Is te krijgen bij de apotheek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, handig om te weten, want het kost(te) mij namelijk 17 euro voor 30 stuks.
maar nee, je moet mij niet....quote:
quote:
heb ik alquote:
Okéquote:
linkjes naar youtube bitte!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
Waarom vind ik dat nieuwe nummer van die Bieber gast leuk
Je denkt maar dat je alles, mag van mij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar nee, je moet mij niet....
wanneer is dat optreden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je denkt maar dat je alles, mag van mij!
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef MarkM het volgende:
Kleffe stelletjes in de trein die geen afscheid kunnen nemen.
Morgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer is dat optreden?
Zo ja, dan heeft ie gelijk met zijn klacht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozer
Die zien elkaar misschien weinig Mark jij en Suus zijn elke dag bij elkaar dan word het wat makkelijkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef MarkM het volgende:
Kleffe stelletjes in de trein die geen afscheid kunnen nemen.
Net als bij Mark dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozer
meen je!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo ja, dan heeft ie gelijk met zijn klacht.
zou jij HJ geven?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meen je!
wtf
wie gaan er allemaal en wat en waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |