wat een plaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Max Enforcer Feat. The Rush - Fade To Black (2010 Black Anthem)![]()
http://www.youtube.com/user/xVocalistx#p/a/u/0/D4iRGFkdwEA
Edit:
redelijke pogingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef dooiehamster het volgende:
geen slechte poging, pitch had wat hoger gemogen van mij
quote:
hij blijft heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Phases is inderdaad een schitterend nummertje maar om het nu meteen 'hard' te noemen vind ik wat overdreven.
jazeker!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar weer een keer, laatste tijd aardig druk voor de studie.
Remcore nog aanwezig bij de aankomende DM?
B-Front, Crypsis en Zatox![]()
quote:za·ny /ˈzeɪni/ [zey-nee]
–adjective
1.ludicrously or whimsically comical; clownish.
–noun
2.one who plays the clown or fool in order to amuse others.
3.a comically wild or eccentric person.
4.a secondary stock character in old comedies who mimicked his master.
5.a professional buffoon; clown.
6.a silly person; simpleton.
7.a slavish attendant or follower.
—Related forms
za·ni·ly, adverb
za·ni·ness, za·ny·ism, noun
za·ny·ish, adjective
Verklaart z'n schmink voor z'n show ook meteenquote:
Hij vertelt het ook in het Filmpje waarin hij ergens in Eindhoven de line-up van zijn XQ bekend maakte dacht ik...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt de naam Zany vandaan?
Toen ik met draaien begon wilde ik een kort en krachtig naampje. Ik wilde graag dat de naam met een “Z” begon en toen heb ik het Engelse woordenboek erbij gepakt. Op een gegeven moment vond ik het woord “zany” een afkapping of verbastering van het woord insane. Dit klonk wel leuk en toen ik keek wat erbij stond vond ik het wel bij mij passen: “lolbroek, grapjas”. Toen heb ik de naam maar vernederlandst: het woord zou uitgesproken moeten worden als “zeenie” wat in het Nederlands “zaanie” zou worden. Wel grappig dat ze nu in het buitenland ook de Nederlandse uitspraak gebruiken.
http://partyflock.nl/interview/78
![]()
Q-dancequote:Win a 10 years of Q-dance birthday card
The eyes of the world are focused on the Amsterdam RAI where the controversy In Qontrol ‘Save Exit Planet’ conference will take place on the 17th of April.
The conference, addressing the world's future will announce its four contributors in the discussion. At this very moment the four organizations will present the public what they claim to be their plausible solutions for the future of our planet.
The mission statements of the four organizations can be found here:
- Third Millennium Society
- The Imperial Greenhouse Institute
- The Chaos Theory Foundation
- The Apocalypse Association
Although their visions and agendas differ in almost every way, they are positive in achieving a collective point of view.
All organizations try to recruit new members in their own unique way.
Supporting your favorite organization by becoming a member on their website isn't enough, action is needed!
Show the world what your favorite organization is, by filming your action. Post your movie on Youtube, your website, your blog, Facebook or Twitter and recruit new members for your organization.
Check this movie of a demonstration of The Third Millennium Society at Hard Bass, as an example.
Download the logos of the organizations here:
- Third Millennium Society
- The Imperial Greenhouse Institute
- The Chaos Theory Foundation
- The Apocalypse Association
Price
The 10 Years of Q-dance Birthday Card. The Birthday Card offers you and a friend free admission to all Q-dance events in 2010.
Two Birthday Cards can be won; one for the best movie (chosen by Q-dance) and one for the movie with the most views.
To win this price, submit the URL of your movie by E-mail to winner@q-dance.nl before April 3rd.
Good luck!
Super toevallig dacht er ook net aan, was even paar nummers van vorig jaar zomer van hem aan het luisteren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef NLS04 het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een release van Wildstylez als je dit zo ziet:
Reputation Game,
Extraordinary Happyness
A complex situation
Just as Easy Remix
Atrocious
Oh god, oh god. Ik heb er al weer zo'n zin in deze zomer!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef poiuytr het volgende:
Eerste zomerse zonnestralen en deze jongen krijgt gelijk kriebels in de buik naar de outdoors van dit jaar, meer mensen hier last van?![]()
Snel zijn dus.quote:Dit jaar viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam Arena en iedereen is uitgenodigd!
Op 10 juli, om 21:00 uur opent Q-dance de deuren van haar feestfabriek en krijg je onder begeleiding van het meest heftige spektakel dat je ooit bij Q-dance hebt gezien (en natuurlijk alle belangrijke Q DJ’s van de afgelopen 10 jaar) een kijkje in de geflipte keuken van Q.
Hier kun je de teaser bekijken om alvast in de stemming te komen. Hou Q-dance.nl de komende tijd in de gaten voor regelmatige updates.
Op 1 mei aanstaande, om 13:00 uur start de kaartverkoop via Q-dance.nl. Om ervoor te zorgen dat jij er zeker bij kunt zijn kun je jezelf tot woensdag 24 maart aanmelden voor een exclusief verkoopmoment. De eerste 2500 partypeople die een mailtje sturen naar anniversary@q-dance.nl krijgen de mogelijkheid om met een code hun kaartjes alvast veilig te stellen. Leuk, als je een foto of verhaaltje mee stuurt met wat nou jouw favoriete Q moment is geweest. Hoeft niet trouwens.
Net als voor alle andere feesten in 2010 deelt Q-dance ook voor 10 jaar Q-dance 100 kaarten uit. Hier hoef je niets voor te doen, merk je vanzelf! (of niet)
Greets, Q
We’ve only just begun..
PS. Neem je oranje spullen mee, je kan worden thuis gebracht (check eventtravel.nl) en wat we gaan doen is een verrassing.
Vanochtend al gedaan.quote:
Dat-Ruffian=quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Eerste zomerse zonnestralen en deze jongen krijgt gelijk kriebels in de buik naar de outdoors van dit jaar, meer mensen hier last van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |