Nah, dat valt best mee hoor. Ik vind het alleen triest dat Q haar mening niet alleen in dat ene topic kan houden maar het ook nog eens nodig vindt een eigen trolltopic erbij te openen. Ja, we weten het Qwea, je hebt een felle mening. Stoer van je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En jij neemt het leven veel te serieus.
ik heb ook een fel clitjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nah, dat valt best mee hoor. Ik vind het alleen triest dat Q haar mening niet alleen in dat ene topic kan houden maar het ook nog eens nodig vindt een eigen trolltopic erbij te openen. Ja, we weten het Qwea, je hebt een felle mening. Stoer van je.
Is de hond ziek? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is ook een klotesituatie natuurlijk. Wens dat ook niemand toe. Maar de TS van het andere topic heeft het wel verzaakt. Ze loog niet alleen, want de situatie dat het haar teveel zou worden kan ik best begrijpen. Het is ook niet mals, al die dieren, een pasgeboren zieke baby en een kerel die lang van huis is. Maar ze verzweeg ook maar even voor het gemak dat de hond ziek is. Dat is wel ernstig vind ik.
quote:
Er is een topic door dr geopend waarin ze wist dat de hond artrose had. Ennu opeens heeft ie dat niet, maar had ie een kneuzing.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is de hond ziek? Hoe weet je dat?
Ach als zei hem niet had geopend had een ander het wel gedaan. Laat ons ook even lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nah, dat valt best mee hoor. Ik vind het alleen triest dat Q haar mening niet alleen in dat ene topic kan houden maar het ook nog eens nodig vindt een eigen trolltopic erbij te openen. Ja, we weten het Qwea, je hebt een felle mening. Stoer van je.
die heb ik net! de hond al 10 jaar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Keiichi het volgende:
Ik wil je konijn trouwens wel overnemen
die bestaat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin en humor?
quote:
Oh, dan mag je ze houden hoor, laat maar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom heb ik kinderen?
*breinaald pakt.
Hey, Qwea is keilief en lekker ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef picodealion het volgende:
Wat ben je toch af en toe een kansloos, kinderachtig wijf.
Ik weet wel dat Ymme niet al te snugger is, maar die valse voorwendselen die haar worden aangewreven vind ik best ver gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is een topic door dr geopend waarin ze wist dat de hond artrose had. Ennu opeens heeft ie dat niet, maar had ie een kneuzing.
Ik heb nog nooit een dierenarts zo achterlijk mee gemaakt (en ik heb er wat versleten) die het verschil tussen artrose en een kneuzing niet wist. En bij artrose worden foto's genomen.
Dat wordt niet zomaar even vastgesteld uit de blote duim
Je kan ze upgraden hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan mag je ze houden hoor, laat maar.
Afwassen is mn minimum vereiste
Dit dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Ymme niet al te snugger is, maar die valse voorwendselen die haar worden aangewreven vind ik best ver gaan.
Bij sommigen van jullie kan ze kennelijk helemaal niets meer goed doen. Ik hoop dat de plaat voor haar kop zo dik is dat de gemenige reacties haar niet al te hard raken.
Als jij ze upgrade neem ik een van je over!quote:
kijk! jij snapt het! hond hebbe?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef Renesite het volgende:
Zo'n konijn verdiend ook een thuis, die Goldenretriever heeft al 10 jaar lang gebruik gemaakt van Qwea's intensieve goedbedoelde zorg. Het is immers een goed beest - maar die konijn heeft ook een handicap. Prioriteiten stellen, die hond heeft zijn beste tijd wel gehad, nu is het konijn aan zet.
Nee. Mijn goudkarpers die in de vijver zit heeft ook hondenallergiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |