abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79225193
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hmmm nooit last van gehad. Maarja Sterrenburg (1 & 2) zijn wel één van de betere wijken van Dordt,

De buurman zou het toch niet gedaan hebben Dat zou wel erg ziek zijn!
Wie het ook gedaan heeft het is en blijft ziek.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79225213
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Levend hoop ik dan...

En kappen met die OT-onzin over de wijk aub, slaat nergens op.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79225238
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Levend hoop ik dan...

Dream on.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79225244
Overzichtje:
quote:
Mogelijk doorbraak vermissing Milly Boele

De politie heeft bij huiszoeking in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht belangrijke sporen gevonden. Welke dat zijn is nog niet bekend.
http://www.rtvdordrecht.nl/index.php?page=nieuwsitem&id=2010/03/16/mogelijk-doorbraak-vermissing-milly-boele/
quote:
Politie onderzoekt woning Milly Boele

DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.

De plek waar de politie onderzoek doet, is bij Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt.
Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie.

Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.

Medewerking
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly.
De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-milly-boele.html
quote:
Politie doet opnieuw onderzoek in straat Milly
16 maart 2010

De politie doet opnieuw onderzoek naar het vermiste meisje Milly Boele. Sinds vanavond zijn rechercheurs bezig met het opzetten van tenten en lampen in een woning in de buurt van het huis van de 12-jarige Milly.
Volgens de Politie Zuid-Holland-Zuid heeft nieuwe informatie geleid tot het extra onderzoek. De woordvoerder wilde niet zeggen om wat voor informatie het gaat. De politie heeft een deel van de Schuilenburgstraat afgezet.

Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.

Vanavond is er extra aandacht voor de Dordtse verdwijningszaak in Opsporing Verzocht. Gisteren deed SBS6 dat al. Die zijn ook een posteractie begonnen voor Milly Boele.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Milly
quote:
arnowalop RT @idordt: Ik hoop dat dit geen flauwe grap is. RT @CesarRazord: Milly Boele (vermist meisje uit dordt) is gevonden ! Volgens iemand uit haar straat.
Twitter.com
quote:
JoeriStub: Volgens buurtbewoner wordt nu het huis van alleenstaande buurman van Milly Boele doorzocht
Twitter.com
pi_79225261
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb zelf altijd gewoond in Crabbehof en de Vogelbuurt. Wat toegankelijkere en menselijkere wijken. Zeker.

Wat is trouwens de achtergrond van deze girl?

²
Zo ver ik weet gewoon een normaal 12 jarige meisje dat in de brugklas zit. Uit een normaal gezin.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79225341
quote:
OPNIEUW HUISZOEKING IN ZAAK-MILLY
De politie is vanwege de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.

De politie heeft het gebied rond De Schuilenburg nummer 91 afgezet met linten. Ook zouden er groene schermen zijn geplaatst. De politie zegt belangrijke informatie te hebben, die heeft geleid tot het grote onderzoek.
Gisteren werd ook al een huis doorzocht. De aanleiding daarvoor was een tip, maar die doorzoeking leverde eerder nog niets op.

De 12-jarige Milly verween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.
Tot en met vandaag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)matie-over-milly.xml
pi_79225375
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dream on.
Ik weet het, ik weet het. Ergens is het triest, maar ik hoop dat ze ergens in een kelder opgesloten heeft gezeten ofzo, er lopen zulke gekken rond toch? Toch?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79225388
quote:
@JanineAbbring: Milly volgens Netwerk bron gevonden in een tuin in de buurt van woning die nu wordt onderzocht
Bron: http://twitter.com/JanineAbbring
pi_79225444
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik weet het, ik weet het. Ergens is het triest, maar ik hoop dat ze ergens in een kelder opgesloten heeft gezeten ofzo, er lopen zulke gekken rond toch? Toch?
Nouja, als er gemeld wordt dat ze bezig zijn met het opzetten van tenten etc, dan ga ik er maar vanuit dat ze dood is.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:34:55 #285
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79225448
quote:

[..]

Levend hoop ik dan...

Ach het kan invloed hebben bij een zaak als deze.

Nou als het zo doorgaat hoef Opsporing Verzocht ook niet meer Laten we hopen dat ze daar levend is gegijzeld!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_79225451
quote:
devalk Politie onderzoekt woning Milly Boele: http://bit.ly/cNEd3U stoffelijk overschot 2 huizen verder gevonden politie schimmig (familiedrama?)
1 minute ago from web
Hoe serieus en waarheidsgetrouw al die twitter crap is zal nog blijken natuurlijk
pi_79225488
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ach het kan invloed hebben bij een zaak als deze.

Nou als het zo doorgaat hoef Opsporing Verzocht ook niet meer Laten we hopen dat ze daar levend is gegijzeld!
Tjah ik help je hopen, maar denk dat we allemaal wel weten dat er dan een AT voor de deur lag ipv tenten, lampen, en groene schermen
pi_79225523
Die zal wel dood zijn dan denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:36:42 #289
123170 alors
zlata1234
pi_79225530
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Nouja, als er gemeld wordt dat ze bezig zijn met het opzetten van tenten etc, dan ga ik er maar vanuit dat ze dood is.
Dat vrees ik ook....
know'm sayin?
word? word.
pi_79225553
Wie legt overigens een ontvoerd dood kind in zn achtertuin?
\Dat is toch vragen om problemen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:37:22 #291
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79225563
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:36 schreef vosss het volgende:
Die zal wel dood zijn dan denk ik
Lijkt me ook ja .
pi_79225578
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef vosss het volgende:
Waar haal je dat ineens vandaan dan?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:37:44 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79225586
Ik heb een hoop vrienden in die wijk wonen. Rashid de Koelie is een legendarisch figuur. Iedereen kent hem daar. Maar dan nog snap ik niet hoe zo'n ogenschijnlijk onschuldige girl van de aardbodem kan disappearen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:37:49 #294
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79225592
quote:
Uiteindelijk val je toch door de mand...
pi_79225621
quote:
Zeer zeker, maar je kunt je afvragen hoe goed deze man überhaupt bij zijn hoofd was. Was is nog vreemd, nadat je jouw buurmeisje vermoordt?
pi_79225632
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Uiteindelijk val je toch door de mand...
Hoeft zeker niet altijd.
pi_79225646
quote:
Wie haalt een buurmeisje uit haar huis om te vermoorden? Denk dat het niet zo'n georganiseerde psycho in de dop is dan.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 20:39:24 #298
137949 Disana
pi_79225660
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een hoop vrienden in die wijk wonen. Rashid de Koelie is een legendarisch figuur. Iedereen kent hem daar. Maar dan nog snap ik niet hoe zo'n ogenschijnlijk onschuldige girl van de aardbodem kan disappearen.

²
quote:

pi_79225698
Ik hoop echt dat die meid nog leeft, maar hierboven belooft niet veel goeds.
Ik woon er zelf niet eens zo ver vandaan.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:40:55 #300
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79225726
Volgens Netwerk zou ze gevonden zijn in een tuin in de buurt van de onderzochte woning. Niet zelf gezien, maar er wordt aardig wat over getwitterd.
Wie dit leest is alfabeet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')