quote:
Ik zou het niet erg vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Make-overprojectje voor de FOK!vrouwen dus
Hoeveel kinnen heb je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn collega's geloven niet dat ik al twee pizza's verorberd heb.
Ik ook hoor. Maar i don't care.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juah. Kleed ik me eindelijk anders dan normaal verneuk ik het.Ik heb eigenlijk best saaie kleding als ik erover nadenk.
quote:
Je moet gewoon een keer samen winkelen met een meisje dan kan zij je helpen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden eigenlijk.Wil wel wat anders. Maar weet zelf nooit zo goed wat te zoeken. Welke combi's etc.
Hoevaak dan?quote:
Oh dan heb je nog wel een goede relatie schat ik zo in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo vaak mogelijk.Doorgaans 6/7 keer of zo.
Nouja, ik zou er wel wat leuker uit willen zien qua kleding eigenlijk.quote:
Als in een 'x'je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Is het tegenwoordig trouwens stoer om een verwijderde usericon te hebben ofzo? Ik zie allemaal users met zo'n ding.
Zoiets had ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 tot 4 ofzoals het aan mij ligt elke dag, maarja, ik heb verder ook niets te doen
Waar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Is het tegenwoordig trouwens stoer om een verwijderde usericon te hebben ofzo? Ik zie allemaal users met zo'n ding.
Als ik er qua kleding leuker uit zou zien dan zou dat niet stroken met mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er wel wat leuker uit willen zien qua kleding eigenlijk.En nee, niet om te scoren.
Waar koop je meestal je kleding?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er wel wat leuker uit willen zien qua kleding eigenlijk.En nee, niet om te scoren.
Ik heb het ook een periode gedaan. Ik moet zeggen, je krijg er wel aandacht door.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
zozo, need a hand?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
2 tot 4 ofzoals het aan mij ligt elke dag, maarja, ik heb verder ook niets te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |