Rondom dat getal zijn het flakies, geen duochromes....quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het wel een erg duur lakje. Wil namelijk alleen heel graag die paars/blauwe duochrome, volgens mij nummer 52.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Rondom dat getal zijn het flakies, geen duochromes....Thanks! Ik moet toch beter zoeken, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
51quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het wel een erg duur lakje. Wil namelijk alleen heel graag die paars/blauwe duochrome, volgens mij nummer 52.
Die bedoel ik ja, oeps. Maar is die wel duochrome dan?? Want Zoeper zei net dat het flakies waren. *zucht* ik ben hopeloos in verhouding tot jullie allemaal.quote:
ja maar het laatste weekens valt sowieso af, en die daarvoor kan daph weer niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt zin in een meet![]()
! April, zonnetje, lakken, drankjes
!
ja, die heeft veel verschillende kleurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja, oeps. Maar is die wel duochrome dan?? Want Zoeper zei net dat het flakies waren. *zucht* ik ben hopeloos in verhouding tot jullie allemaal.
Ah, ok, dan zou ik er dus wel gewoon 1 kunnen bestellen zonder dat het de spuigaten uitloopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb de nfu oh's de vorige keren ook per brievenbuspost verzonden en het is gewoon aangekomen, al zat er bij bernies een sticker op dat ie te laag gefrankeerd was..
1 mei, dag na koninginnedag.. Bijkomen bij Mirjamquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar het laatste weekens valt sowieso af, en die daarvoor kan daph weer niet..
keuzes, keuzes
*overweegt*quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1 mei, dag na koninginnedag.. Bijkomen bij Mirjam
Tis niet echt duochrome.... Het zijn gewoon multicolour flakies op een paarse achtergrond. In ieder geval, met diverse belichtingen kleurt ie wel steeds anders opquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja, oeps. Maar is die wel duochrome dan?? Want Zoeper zei net dat het flakies waren. *zucht* ik ben hopeloos in verhouding tot jullie allemaal.
Ik vind 'm sowieso wel heeeeel gaaf!! Zoek me eigen ongans naar duochromes, maar is lastig. Kwam wel een mooie tegen van revlon, die was groen met paarsquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis niet echt duochrome.... Het zijn gewoon multicolour flakies op een paarse achtergrond. In ieder geval, met diverse belichtingen kleurt ie wel steeds anders op
En hing ze bij mij met haar kontje naar buiten en was de buurvrouw zo lief haar binnen te leggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb de nfu oh's de vorige keren ook per brievenbuspost verzonden en het is gewoon aangekomen, al zat er bij bernies een sticker op dat ie te laag gefrankeerd was..
Ik had al een plekje gereserveerd voor mijn nieuwe lakje dat nu aan het logeren is bij Nune:
[ afbeelding ]
Whiii
Whihi dit klinkt vaagquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hing ze bij mij met haar kontje naar buiten en was de buurvrouw zo lief haar binnen te leggen
Dan ben ik jarig en zit in Parijsquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1 mei, dag na koninginnedag.. Bijkomen bij Mirjam
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hing ze bij mij met haar kontje naar buiten en was de buurvrouw zo lief haar binnen te leggen
Mag ik dan even weten of ik een newbie ben volgens jou of een vaste poster want ik zou ook graag mee willen bestellen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
52:
[ afbeelding ]
Derde van links
Oude foto:
[ afbeelding ]
Ik ga er trouwens even over nadenken waar ik de grens precies trek tussen newbie en "vaste poster".
ja maar ik wil zelf graag wel dat er ook een aantal meisjes daadwerkelijk kunenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
luister, een datum prikken waarop iedereen kan wordt onmogelijk. Als het bij Mir thuis is, bepaalt mir gewoon de datum. En als je kan is het leuk en als je niet kan kom je toch gewoon naar de volgende meet?
dan doen we toch een datumprikkert?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar ik wil zelf graag wel dat er ook een aantal meisjes daadwerkelijk kunen
dus niet dat ik hier met m'n lakjes in m'n eentje zit
Eén laagje over Misa Toxic Seductionquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
Daph, die 52 is echt![]()
ik heb um ook, maar nog untried.
hoeveel laagjes is ie bij jou op deze foto en heb je nog een andere lak eronder?
Dan wordt het vast pas juni ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan doen we toch een datumprikkert?
Die kan je vast wel ergens vinden op the interwebzx
en wat is dat voor kleurtje? Want die heb ik nie, maar dan kan ik een vergelijkbare kleur gebruiken natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eén laagje over Misa Toxic Seduction
Hihihi dat gebeurd vast niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar ik wil zelf graag wel dat er ook een aantal meisjes daadwerkelijk kunen
dus niet dat ik hier met m'n lakjes in m'n eentje zit
http://nailswatches.blogs(...)ing-under-toxic.htmlquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
en wat is dat voor kleurtje? Want die heb ik nie, maar dan kan ik een vergelijkbare kleur gebruiken natuurlijk
WOW WOW WOW!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat eigenlijk te wachten tot ik een mailtje kreeg dat ik ook te laat was maar ik was blij toen de bezorger net aanbelde dat het niet door de brievenbus pasttequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW WOW WOW!![]()
ben stiekum een beetje jaloers... ik was denk ik net te laat dat ie nu uitverkocht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |