Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Geheel onverwacht zal ik vanavond toch op Reset staan. Kan met Annagenetic meerijden dus ben vanaf 't begin al daar, deeltjesversneller en misz--kelliej waren daar toch ook?
quote:
Hahahaha te mooi ditquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
Zal zo ook eens een gokje wagen, wanneer komt de prijsuitslag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zit
Checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Kutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Ja nouja, Heb wel praatje gemaakt met de organisatoren, maar er waren niet veel nieuwe mensen om te leren kennen ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?
Is dat nog wel gelukt dan?
klinkt beterquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Voor mij was het m'n eerste feestje @ hemkade, wat was die beveiliging&garderobe TRAAGquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |