Dat opzetten van tenten en lampen doet het ergste vrezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij Rijnmond klinkt het niet best
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-milly-boele.htmlquote:Politie onderzoekt woning Milly Boele
DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.
De plek waar de politie onderzoek doet, is bij Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt.
Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie.
Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.
Medewerking
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly.
De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
Op nu.nl staat er duidelijk 'een woning in de buurt van het ouderlijk huis'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef Olga het volgende:
Op teletekst hebben ze het over de ouderlijke woning die ze doorzoeken?
het is nu op tt ook veranderd in een huis vlakbij de ouderlijke woningjquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op nu.nl staat er duidelijk 'een woning in de buurt van het ouderlijk huis'.
Ja het feit dat er tenten en lampen staan en 'belangrijke sporen' zijn gevonden belooft ook niet veel goedsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou me niets verbazen als ze niet meer is. Dit duurt te lang.²
Jongetje Kanters woonde in die buurt (in die blokkenwoningen). Maar dat is een hele keurige jongen met melkblond haar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt wel serieus, dat onderzoek in dat huis. Dan zou het dus iemand uit de buurt zijn.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Sterrenburg is trouwens een zeer twijfelachtige buurt. Vol met net niet mensen (leraren en hockygepeupel) met een arrogante flair.²
Ga anders even buiten spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Sterrenburg is trouwens een zeer twijfelachtige buurt. Vol met net niet mensen (leraren en hockygepeupel) met een arrogante flair.²
quote:JoeriStub: Volgens buurtbewoner wordt nu het huis van alleenstaande buurman van Milly Boele doorzocht
Ik heb 4 jaar op het Daltoncollege in Sterrenburg gezeten, en veel van mijn medeleerlingen waren Sterrenburgers. Vaak arrogant en denkende dat ze in Sterrenburg echt verheven zijn boven de rest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima wijk! Althans Sterrenburg 1 & 2. Eén van de weinigen in Dordrecht helaas...
quote:arnowalop RT @idordt: Ik hoop dat dit geen flauwe grap is. RT @CesarRazord: Milly Boele (vermist meisje uit dordt) is gevonden ! Volgens iemand uit haar straat.
Joh, ga lekker in STA mekkeren over Dordt en z'n wijken. Vind je het serieus niet een beetje mongool om nu hier over de wijk en z'n inwoners te gaan zitten mekkerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op het Daltoncollege in Sterrenburg gezeten, en veel van mijn medeleerlingen waren Sterrenburgers. Vaak arrogant en denkende dat ze in Sterrenburg echt verheven zijn boven de rest.²
Hmmm nooit last van gehad. Maarja Sterrenburg (1 & 2) zijn wel één van de betere wijken van Dordt,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op het Daltoncollege in Sterrenburg gezeten, en veel van mijn medeleerlingen waren Sterrenburgers. Vaak arrogant en denkende dat ze in Sterrenburg echt verheven zijn boven de rest.²
Ik heb zelf altijd gewoond in Crabbehof en de Vogelbuurt. Wat toegankelijkere en menselijkere wijken. Zeker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Joh, ga lekker in STA mekkeren over Dordt en z'n wijken. Vind je het serieus niet een beetje mongool om nu hier over de wijk en z'n inwoners te gaan zitten mekkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |