Elke dag bij dokter of ziekenhuis.quote:
!!! JOAH!quote:
Tyf op.quote:
Is dat even afkicken voor Ravi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Elke dag bij dokter of ziekenhuis.
Morgen uitslag van het tweede bloedonderzoek bij de KNO arts.
3 Artsen zijn er van overtuigd dat het pfeiffer is, alleen mijn bloedonderzoek ondersteunt dat niet helemaal.
Afgezien van dat gezeik heb ik een allergische reactie op medicatie en heb ik enorme huiduitslag.
Voorderest voel ik me wel goed eigenlijk.
Openbaring.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! JOAH!
Hij is zo'n ekte ekte ekte negert! Zwart kroeshaar, sikje, rijdt in een mazda en bakt friet! En kan best genieten van Nederlandse smartlappermuziek
het zit je ook niet meer hoor lieverdquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Elke dag bij dokter of ziekenhuis.
Morgen uitslag van het tweede bloedonderzoek bij de KNO arts.
3 Artsen zijn er van overtuigd dat het pfeiffer is, alleen mijn bloedonderzoek ondersteunt dat niet helemaal.
Afgezien van dat gezeik heb ik een allergische reactie op medicatie en heb ik enorme huiduitslag.
Voorderest voel ik me wel goed eigenlijk.
Beuken met Bart wel dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
Neuken met Bart
dat rijmt toch niet jongens
mag hij er al op dan?quote:
QFT.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zit je ook niet meer hoor lieverd![]()
hoop dat ze er dan snel achter zijn morgen, wat het nou is
Inderdaad, alles wat fout kan gaan gaat fout.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zit je ook niet meer hoor lieverd![]()
hoop dat ze er dan snel achter zijn morgen, wat het nou is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |