Ik heb alleen naaktpics van m'n vriendin, maar we filmen/fotograveren echt niet tijdens de seks.quote:
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou in een fatsoenlijke relatie moet dat kunnen. Ik voel alleen totaal niet de behoefte om mezelf op zo'n manier terug te zien
quote:
PM het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen naaktpics van m'n vriendin, maar we filmen/fotograveren echt niet tijdens de seks.Dat hoef ik echt niet terug te zien.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?
Hoe fatsoenlijk de relatie ook is, als het uit gaat heb je altijd de kans dat de ander het naar buiten brengt. Dus uit voorzorg kun je dat beter niet doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou in een fatsoenlijke relatie moet dat kunnen. Ik voel alleen totaal niet de behoefte om mezelf op zo'n manier terug te zien
Nee, want jij stuurt mij ook geen pics van jezelf.quote:
Ja weet ik veel, ik doe dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem mij eens wanner je die foto's en filmpjes gaat terugkijken? Op een regenachtige zondag samen in bed even kijken naar hoe we hebben geneukt op 4 maart 2006?
nou, samen met vrienden onder het genot van een goed glas prosecco of amarettoquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
POV-filmpjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
*staakt hackpogingen op PC van L0t.*quote:
oeh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
Foto komt er zo aan! Hij is alleen een beetje mislukt, maarja!
Bitch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want jij stuurt mij ook geen pics van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Serieus? Met vrienden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
nou, samen met vrienden onder het genot van een goed glas prosecco of amaretto
Ik heb een foto van mezelf onder het zaadquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
Foto's maken van het neuken.Dat is zeker weten dat je het internet op komt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch.die ogen. ZO BLAUW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Zit je op de WC?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
oeh.
*zit alvast met de broek op de enkels.
ik lul maar wat mee.quote:
nee, op kantoor.quote:
ECHT?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf onder het zaadvorige week ofzo gemaakt.
Maargoed dat je geen fatsoenlijke foto in je Fobo hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TheSorrow ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |