http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:39 schreef SuperRogier het volgende:
Op welke site staan alle iboods op een rijtje ook al weer?
Of een Sandiskquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef LennyCole het volgende:
Weetje wat ik net bedacht. We hebben al een tijdje geen horloge meer gezien!
Welcome to last topicquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef Jurrrr het volgende:
Volgens de twitter:
@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt
Doet het nog hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef nightfalls het volgende:
http://1dagskoopjes.nl/iboodhunt.html is al uit de lucht, zal het dan toch afgelopen zijn
zal wel bijna afgelopen zijn danquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef Jurrrr het volgende:
Volgens de twitter:
@jorisbeset Komen een paar schermen langs... Wat voor een schermen en hoe groot? Who knows... #ibood #hunt
Ik had het net ook bijna gedaan hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef deepart het volgende:
Mensen kopen die lampjes omdat ze schijt ziek worden van het wachten whaha
Jammefrquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
zal wel bijna afgelopen zijn dan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Charizma het volgende:
Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt!
is niet de mijne....quote:
Er schijnen nog wat schermen te komenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Prowl het volgende:
Lampjes op = Hunt afgelopen ben ik bang
Turn on the flashy lights to tell your co-workers you're busy and that they should fuck off.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Charizma het volgende:
Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt!
Ja dat is een schermpje.. kan je niets van zeggenquote:
70 goed gelezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef Jappe90 het volgende:
LOL
8 GB was toch 50 euro net, en 16 GB is 60 euro
Ja, "recertified".quote:
8gb ¤50quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef Jappe90 het volgende:
LOL
8 GB was toch 50 euro net, en 16 GB is 60 euro
Ik zie al helemaal voor me hoe ze daar zitten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef neo2000 het volgende:
Ze zijn bij ibood idd echt aan het lunchen me dunkt.
spiegelreflexcamera's, versterkers, mediaspelers (maar geen popcorn hour)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef Lariekoek het volgende:
Tot nu toe vind ik het maar tegenvallen allemaal![]()
Horloge's, pannen, mp3 spelers/docks, zwaailichten, parfum, fotocamera's, matig...
Wat is popcorn hour?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
spiegelreflexcamera's, versterkers, mediaspelers (maar geen popcorn hour)
Er zit heus wel wat geinigs bij, maar het is inderdaad niet denderend.
Welke spiegelreflex en hoe duur???quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
spiegelreflexcamera's, versterkers, mediaspelers (maar geen popcorn hour)
http://www.dagelijksekoop(...)genkaart-ingang.htmlquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Welke spiegelreflex en hoe duur???
Zeg trouwens maar niet want dat ga ik balen
Olympus E600, spiegelreflex die officieel niet in Nederland verkrijgbaar is, en scheelde maar 2 tientjes met andere sites.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Welke spiegelreflex en hoe duur???
Zeg trouwens maar niet want dat ga ik balen
Thanks,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
http://www.dagelijksekoop(...)genkaart-ingang.html
Dat werkt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef deepart het volgende:
Stem trouwens ondertussen even op je favoriete getal in mijn sig
Oké, sowieso zou ik geen Olympus spiegelreflex willen hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Olympus E600, spiegelreflex die officieel niet in Nederland verkrijgbaar is, en scheelde maar 2 tientjes met andere sites.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef LennyCole het volgende:
[..]
http://www.popcornhour.com/onlinestore/
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat werkt nietMaar die link in het topic wel gewoon.
Omdat ik die Cowon al heb gekochtquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Jordy-B het volgende:
Maar waarom hebben ze steeds van die kuttige Sandisk MP3-spelertjes en niet een geile Cowon S9, ofzo?
Zo dus ja..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me hoe ze daar zitten.
'Eey klaas, zet jij nog ff zo'n sandiskje op de site. ik heb m'n bammetjes nog niet op.'
Schijnbaar een shitload van die dingen naar de gaar en teruggestuurd naar de fabriek. M.i. dus niet direct iets om zelf te kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus hoe ziekelijk veel hebben ze er wel niet van?
Ja ik zie het, hoe kan dat ffs. Ik heb dat niet gewijzigdquote:
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja ik zie het, hoe kan dat ffs. Ik heb dat niet gewijzigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |