quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Jan had bíjna een liedje geschreven met 'alles is weg' als titel
Het stoort mij meer dat hij en de rest van die Volendamse kliek doet alsof het allemaal de schuld van Yo is en hij zelf het slachtoffer is... terwijl hij zelf zijn paling ook in elke zoute zee heeft gedumpt....quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef Oidale het volgende:
Boeit het iets wat die notoire vreemdganger vindt?!
quote:"Ik ben trots op de uitspraak ‘alles is weg’ want het was niet zomaar een uitspraak, maar ook een feit. Er was niets van gelogen!”
Daar gaat dit toch niet om? T gaat erom wat weg was....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het stoort mij meer dat hij en de rest van die Volendamse kliek doet alsof het allemaal de schuld van Yo is en hij zelf het slachtoffer is... terwijl hij zelf zijn paling ook in elke zoute zee heeft gedumpt....
De Hitkrant.quote:Ik vond dat vooral heel moedig“, vertelt Jan in de nieuwste Hitkrant.
Dat dacht ik dus ookquote:
Ja echt wel.. ik zou er ook niet om kunnen lachen als mijn moeder op tv zichzelf voor lul zette ( mijn moeder leeft niet meerquote:
Mijn moeder zou zoiets eens moeten proberen. Komop man, hij is toch geen 16 meer? Had hij het zelf niet kunnen vertellen, moet mammie dat nou echt doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef purmernoord het volgende:
das jouw mening. Ik vind het helemaal geen sukkel.. hij heeft het heel goed voor elkaar. Dat ie juist zijn moeder publiekelijk steunt in haar actie ( of ie het helemaal meent is natuurlijk een 2e ) is alleen maar heel slim.. Een hoop moeders zouden hetzelfde hebben gedaan als zijn moeder.
QFT.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Deisyy het volgende:
Jan had er beter aan gedaan om het hele "Alles is weg"-verhaal te laten voor het wat was.
Ik kon net weer normaal het woord etagere aanhoren zonder in lachen uit te barsten![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef Anniebab het volgende:
Gefolterd is ie, hij zit onder de brandmerken....
Ja hij heeft het goed voor elkaar ja.Zijn liedjes zijn meestal wel oke.Maar die moeder heeft zichzelf ongelooflijk voor lul gezet.En idd hij is toch geen 16 meer?Het is een beetje raar dat hij er ineens weer over begint.En die moeder is om tequote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef purmernoord het volgende:
das jouw mening. Ik vind het helemaal geen sukkel.. hij heeft het heel goed voor elkaar. Dat ie juist zijn moeder publiekelijk steunt in haar actie ( of ie het helemaal meent is natuurlijk een 2e ) is alleen maar heel slim.. Een hoop moeders zouden hetzelfde hebben gedaan als zijn moeder.
Al te graag lezen?Wat knap dat jij weet wat wij lezenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef purmernoord het volgende:
nou, hij begint er heus niet zelf ineens weer over hoor. Dat zijn die zuigers van die kutblaadjes die jullie maar al te graag lezen. Die blijven daar over door zagen, net zolang totdat jij antwoord geeft. Ik ken Jan zijn moeder overigens, en het is een goudeerlijk mens. Het is dat ik al voorzien ben , maar ik had haar graag als schoonmoeder gehad hahahahaah
Wat zeg je nou?quote:
Nou, die strijd voer je dan in je eentje, want ik was jou al vergeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach, is een beetje Vivi-Annie strijdje nog van vroegahhh...![]()
Ga nu sjoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |