Nee ik ben pink_hair_92quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook mee te cammenBen jij Geile_boy_92?
ah jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, oké. Lichamelijk is het te doen. Gewoon heel veel rust nemen.
Euh, ja dat is zeker klote. Nou, ja dat zou kunnen.
Maar door mijn overstap moet ik al mijn punten dit jaar halen. Ze trappen me van school als ik ze niet haal.
Maar ik vind dat ze dat in deze situatie niet mogen flikken. Maar zodra ik de uitslag heb ga ik een plan maken met school.
Te laat wakker? Maar dat is een goed punt toch?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Tijgertje. het volgende:
JA HALLO.
Ik zit in de fucking woonkamer.
Doe even normaal danku.
Ik moet dus volgende maand afrijden ipv dinsdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig.Kom je ook naar de meet
True. Ik hoop alleen dat die pfeiffer nasleep niet zo erg wordt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah jadit is gewoon overmacht, kan jij ook niets aan doen. Daar moeten ze wel rekening mee houden
![]()
nah, niet als eigenlijk rond die tijd al in de oto moet zittengaat de hele week zal zo
quote:
Ik zou het niet aanraden om met de auto naar Utrecht te komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet dus volgende maand afrijden ipv dinsdag
ik had me verkeken das de 16e, dus met een beetje mazzel
Kan toch niet, anders gaat hij me nooit voorbij met postsquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Ik hoop alleen dat die pfeiffer nasleep niet zo erg wordt.
Ik wil geen dood schaapje zijn.
Eerder naar bed gaan?
nee iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Ik hoop alleen dat die pfeiffer nasleep niet zo erg wordt.
Ik wil geen dood schaapje zijn.
Eerder naar bed gaan?
Beter je best doen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee idddat zou echt heel kut zijn
dat probeer ik ja :d maar het lukt niet
ja maar ik moet werken die zaterdag, en omquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou het niet aanraden om met de auto naar Utrecht te komen.
Niet posten hequote:
Ohjaaa. Zo. Oke dan is het wel beter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja maar ik moet werken die zaterdag, en om
nou om 23:00 alweer te gaan is ook zo saai
Spijbelaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Soms jongen.Ik was vandaag niet naar school, netjes doorgegeven aan de leraar + groepsgenoten. Kan ik het helpen dat ze hun mail niet lezen, gaan ze zeiken dat ik het door moet geven.
Komt in ordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |