Ik 7.quote:
Dat komt omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Mensen willen dan ook direct in- en uitvoegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind van die in- en uitvoegstroken zo tegelijk ook helemaal niets.
Eitje, pas je snelheid aan en erin steken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind van die in- en uitvoegstroken zo tegelijk ook helemaal niets.
Ik droomde vannacht nog dat ik autoreed trouwens.
Gebrek aan inzicht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eitje, pas je snelheid aan en erin steken.
Maar als je niet dagelijks rijd kan de snelweg wel eens even een opgave zijn ja. Ik rijd nu dagelijks en merk hoe erg mijn rijervaring omhoog schiet. Ik rijd beter dan de meeste forensen in hun leasebak. Het is echt zo droevig gesteld met automobilisten tegenwoordig.
Nee, hoezo?quote:
Ja maar vaak zijn ze ook gewoon best kort. En als het dan heel druk is enzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Mensen willen dan ook direct in- en uitvoegen.Eerst uitvoegen, daarna invoegen. Maar ach, je zal elkaar eens de ruimte geven.
![]()
Wat dat betreft zijn er in Nederland echt een heel stel kansloze zwakzinnige autisten op de weg.
Je ging om 10 uur al plat.quote:
120?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn ze ook gewoon best kort. En als het dan heel druk is enzo.Bovendien ben ik best wel slecht in dingen inschatten enzo, dus dan kom ik met 120 km/u op zo'n in-/uitvoegstrook af. Ik rijd mezelf nog eens dood.
Ja haha.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
120?!Meestal kan je beter met 70 aan komen schijten want veel harder gaat het niet.
![]()
En houd 'm hoog in de toeren, dan kom je veel makkelijker mee als je moet gassen. Opzouten met je zuinig rijden, dat houd de boel alleemaar op.
Ja, ik zeg altijd dat ik naar bed ga, maar het komt er feitelijk op neer dat ik dan samen in bed met m'n meissie nog even Prison Break of zo ga kijken, haar nog even volblaf om vervolgens rond 12uur echt te gaan slapen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ging om 10 uur al plat.
Maar dat was zeker een cover up omdat je ging noiken. [wd smiley*]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja haha.Ik zat met papa in de auto, dus papa zo remmen!!!!!!!!!!!!!!!
Hij schrok zich dood.
Mja komt ook doordat ik niet vaak rijd. Zou het vaker moeten doen.
Heerlijk hoe mensen dat soms kunnen brengen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haar nog even volblaf om vervolgens rond 12uur echt te gaan slapen.
juist, zuinig rijden is voor boomknuffelaars.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
120?!Meestal kan je beter met 70 aan komen schijten want veel harder gaat het niet.
![]()
En houd 'm hoog in de toeren, dan kom je veel makkelijker mee als je moet gassen. Opzouten met je zuinig rijden, dat houd de boel alleemaar op.
Wat studeer je!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef WillFerrell het volgende:
Boh ik had zo een honger dat ik nu met mijn tweede pizza bezig ben.
En gang is alles.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juist, zuinig rijden is voor boomknuffelaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |