Nee, ibuprofen mag ik niet.. Maar heb wel wat tramadol geslikt..quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik ben vanmorgen ook al onder de douche geweest met Lennon, dus beiden weer fris en fruitig....![]()
Wat balen dat je nog zoveel last hebt van die napijn... heb je ibuprofen gekregen? Dat hielp toen bij mij wel.
Okay... in ieder geval beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, ibuprofen mag ik niet.. Maar heb wel wat tramadol geslikt..
Ik wilde net komen juichen... het ondenkbare is gebeurd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
Thanks Innepin!
Hoe is het met jouw sollicitaties?
Vicky, heb je al iets gehoord over je sollicitatie?
Whoohoo!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wilde net komen juichen... het ondenkbare is gebeurd!
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!!!!!11111111!![]()
![]()
Bij Yppy nog wel![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Bij Yppy nog wel![]()
Die van mij wil altijd alleen maar cd's of dvd's. En daar heeft ie er al heel veel van... Een boek wil hij ook nog wel eens lezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Pvoesss het volgende:
Geweldig innepin![]()
![]()
![]()
Ik vind cadeaus kopen voor een man altijd heel erg lastig
dies leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef pinquit het volgende:
max en ik hebben een nieuw liedje van k3 ontdekt![]()
*dingendiejehoofdnietmeeruitgaan
Hoezo 2 personen?? HIJ wil een overnachting..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij wil altijd alleen maar cd's of dvd's. En daar heeft ie er al heel veel van... Een boek wil hij ook nog wel eens lezen.
Hij wil nu graag een overnachting bij Thermen 2000... maar dat is nog best prijzig voor 2 personen.
Ik ga/wil natuurlijk wel mee!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoezo 2 personen?? HIJ wil een overnachting..
Een boek!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man is volgende week jarig en ik weet niet wat ik moet kopen![]()
moet jij ook zoiets voor je verjaardag vragen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga/wil natuurlijk wel mee!!![]()
![]()
Lennon is wakker en aangekleed... wij gaan de stad in![]()
een leuke boxer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whoohoo!Cool!
KD wat eng! Arm kleintje
Mijn man is volgende week jarig en ik weet niet wat ik moet kopen![]()
kwartje viel pas na jouw opmerking...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
een met pijpjes of een met vier pootjes?die laatste is toch graties, als hulp-in-nood?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
kwartje viel pas na jouw opmerking...
ah! ik ook een goeie daad vandaag!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
kwartje viel pas na jouw opmerking...
quote:
Jippie!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Bij Yppy nog wel![]()
nah! stom! hopen dat ze eerst de afbellers doen en daarna pas de gelukkigequote:
Dat kan ik niet, want ik heb geen creditcard van de zaak meer, die zijn ingetrokkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef Books het volgende:
Lekker is dat dan Rewimo. En dan mag jij lastminute nog nieuwe regelen als het zover komt of niet?
Ga je ook een zorg-mevrouw worden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
![]()
Bij Yppy nog wel![]()
Nee, dat niet, maar ik ga er dan voor zorgen dat de zorg-mensen hun werk goed kunnen doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:26 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ga je ook een zorg-mevrouw worden?![]()
![]()
Oei ik kan er slecht tegen, als mensen aan andermans spullen zitten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef Muks het volgende:
HIer een boze juf...dr is gejat in de klas.... kan ik zo kwaad om worden
zorg-verzorger dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik ga er dan voor zorgen dat de zorg-mensen hun werk goed kunnen doen![]()
Als ik aangenomen word dan he.
Ik kan er ook niet tegen hoor, wat van mij is daar blijf je met je pootjes vanafquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Oei ik kan er slecht tegen, als mensen aan andermans spullen zitten.Bij ons is het ook vaak zo, dat ze aan je spullen zitten, en dan ergens anders neergooien ofzo. We hebben daar op de woongroep afspraken over, maar, op de dagbesteding werkt het niet. (Ook omdat er mensen komen, die je ''mijn'&dijn'' niet uitgelegd krijgt). Ik wist dat heel jong al, en ben erg rechtlijnig daarin.
(misschien een beetje tè
).
Het geeft zo'n onheimisch gevoel als mensen dingen verplaatsen of zelfs stelen.
Handen van mijn spullen!![]()
(Ik heb alles van Goedgemerkt voorzien, dat bleek de enige oplossing).
ja precies maar ik vind het toch belangrijk dat ik dar wel aan meewerk dus t is wat dubbel zeg maarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef Books het volgende:
Innepin ik vind zorg-verzorger veel mooier klinken dan secretaresse hihihi...
Ik zag het net op het nieuws Muks lijkt me helemaal niets dat je zo'n sms krijgt. Dat zijn van die smsjes die je liever wilt krijgen althans ik dan tenminste.
Hij leest nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Een boek!
Tenzij hij niet van lezen houdt.
Vorige week moest ik een cadeau verzinnen voor mijn zwager, en hij wilde geen boek. Toen heb ik hem een tapas kaasfondueset gegeven, met een luxe kaasfonduezakje.
Bij sommigen blijkbaar niet of onvoldoende maar hoe dat zit weet ik ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:41 schreef Oxymoron het volgende:
Ja maar Muks, ik snap niet hoe dat kan, je geweten spreekt dan toch, als je steelt?
Ga ik even naar kijken!!! Bedankt voor de tip!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Ynske het volgende:
innepin fijn!!!
@Diaan, is anders Sanadrome in nijmegen niets? of bij arcen daar zit ook een thermending
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef Vicky het volgende:
Nog steeds niks gehoord. Zal morgen wel worden dan.
IKEA naam, is het een kastje of een plankje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef Books het volgende:
Balen Vicky.
Ik heb een achterneefje gekregen met de aparte naam I.s.a.k. even tussen puntjes aangezien het een aparte schrijfstijl is en makkelijk googlebaar.
Zoiets zou ik ook niet lief vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef tessie het volgende:
Whihihi! Wel ook matching okselhaar!![]()
Mijn Lief vind mij niet meer liefIk heb zoiets met onze boekenkast gedaan, en nu issie niet blij, want hij kan zn boeken niet meer vinden. Want hij weet niet eens welke kleur al zijn boeken hebben
En een toffe onderbroek voor de mevroi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef moussy het volgende:
ze verkopen er litho's met rood schaamhaar
[ afbeelding ]
Het stond op genre, maar dat vond ik niet mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:44 schreef Fannie het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook niet lief vinden![]()
![]()
Boeken horen op alfabetische volgorde! Van schrijversnaam dan.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:10 schreef YPPY het volgende:
Zorg-verzorger... mmm... kom je dan ook elk half uur verse thee brengen? En loop je voor ons naar de printer? En doe je de ramen open als het warm wordt? Vers sinaasappeltje is ook lekker!Klinkt goed innepin!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:58 schreef tessie het volgende:
Whihihi! Wel ook matching okselhaar!![]()
Mijn Lief vind mij niet meer liefIk heb zoiets met onze boekenkast gedaan, en nu issie niet blij, want hij kan zn boeken niet meer vinden. Want hij weet niet eens welke kleur al zijn boeken hebben
JAquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef mefke79 het volgende:
Maar de kleinste zijn eigenlijk alleen geschikt voor series als "de grote lijsters" (kent iemand die nog? Bestaat dat nog?)
Voor ik het vergeet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef pinquit het volgende:
oi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Verrassend bij WIDM
ik ga voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., jij?
Beppieen Kim
heb je al een nieuwe date?
[ Bericht 3% gewijzigd door mikoxx op 11-03-2010 21:53:19 ]
Ik zeg doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga morgen misschien nog wel even langs bij d'r.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
[..]
ik ga voorik heb eigenlijk geen idee... ik zou het super vinden als hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., jij?
Beppieen Kim
heb je al een nieuwe date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou zijn!!
Nou lekker slapen dan Kim!!
Make love, not war ☮
Omdat er misschien nog mensen zijn die moeten kijken en het dus nog niet willen weten wie er nog over/uit zijn/is.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef mikoxx het volgende:
Ah zo, ja dat snap ik. Goed bedachtik pas mijn post ff aan
nou, dat is zeker een verlies.... Ik ben er ook even stil van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier schrok ik even van...
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierlo-overleden.html
RIP!! Mooie charismatische man... een waar verlies voor D'66
Ow okay... ja, hij leek jonger!! Een man van wie je niet verwacht dat ie zou gaan overlijden. Sommige mensen blijven voor mijn gevoel altijd leven....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, volgens mij hebben ze dat ook bewust stil gehouden. Maar dat ie al 78 was...echt ik dacht veel jonger. En ja, uitstraling had ie.
hoe is het met De Wang Van Bep?quote:
Hij is wat dikker en een beetje rood met in het midden een blauwe plekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe is het met De Wang Van Bep?
Muh.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is wat dikker en een beetje rood met in het midden een blauwe plek.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk het niet. Ze was gisteren ook alweer vrolijk en druk toen ze een beetje bijgekomen was en we hebben haar hier op de kamer in het bedje laten slapen zodat ik af en toe even kon kijken. En nu zit ze naast me in bed met een broodje naar de Teletubbies te kijken.
awwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef k_i_m het volgende:
lees; ze is de duo penotti van het broodje aan het af-likken.
hmmm. losse rommel in een kast gooien, klitskletsklander met een doekje en dan is het wel mooi toch? Men moet gaarheid eren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben echt onwijs gaar. En straks komt mijn mutti koffie drinken enzo en ik moet nog het huishouden doen, bweuhhh
nog beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik helemaal niks doe. Ze mag blij zijn dat ik nog kracht heb om koffie te zetten.
nou ja, als dat alles is. Mijn moeder heeft echt een gave. Ik mijn hele huis boenen, en zij dan nét een vergeten spinnewebje spotten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef k_i_m het volgende:
. Mijn moeder niet, daarom kan ze het me ook niet kwalijk nemen dat ik het ook niet genetisch heb doorgekregen
. Maar het valt hier wel mee in huis, moet alleen veel was doen en de badkamer enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |