abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:28:50 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79200856
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker wil je zeggen;

milli blijkt toch vanilli
Ik snap niet wat een ander onsmakelijk topic te maken heeft met jouw onsmakelijke en vooral ongepaste topic? Beiden zijn walgelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14:43 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_79207004
Ik hoop echt dat het meisje snel gevonden wordt, het duurt wel erg lang nu. Hopelijk levert opsporing verzocht iets op...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_79208552
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En het valt denk ik ook eenvoudig te controleren of de ouders op hun werk waren tijdens Milly's verdwijning, en hoe laat ze naar huis zijn gegaan enz.
Ergens eerder in deze topic is een artikel te vinden waarin de videobeelden van de buurman beschreven worden. De thuiskomst van moeder is ook gefilmd en komt overeen met wat de ouders verklaard hebben. Ik denk eerder dat misschien een bekende uit de buurt achter de verdwijning zit. Als ze was weggelopen, dan had iemand haar ondertussen gezien moeten hebben zou je denken. Ik vrees dat de kans groot is dat een zedendelinquent bij betrokken is en ze óf al niet meer leeft óf ergens in een kelder zit. Hoe dan ook, arm kind.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:06:42 #229
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79208959
Je ziet moeders wel thuiskomen maar dochterlief niet vertrekken?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_79210468
Het zijn beelden van de parkeerplaats, niet van het huis zelf. Hier nogmaals het stuk dat Jojoke bedoelde:
quote:
Uit beelden van een camera in de straat blijkt dat rond het tijdstip van de verdwijning, afgelopen woensdagavond, een man in een rode Peugeot en een blond meisje in de buurt van Milly's huis waren. Volgens de politie gaat het niet om Milly - haar ouders hebben haar, in tegenstelling tot een buurman niet op de beelden herkend. Het tweetal is echter zeer interessant omdat zij iets van de verdwijning gezien kunnen hebben, dan wel bij de vermissing betrokken zijn.
Milly Boele had woensdagavond rond half zes telefonisch contact met haar moeder. Toen de moeder rond half zeven thuiskwam, was haar dochter spoorloos verdwenen.
Op de opnames is te zien hoe tien minuten eerder, rond 18.22 uur een rode Peugeot de parkeerplaats op de Schuilenburg opdraaide, de straat waar Milly met haar ouders en broer en zus woont. De Peugeot wordt achter een busje geparkeerd, de wagen is dan grotendeels uit beeld. Plotseling loopt langs het busje een meisje met lang blond haar, drie stappen achter haar loopt de vermoedelijke bestuurder van de Peugeot, een man in een groene parka, zijn capuchon ver over het hoofd heengetrokken. Hij wil duidelijk niet herkend worden.
Het meisje loopt in de richting van Milly's huis, de man nog steeds achter haar. Dan maakt zij met haar hand een gebaar, alsof zij de man het ouderlijk huis van Milly aanwijst. Het meisje en de man lopen dan verder tot zij uit het zicht verdwijnen. Zij komen daarna niet meer in beeld.
Nog eens 23 minuten later verschijnt Milly's moeder op de parkeerplaats en zoekt kennelijk naar haar dochter. De rode Peugeot staat op dat moment nog steeds achter het busje. Weer 23 minuten later, rond tien over zeven staat de wagen er ook nog. Maar op het volgende verspringende beeld is de auto verdwenen. De rode Peugeot moet tussen tien over zeven en tien over acht van de Schuilenburg zijn weggereden.
http://missingpersons.hyv(...)os/898292889/0/Winl/
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:55:21 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79210958
De bestuurder van de peugeot is terecht dus die was het niet.
Dan komt moeder langs op zoek naar haar dochter en dát is raar want ze gingen er vanuit dat ze naar de voetbalclub was om de training van een vriendinnetje te bekijken. Waarom was ze dan op zoek?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_79211719
Hm, ik heb nergens gelezen dat de moeder gezegd heeft dat ze er direct vanuit is gegaan dat het meisje bij haar vriendin zat. Dat is hier gespeculeerd, maar dat maakt het geen feit natuurlijk. Er zijn zoveel mogelijkheden. Feit is dat de moeder niet direct groot alarm geslagen heeft, maar wat ze in de tijd van 18.30-21.00 precies heeft gedaan/gedacht, daar is niets over gezegd. Het lijkt mij niet vreemd dat als je dochter vraagt terug te bellen en ze vervolgens niet opneemt, noch thuis is, dat je dan buiten kijkt of ze ergens in de buurt aan het spelen is. En als ze daar niet is, dat je dan mogelijk denkt dat ze toch al naar die vriendin toe is. Of in elk geval even afwacht of ze uit zichzelf terugbelt / thuiskomt. Maar nogmaals, dat zijn niet meer dan speculaties.
pi_79212740
Het verhaal wordt steeds vreemder hier

Zou mooi zijn als er een opsomming van de 'feiten' zou zijn. Dus wát die moeder daadwerkelijk gezegd heeft volgens haarzelf, of wat dr dochter dus tegen dr zei (dat er 'iemand' of 'een man' voor de deur stond). Want als het daadwerkelijk zo is dat zij, toen ze thuiskwam pas na haar werk (ondanks dat ze haar dochter 'opeens' niet meer kon bereiken), zij zich niet ongerust maakte; waarom ging ze dan buiten 'zoeken', zoals op die camerabeelden staan?

Waarom zegt de buurman dat het wél dat meisje is, en de ouders niet?
Waarom spreken ze vanaf seconde 1 tegen dat ze weggelopen zou kúnnen zijn.
Waarom valt het je niet op dat als het buiten toch behoorlijk koud is, ze haar jas heeft laten liggen?
Waarom zie je de telefoon niet liggen, als je thuiskomt?
Waarom vind je het niet vreemd dat ze opeens niet meer bereikbaar is terwijl je/zij zei dat je/ze zou terugbellen?
Waarom horen we uberhaupt pas na een paar dagen dat er een telefoongesprek heeft plaatsgevonden tussen moeder en dochter vlak voor de verdwijning?

Maar ik denk dat we Opsporing Verzocht maar even moeten afwachten, misschien dat daar een duidelijke, objectieve opsomming van de feiten komt.
pi_79213113
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef DaverzNL het volgende:
Het verhaal wordt steeds vreemder hier

Zou mooi zijn als er een opsomming van de 'feiten' zou zijn. Dus wát die moeder daadwerkelijk gezegd heeft volgens haarzelf, of wat dr dochter dus tegen dr zei (dat er 'iemand' of 'een man' voor de deur stond). Want als het daadwerkelijk zo is dat zij, toen ze thuiskwam pas na haar werk (ondanks dat ze haar dochter 'opeens' niet meer kon bereiken), zij zich niet ongerust maakte; waarom ging ze dan buiten 'zoeken', zoals op die camerabeelden staan?

Waarom zegt de buurman dat het wél dat meisje is, en de ouders niet?
Waarom spreken ze vanaf seconde 1 tegen dat ze weggelopen zou kúnnen zijn.
Waarom valt het je niet op dat als het buiten toch behoorlijk koud is, ze haar jas heeft laten liggen?
Waarom zie je de telefoon niet liggen, als je thuiskomt?
Waarom vind je het niet vreemd dat ze opeens niet meer bereikbaar is terwijl je/zij zei dat je/ze zou terugbellen?
Waarom horen we uberhaupt pas na een paar dagen dat er een telefoongesprek heeft plaatsgevonden tussen moeder en dochter vlak voor de verdwijning?

Maar ik denk dat we Opsporing Verzocht maar even moeten afwachten, misschien dat daar een duidelijke, objectieve opsomming van de feiten komt.
Ik ben inderdaad benieuwd naar Opsporing Verzocht.
pi_79215425
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:06 schreef Dagonet het volgende:
Je ziet moeders wel thuiskomen maar dochterlief niet vertrekken?
Hebben ze al op zolder gekeken. Of onder haar bed.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:35:30 #236
131278 moemoe
#teampanda
pi_79215854
Ik zat op dezelfde middelbare school. Raar om je oude buurt zo terug te zien op het nieuws.

Arm kind .
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:56:58 #237
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79216783
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Ciske- het volgende:
Hm, ik heb nergens gelezen dat de moeder gezegd heeft dat ze er direct vanuit is gegaan dat het meisje bij haar vriendin zat. Dat is hier gespeculeerd, maar dat maakt het geen feit natuurlijk. Er zijn zoveel mogelijkheden. Feit is dat de moeder niet direct groot alarm geslagen heeft, maar wat ze in de tijd van 18.30-21.00 precies heeft gedaan/gedacht, daar is niets over gezegd.
Jazeker wel:
quote:
De verdwijning werd uren later, om negen uur, aan de politie gemeld omdat de ouders dachten dat het meisje naar haar afspraak toe was. Milly had aangekondigd die avond bij de voetbaltraining van een vriendinnetje te gaan kijken. Pas veel later ontdekten haar ouders dat Milly daar helemaal niet was geweest.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.html
pi_79217264
Telegraaf........
-
pi_79218561
Quote Yvonne: Welke meid van deze tijd legt de telefoon neer ( of hoe je dat ook noemt met een mobiel) als er iemand aan de deur staat.
Die bellen gewoon door hoor.
En als ze er zelf iets mee te maken hebben: dan is het verzinnen van een vaag iets als iemand aan de deur toch schitterend?
Nee, ik blijf een vaag onbestemd gevoel houden hierover.

Ik heb zovaak even(druk hem Uit) de telefoon neergelegd, als ik met iemand, wie dan ook, aan het praten was, en er werd aangebeld.
Dan zei ik gewoon van dat ik ff neerleg omdat er aangebeld wordt.
pi_79220921
Ik hoop dat Opsporing Verzocht een duidelijke opsomming van feiten heeft. En hopelijk hebben ze uit alle tips wel wat aanwijzingen over wat mogelijk gebeurd is en wie gezocht wordt.
pi_79223738
quote:
Politie onderzoekt woning Milly Boele

DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.

De politie is aan de slag ter hoogte van de Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ing-milly-boele.html

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 20:15:28 ]
pi_79223839
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo gek idee. Om het huis te onderzoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79223938
Het is niet haar EIGEN huis he...

Gaat om deze straat
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:08:03 #244
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79223941
Goed van de politie. Hmm kan er zo even langs rijden. 10 minuutjes maarja zal waarschijnlijk toch wel niks zien.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_79224063
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het is niet haar EIGEN huis he...

Gaat om deze straat
Ik weet hoe het er daar uit ziet. Ik heb in die straat gewoond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:10:36 #246
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_79224076
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als de politie zoiets loslaat, dan kun je er vrij zeker van zijn dat ze beet hebben..
My mama didn't raise no fool
pi_79224091
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet hoe het er daar uit ziet. Ik heb in die straat gewoond
JIJ WAS HET
pi_79224170
Hmm bij Rijnmond klinkt het niet best
quote:
Politie doet opnieuw onderzoek in straat Milly
16 maart 2010

De politie doet opnieuw onderzoek naar het vermiste meisje Milly Boele. Sinds vanavond zijn rechercheurs bezig met het opzetten van tenten en lampen in een woning in de buurt van het huis van de 12-jarige Milly.
Volgens de Politie Zuid-Holland-Zuid heeft nieuwe informatie geleid tot het extra onderzoek. De woordvoerder wilde niet zeggen om wat voor informatie het gaat. De politie heeft een deel van de Schuilenburgstraat afgezet.

Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.

Vanavond is er extra aandacht voor de Dordtse verdwijningszaak in Opsporing Verzocht. Gisteren deed SBS6 dat al. Die zijn ook een posteractie begonnen voor Milly Boele.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Milly

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 20:14:53 ]
pi_79224253
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

JIJ WAS HET
Ik heb een alibi
14 SHADES OF GREY
pi_79224284
En aldus het plaatselijke sufferdje
quote:
Mogelijk doorbraak vermissing Milly Boele
Gepubliceerd op dinsdag 16 maart 2010 (19:54)

De politie heeft bij huiszoeking in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht belangrijke sporen gevonden. Welke dat zijn is nog niet bekend.
http://www.rtvdordrecht.nl/index.php?page=nieuwsitem&id=2010/03/16/mogelijk-doorbraak-vermissing-milly-boele/

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 20:15:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')