Ook niet alleen voor privegebruik?quote:
Waarom niet?quote:
Je wilt het wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
Foto's maken van het neuken.Dat is zeker weten dat je het internet op komt.
Omdat...quote:
Iel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef L0t.. het volgende:
Ohh pannenkoeken, dat moet ik maar weer eens maken binnenkort
Puur ter bevestiging quote ik het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
ach er zijn al verschillende *insertusername.rar voor bij gekomen tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
*filmpjes verwijderen gaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
Foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe lang kom je nou al op fok! ?!?!?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
ach er zijn al verschillende *insertusername.rar voor bij gekomen toch
Neuken niet? Oh. Dat is dan weer zonde he.quote:
Nou in een fatsoenlijke relatie moet dat kunnen. Ik voel alleen totaal niet de behoefte om mezelf op zo'n manier terug te zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuken niet? Oh. Dat is dan weer zonde he.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Of pannenkoeken met stroop.
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe lang kom je nou al op fok! ?!?!?
Ik heb alleen naaktpics van m'n vriendin, maar we filmen/fotograveren echt niet tijdens de seks.quote:
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou in een fatsoenlijke relatie moet dat kunnen. Ik voel alleen totaal niet de behoefte om mezelf op zo'n manier terug te zien
quote:
PM het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen naaktpics van m'n vriendin, maar we filmen/fotograveren echt niet tijdens de seks.Dat hoef ik echt niet terug te zien.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?
Hoe fatsoenlijk de relatie ook is, als het uit gaat heb je altijd de kans dat de ander het naar buiten brengt. Dus uit voorzorg kun je dat beter niet doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou in een fatsoenlijke relatie moet dat kunnen. Ik voel alleen totaal niet de behoefte om mezelf op zo'n manier terug te zien
Nee, want jij stuurt mij ook geen pics van jezelf.quote:
Ja weet ik veel, ik doe dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?
nou, samen met vrienden onder het genot van een goed glas prosecco of amarettoquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
POV-filmpjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
*staakt hackpogingen op PC van L0t.*quote:
oeh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Foto komt er zo aan! Hij is alleen een beetje mislukt, maarja!
Bitch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want jij stuurt mij ook geen pics van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Serieus? Met vrienden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
nou, samen met vrienden onder het genot van een goed glas prosecco of amaretto
Ik heb een foto van mezelf onder het zaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch.die ogen. ZO BLAUW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Zit je op de WC?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
oeh.
*zit alvast met de broek op de enkels.
ik lul maar wat mee.quote:
nee, op kantoor.quote:
ECHT?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf onder het zaadvorige week ofzo gemaakt.
Maargoed dat je geen fatsoenlijke foto in je Fobo hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TheSorrow ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja ja, vogelzaad zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Whutquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet niet hoe BT eruit ziet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maargoed dat je geen fatsoenlijke foto in je Fobo hebt.
En dan zo commentaar er op geven:quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zo commentaar er op geven:
'Ze mag wel iets meer laten merken dat ze geniet.'
'Je bent wel een beetje stijf in je heupen hoor. '
etc.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
etc.
Hahahahahahahquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
etc.
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
etc.
Goede mik vogel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Damn. M'n kat kwam net binnen en hij had iets in z'n staart zitten, dus ik wil het eruit halen, is het vogelpoep![]()
WOW! Door die strepen dacht ik een zwangere buik te zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke buik+ je ziet m'n maillot, maar don't care.
strak hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Het gedeelte met zaad is eraf geknipt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
DIKKE BUIK?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Leeuuk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan vogelzaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef L0t.. het volgende:
Damn. M'n kat kwam net binnen en hij had iets in z'n staart zitten, dus ik wil het eruit halen, is het vogelpoep![]()
Zonde,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar je ziet het niet, was te donker!
[..]
Gênant was dat!
Juah.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef WillFerrell het volgende:
Radio2 haters. Doen ze eindelijk eens Crockett's Theme erop, doen ze het maar 30 sec.
Ja dat bedoelde ik, rare schaduw icm strepen lijkt wel een klein bol buikjequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WOW! Door die strepen dacht ik een zwangere buik te zien.Ik schrok.
Dankje, denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
strak hoor![]()
en vrouwen die klagen over hun uiterlijk terwijl ze er gewoon goed uit zien
Thanksquote:
Cute hequote:
QFTquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers wat ben ik een rasautist. Mijn gehele werkplek onder het perforatorresidu.
Ha-haquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gedeelte met zaad is eraf geknipt?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hij was maar 10 euro, het vestje was 15 euro (50 % korting, het is zelfs een zijdemix) en de kettingen waren 7 euro. Was dus maar 32 euro ofzo kwijt.
Waar zit het zaad dan? Weer in je haar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha! Je ziet heul niets op die zaadfoto, alleen maar mij cute in bed liggen
!
Nee nog van de winter blijkbaar, maar in het grijs vond ik 'm toch wel weer aardig zomersquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
niet duur! Is dat vest nog van de wintercollectie dan? Of was het zo'n speciale aanbieding?
Ja. Mooi met je mik in de ondergaande zon, met een verfrissend kriekbiertje in je hand.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
Van die chillende Vice City muziek.![]()
FUCK, meteen zin in de zomer. Zwoele avonden.
Hoezo? Hij zet zichzelf voor schut.quote:
Op mij maar het is donker dus dat zie je nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zit het zaad dan? Weer in je haar?
Pas het contrast aan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op mij maar het is donker dus dat zie je niet! Gewoon op m'n poes/buik/boobies ofzo
!
M'n PM box is bij dezen open.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha! Je ziet heul niets op die zaadfoto, alleen maar mij cute in bed liggen
!
NEE. Ik ben al bijna niet ongesteld meer.quote:
Gerda met d'r glossy.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
Een motie van "treurnis" in de Tweede Kamer.!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE. Ik ben al bijna niet ongesteld meer.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op mij maar het is donker dus dat zie je niet! Gewoon op m'n poes/buik/boobies ofzo
!
Ja, word je toch "gek" van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, rare schaduw icm strepen lijkt wel een klein bol buikje! Misschien ben ik wel zwanger
!
[..]
Dankje, denk ik!
[..]
Thanks!
[..]
Cute he!
Hij was maar 10 euro, het vestje was 15 euro (50 % korting, het is zelfs een zijdemix) en de kettingen waren 7 euro. Was dus maar 32 euro ofzo kwijt.
Nee dat wordt lelijkquote:
Die had een pic van BT uitgeprint en had zichzelf afgetrokken op die foto en z'n zaad daarop gedropt. Vervolgens daar een foto van gemaakt en op internet gezet.quote:
quote:
Oh, daarom ben je zo aardig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE. Ik ben al bijna niet ongesteld meer.
Iedereen wil het nu zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat wordt lelijk! Ik had nooit over die foto moeten beginnen ook
![]()
* Breathtaking maakt mental note!
DIE HEB IK OOK GEZIEN.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had een pic van BT uitgeprint en had zichzelf afgetrokken op die foto en z'n zaad daarop gedropt. Vervolgens daar een foto van gemaakt en op internet gezet.
Nou, die boner die ik had van dat zaadfoto verhaal van BT is nu meteen weg.quote:
Damnquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had een pic van BT uitgeprint en had zichzelf afgetrokken op die foto en z'n zaad daarop gedropt. Vervolgens daar een foto van gemaakt en op internet gezet.
Ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen wil het nu zien.![]()
[..]
DIE HEB IK OOK GEZIEN.Das toch al best lang geleden.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was echt toen ik net de SC in kwam rollen.quote:
quote:
Da's ook echt vragen om problemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat wordt lelijk! Ik had nooit over die foto moeten beginnen ook
![]()
* Breathtaking maakt mental note!
Dat heeft zij gewoon van nature.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
met dat afzichtelijke blonde plukjeWaarom meten mensen zichzelf zo'n kapsel aan?
Ik heb die foto niet.quote:
Die moet nog ergens in de SC staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb die foto niet.Vraag het TheSorrow
Iemand hier heeft toch wel die foto?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen je nog lief was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was echt toen ik net de SC in kwam rollen.
Oja, da's waar.quote:
Bragi misschien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Iemand hier heeft toch wel die foto?
I beg you pardon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen je nog lief was.![]()
[..]
Oja, da's waar.
Weet niet? Misschien een geheim signaal dat je lesbisch bent?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan nog, waarom doe je daar dan niets aan?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geintje, schat.quote:
NEE, en hou op over die foto.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Iemand hier heeft toch wel die foto?
er moet toch wel iemand tegen haar gezegd hebben dat het er echt belachelijk uit ziet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet? Misschien een geheim signaal dat je lesbisch bent?
je begon er zelf over klapharkinquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE, en hou op over die foto.
Zeg dat dan even dat het NSFW is. Ik zit op m'n werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, dit krijg je dan, lol
Hier stond ie ook ooit.
überhaupt over foto's begon jijquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet over die thesorrow foto.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
yoda?quote:
quote:
BOOSCHAPPENquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eventjes booschappen doen!
Sorry.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet over die thesorrow foto.
je zins en woorden opbouw was is net zoals yoda.quote:
was isquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef wise het volgende:
[..]
je zins en woorden opbouw was is net zoals yoda.
ik zag het ook. Excuus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef wise het volgende:
[..]
je zins en woorden opbouw was is net zoals yoda.
quote:
Sorry. Ik verveel me. Ik hoef nog maar een klein dingetje te doen en toch mag ik pas weg om half 5.quote:
ik pas om 17:15quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sorry. Ik verveel me. Ik hoef nog maar een klein dingetje te doen en toch mag ik pas weg om half 5.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die baas had gesnoven of wat.
ik ken geen Frans, maar ik weet dat jambon ham is. En question begrijp ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar ben je al bijna klaar, c'est le question du jambon.
Oui. Dat is ook zo een beetje al het Frans van mijn kant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
ik ken geen Frans, maar ik weet dat jambon ham is. En question begrijp ik ook.
Dus het zal wel iets zijn van; dat is de hamvraag?
je ne pas comprand du ballonquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
ik ken geen Frans, maar ik weet dat jambon ham is. En question begrijp ik ook.
Dus het zal wel iets zijn van; dat is de hamvraag?
u bent ambtenaar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef WillFerrell het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFu, heb ik nog zo een persoon met een naamsverandering. Gaan weer 5 min.
ik weet niet blablabla de ballon?quote:
Een FOK!ker wiens ekte identiteit werd gecomprimeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:
WF wie was jij eigenlijk in je vorige leven op fok?
ik dacht dat je betaald van mijn belastingcenten zat te fokkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bijbaantje op de administratie van een ziekenhuis.
wel de goede naam zetten bij het dossier waarvan de arm geamputeerd moet worden he.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bijbaantje op de administratie van een ziekenhuis.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik dacht dat je betaald van mijn belastingcenten zat te fokken
Nee, van je verzekeringskosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
wel de goede naam zetten bij het dossier waarvan de arm geamputeerd moet worden he.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jitzzzzee is nog scholier. Hij zit nu in de mediatheek te internetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Hij doet toch chauffeursdingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij rijdt escortdames rond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil graag een stokbrood?quote:
Emimich?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een FOK!ker wiens ekte identiteit werd gecomprimeerd.
Voor mijn tijd zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een FOK!ker wiens ekte identiteit werd gecomprimeerd.
Ik vermaak jou de hele dag.quote:
eh non compandrequote:
Dat ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]of heette zo'n ding nou een baquette?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef L0t.. het volgende:
'Seks in zorg niet normaal'
Damn, als ik dat ooit mee zou maken
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef L0t.. het volgende:
baguette is toch zo'n klein stokbroodje? Zo'n lang broodje weetjewel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
Pain en baguette. Pain is dunner dan een baguette.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, maar m'n baas wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar daar betaal ik je niet voor.
Het is beide stokbrood. Tenminste, als ik in Frankrijk bij de bakker stokbrood ging halen kreeg ik voor een baguette een dik stokbrood en een pain een dunnes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
baguette is toch zo'n klein stokbroodje? Zo'n lang broodje weetjewel.
quote:
quote:"De 24-jarige studente liep mee met een van de zeven verzorgers van de man, die alleen zijn ogen en mond kan bewegen. De man gaf aan dat de andere verzorgers hem zouden helpen met seksuele diensten en ze zag hoe de man na een wasbeurt werd afgetrokken."
Maar effe serieus... ik ontwikkel webapplicaties/websitesquote:
Dan heb je tenminste wel vaker seksquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef L0t.. het volgende:
You like pain yes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pain en baguette. Pain is dunner dan een baguette.
OJA!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar effe serieus... ik ontwikkel webapplicaties/websites
Hurrrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wel vaker seks.
Ja, maar wil je dat, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FUCK YOU VERY VERY MUUUHUUUHHUUUCHquote:
Sommige dus wel jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wil je dat, vraag ik me dan af.
Oostblokmeisjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wil je dat, vraag ik me dan af.
Dat blijkt.quote:
quote:
Daar heb ik nog een condoom van gekregen. Lily Allen, op Lowlands.quote:
Whooptididoo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een condoom van gekregen. Lily Allen, op Lowlands.
Ik niet. En ik ben nog wel naar het concert zelf geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een condoom van gekregen. Lily Allen, op Lowlands.
QFTquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ben nog wel naar het concert zelf geweest.![]()
Maar ja, condooms
for and after picsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
Ging je nou vandaag naar de kapper wd?
je bent op je mooist als je aan het schelden bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vieze hoer, ze moet der broek op trekken
Waarom denk je dat ik m nog heb liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. En ik ben nog wel naar het concert zelf geweest.![]()
Maar ja, condooms
Nein, ik ben nog ziekish.quote:
EDITquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
je bent op je mooist als je aan het schelden bent.![]()
Ik laat het jullie gewoon nooit zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja Wd, je moet een foto maken als je je haar hebt geverfd.
Omdat je al een tijd geen seks hebt gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik m nog heb liggen.![]()
Dat kun je nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik laat het jullie gewoon nooit zien.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vieze crackhoer, ze moet der broek op trekken
Eensch.quote:
Nee. Ik had 'm in augustus al. Laatste keer was in november.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je al een tijd geen seks hebt gehad. [ afbeelding ]
Hier schijnt dat niet zo te zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nog.
Hier ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik had 'm in augustus al. Laatste keer was in november.
Mijn la...o wacht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik had 'm in augustus al. Laatste keer was in november.
Hier ook, maar het is wel tyfuskoudquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
hoer? Nee johquote:
Opgevoerde brommerts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
Twee 16-jarige jongens zijn gisteren aangehouden nadat zij met een snelheid van negentig kilometer per uur op hun bromfietsen over de snelweg A27 bij Vianen reden.
Wat is het probleem? Volgens Nederlandsche snelwegstandaarden reden ze nog lekker door ook.
quote:
Mierentietjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Als ik MJ luister en mn subwoofer tyfus hard zet dan krijg ik kippenvel.
goed zo, doe je takenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga afwassen
geen michael jackson hequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Als ik MJ luister en mn subwoofer tyfus hard zet dan krijg ik kippenvel.
Daarvoor hoef ik mn subwoofer niet hard te zetten hoorquote:
Ik bijna?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde initialen als hem.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik mn subwoofer niet hard te zetten hoor.
kidding.
Jij komt eigenlijk uit het jaar 1883?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een lieve jonge deerne had ik aan de telefoon.
BWHAHAH EN IK HEET MAARTJE EN IK BEN OOK IN MAART JARIG, WTF IS THIS SHIT!?!?!?!?!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BWHAHAH EN IK HEET MAARTJE EN IK BEN OOK IN MAART JARIG, WTF IS THIS SHIT!?!?!?!?!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BWHAHAH EN IK HEET MAARTJE EN IK BEN OOK IN MAART JARIG, WTF IS THIS SHIT!?!?!?!?!
127 jaar en maagd. Mijn hart.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij komt eigenlijk uit het jaar 1883?
Cares klinkt echt mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn initialen zijn SC.
Klaagbaak Sanna Cares. Whop whop.
Ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
/Caresquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn initialen zijn SC.
Klaagbaak Sanna Cares. Whop whop.
Ze bestaan, en daarmee heb ik er genoeg over gezegd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vind jij van Aziatische meisjes?
Bah, aardige mensen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alleen hier. In het echt ben ik heel aardig
Niet dan?quote:
die zijn allemaal getikt. Net als aziatische mannenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vind jij van Aziatische meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |