en in dit geval zou ik dan ook zeker aan de lijn zijn blijven hangen.

Ik blijf het raar vinden. Een vreemde meneer aan de deur, dochter weg en dan 'savonds pas om negen uur alarm slaan. Wordt daar in het huis ook niet gewoon voor die tijd gegeten? Zelfs als je denkt dat het bij een vriendinnetje eet dan wil je dit voor die tijd toch wel even zeker weten?
pi_79168124
Ik zit toch te denken aan die man aan deur! Misschien zijn hier beelden van! bedoel kijk even naar eerdere beelden van dat camera...
pi_79168207
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mwa ik weet het niet hoor. Denk niet dat haar familie haar iets aangedaan heeft... die vader kwam nou niet over gisteren bij Hart van Nederland alsof hij zijn dochter iets heeft aangedaan...

Dat zegt niets hé. In Engeland was ene Ian Huntley zo bezorgd om de twee vermiste meisjes die op de school zaten waar hij concierge was. Zo erg vond hij het, hij zocht mee naar ze. De vader van Holly heeft hem zelfs nog bedankt voor z'n medeleven.
Hij had ze eigenhandig om zeep geholpen, twee meisjes van 11 jaar.

Ik begin ook steeds meer te denken dat de ouders er iets mee te maken hebben, er is te veel wat gewoon niet klopt.
pi_79170073
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat zegt niets hé. In Engeland was ene Ian Huntley zo bezorgd om de twee vermiste meisjes die op de school zaten waar hij concierge was. Zo erg vond hij het, hij zocht mee naar ze. De vader van Holly heeft hem zelfs nog bedankt voor z'n medeleven.
Hij had ze eigenhandig om zeep geholpen, twee meisjes van 11 jaar.

Ik begin ook steeds meer te denken dat de ouders er iets mee te maken hebben, er is te veel wat gewoon niet klopt.
Nou dat lijkt me niet.
  maandag 15 maart 2010 @ 15:09:41 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79170382
Ik heb net die vader bekeken op SBS 6. Lijkt wel het dunne broertje van Peter R. de Vries . Maar ík verdenk de vader iig niet.

Als ze er zelf iets mee te maken zouden hebben, zou je dan het weglopen niet als optie willen aanhouden?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Admin maandag 15 maart 2010 @ 15:16:37 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79170636
Welke meid van deze tijd legt de telefoon neer ( of hoe je dat ook noemt met een mobiel) als er iemand aan de deur staat.
Die bellen gewoon door hoor.
En als ze er zelf iets mee te maken hebben: dan is het verzinnen van een vaag iets als iemand aan de deur toch schitterend?
Nee, ik blijf een vaag onbestemd gevoel houden hierover.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79171387
Toevallig dat er net een man voor de deur stond toen ze met haar moeder belde.

Waar was moeder dan op dat moment?
  maandag 15 maart 2010 @ 15:34:15 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79171460
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:16 schreef yvonne het volgende:
Welke meid van deze tijd legt de telefoon neer ( of hoe je dat ook noemt met een mobiel) als er iemand aan de deur staat.
En als ze er zelf iets mee te maken hebben: dan is het verzinnen van een vaag iets als iemand aan de deur toch schitterend?
Prima, maar stel dat dat plan niet zo goed loopt, dan wil je toch nog een optie openhouden ipv NEEEEE DAT ZOU ZE NOOIT DOEN, DAT KAN HET ECHT NIET ZIJN GEWEEST, NOPE.

Politie vindt geen man, geen enkel spoor, vraagtekens.
"Oh ja nou eh, misschien is ze toch eh weggelopen?"
  maandag 15 maart 2010 @ 15:40:55 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_79171728
Ik heb het gevoel dat dit echt geen vrolijk happy end gaat worden. Het klinkt toch echt wel alsof er iets helemaal mis is
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_79171739
quote:
Dat dus. Maar het kán. Misschien belden moeder en dochter elkaar 5x per dag om niks en was het geen big deal om dus even snel neer te leggen. Misschien had de moeder iets van "nou ja, net aan de telefoon gehad, dus de kans dat ze nu ineens spoorloos verdwenen is lijkt me nihil". Een normale familie verwacht dit niet.

My guess is dat ze toch zelf de benen genomen heeft. Er zijn gewoon meisjes die zoiets doen ook al zouden ze zoiets nooit doen, zeg maar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79171749
quote:
Vreemd inderdaad. Lijkt geen 'waterdicht' verhaal, ook wat je al eerder zei dat jas en mobiel thuis lagen, maar dat ze daar geen kwaad in zagen omdat ze dachten dat ze bij een vriendin/voorstelling was. Zonder jas en mobiel dus, terwijl je je kind een paar uur daarvoor aan de lijn had toen ze zei dat er een man voor de deur stond en ze daarna niet meer bereikbaar was..... Of je bent dan erg dom, of... mja geen idee eigenlijk.

Ik ga hier niet de schuld bij de ouders leggen, maar ik vind de feiten nogal vreemd allemaal in het verhaal. Bovendien heb ik sowieso een hekel aan ouders die zeggen 'mijn kind zou nooit weglopen'. Die geloof ik bij voorbaat al niet. 90% van de ouders heeft geen idee waar hun tieners mee bezig zijn. Dat is niet erg om toe te geven, maar bij voorbaat uitsluiten dat ze is weggelopen is naief om te zeggen.
pi_79171818
quote:
Het blijft inderdaad vaag, een man aan deur! Dat klink al wel vaag ja, hoe weet ze dat het wel een man is?

Bedoel een deurbel gaat en je doet open toch?
pi_79171875
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder de situatie wel wordt ja.... maar ik hoop vooral dat het meisje ongedeerd is.... al wordt die kans inderdaad met de minuut kleiner ben ik bang

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 15-03-2010 16:06:15 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79172829
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef dylany het volgende:
Toevallig dat er net een man voor de deur stond toen ze met haar moeder belde.

Waar was moeder dan op dat moment?
Die zat of kwam net uit haar werk.

Edit: Je moet trouwens even die post van Jojoke lezen op de vorige pagina over wat de bewakingscamera heeft geregistreerd.
pi_79173192
Ik vind het zo vreemd dat niemand iets heeft gezien. Als ze ontvoerd is dan moet ze toch in een auto zijn gegooid. En niemand die dan iets opmerkt in die straat? Ik heb ook zo mijn twijfels over het hele verhaal.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:17:50 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_79173423
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:13 schreef Meaghan het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat niemand iets heeft gezien. Als ze ontvoerd is dan moet ze toch in een auto zijn gegooid. En niemand die dan iets opmerkt in die straat? Ik heb ook zo mijn twijfels over het hele verhaal.
Ze kan natuurlijk vrijwillig meegegaan zijn met iemand. Een ontvoering hoeft niet altijd met geweld en gegil gepaard te gaan natuurlijk. Ik zou in ieder geval haar internethistory er eens erg goed op naslaan. Kijken of ze niet via internet met iemand in contact is gekomen. Maar dat zal ook allemaal wel allang onderzocht zijn.
En die man die via de camera te zien was, zal toch ook wel helemaal nagetrokken zijn.

Ik moet er niet aan denken, je wordt als ouders toch helemaal gek.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_79173458
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad. Lijkt geen 'waterdicht' verhaal, ook wat je al eerder zei dat jas en mobiel thuis lagen, maar dat ze daar geen kwaad in zagen omdat ze dachten dat ze bij een vriendin/voorstelling was. Zonder jas en mobiel dus, terwijl je je kind een paar uur daarvoor aan de lijn had toen ze zei dat er een man voor de deur stond en ze daarna niet meer bereikbaar was..... Of je bent dan erg dom, of... mja geen idee eigenlijk.

Ik ga hier niet de schuld bij de ouders leggen, maar ik vind de feiten nogal vreemd allemaal in het verhaal. Bovendien heb ik sowieso een hekel aan ouders die zeggen 'mijn kind zou nooit weglopen'. Die geloof ik bij voorbaat al niet. 90% van de ouders heeft geen idee waar hun tieners mee bezig zijn. Dat is niet erg om toe te geven, maar bij voorbaat uitsluiten dat ze is weggelopen is naief om te zeggen.
Ik denk dat het eerder het meestal correcte idee is van "putver, is die puberes wéér haar spullen vergeten, maar het zal wel loslopen".
Elke dag zijn er een iets van een miljard tieners die hun mobiel ergens vergeten terwijl hun ouders niet weten waar ze uithangen en waarbij er niemand ontvoerd wordt. Dat verwacht je toch gewoon niet?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 15 maart 2010 @ 16:54:25 #118
123170 alors
zlata1234
pi_79175144
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:13 schreef Meaghan het volgende:
Misschien hing die gast wel een vaag verhaal op en is ze in haar naiviteit zelf meegelopen.
know'm sayin?
word? word.
pi_79175294
Zat haar moeder ook in een interview?
pi_79175460
Ik vind het echt heel erg en hoop echt dat het meisje snel terug komt al betwijfel ik dat helaas wel. Ben zelf ook moeder van een dochter van 12. Niet altijd een makkelijke leeftijd natuurlijk...

Wat ik ook net als meerderen hier raar vindt, is dat die ouders pas rond 21 uur (3 1/2 uur na het telefoontje) pas de politie hebben gebeld. Als je verwacht je dochter van 12 thuis aan te treffen rond 18 uur en je ziet haar niet maar wel haar jas en telefoon... dat zou voor mij een teken zijn om direct rond te gaan bellen. Je gaat in deze tijd van het jaar sowieso niet zonder jas de deur uit!?
pi_79175500
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:58 schreef Watashiwa het volgende:
Zat haar moeder ook in een interview?
Bedoel je dat stukje bij "Hart van Nederland"? Nee, alleen haar vader. Ze zeiden dat de moeder te geemotioneerd was om te praten. Dat kan ik me wel voorstellen.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:06:25 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79175578
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef alors het volgende:

[..]

Misschien hing die gast wel een vaag verhaal op en is ze in haar naiviteit zelf meegelopen.
Maar als ze vrijwillig met iemand mee was gegaan zou ze toch wel een jas van de kapstok hebben getrokken?
pi_79175589
Ik heb zelf iets heel heftigs meegemaakt als 12-jarige en dit soort berichten raken mij altijd diep.
Ik hoop maar dat dit meisje het ook nog kan navertellen wat er met haar gebeurd is en dat ze uiteindelijk gezond en wel weer terugkeert naar haar ouders. Wat er uiteindelijk ook aan de hand is, het zal niet al te positief zijn vrees ik. Maar ik blijf hopen dat ze zich ´gewoon´ schuilhoudt bij haar internetvriendje om uiteindelijk over een paar dagen weer met hangende pootjes huiswaarts te keren
pi_79175611
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef Ekfar het volgende:

[..]

Bedoel je dat stukje bij "Hart van Nederland"? Nee, alleen haar vader. Ze zeiden dat de moeder te geemotioneerd was om te praten. Dat kan ik me wel voorstellen.
Dat vind ik dus raar

Het lijkt al zo dat ze de hoop al opgegeven hebben..
pi_79175640
Overigens staat er nu op ad.nl een stukken betere foto dan die die op de opsporingsberichten staat

Maar goed, gaat er natuurlijk vooral om welke het meest herkenbaar is

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2010 17:08:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')