Hmm nou dan doe ik dat wel denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, je kunt het wel gewoon terug storten, alleen duurt het een paar dagen... Maar goed, als je je paypal regelmatig gebruikt, kun je het net zo goed lekker laten staan, dan valt de volgende bestelling gevoelsmatig mee qua bedrag.
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk prijzig voor een plateMaar dat is nou eenmaal de prijs..
![]()
Helaasch de Orly Sweets en Foilsquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
ik heb de foils dus net binnen, althans twee ervan omdat ik al een essence lakje heb wat exact op de Shine lijkt, maar amaiquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helaasch de Orly Sweets en Foils![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand bij Transdesign gaat bestellen en een gaatje overheeft![]()
Ik zie dat OPI DS Extravagance er weer is![]()
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:16 schreef Holyme het volgende:
Jullie zijn helemaal niet goed voor m'n bankrekening! Had ik net met mezelf afgesproken even te wachten met bestellen, lees ik dit weer
![]()
Nee die werkt idd voor geen meter, heb er ook al eens mee zitten spelen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, op zich voor een stukje uitgewerkt metaal dun plaatje wel natuurlijk, dat is ook wel weer zo.
Overigens heb ik plate M19 hier liggen en dat werkt gewoon echt voor geen meter!! Dat is die french manicure plate, dus toch maar weer oefenen op een vaste hand om zelf french te maken.
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef Daph_ het volgende:
MAC Blue India
Swatches:
http://www.alllacqueredup(...)-liberty-london.html
http://karlasugar.net/2010/03/mac-give-me-liberty-of-london/
http://www.temptalia.com/(...)iews-photos-swatches![]()
![]()
Tot snkr opmerkte dat het haar ergens aan deed denken.. Maar ze wist niet aan welke lak![]()
[ afbeelding ]
http://nailswatches.blogspot.com/search?q=my+blue+heaven
Lol![]()
![]()
Geen dupes denk ik, maar wel vrij close.. Ik ga het eens navragen op MUA
Wat zit er voor leuks bij de Orly?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Joysa het volgende:
Ik heb mijn TD pakketje binnen![]()
Lang leve groene brievenbusbakken, anders had ik em nog niet gehad![]()
De schade:
Ja misschien krijg ik die uit de VS, maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Uit mijn eigen collectie; Sally Hansen Gray by Gray, lijkt er erg op!
Vind het flesje en dan vooral het doosje erg schattig!
Een lipglossje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat zit er voor leuks bij de Orly?
Zo fijn om te lezen dat jullie ook zo verslaafd zijn! Zullen we Keith Bakker bij de meet uitnodigen? Dan kan hij ook vertellen dat we niet meer te redden zijn, gaan we groepsgesprekken doen waarom we lakken enzo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus!
Nu MOET ik ook weer bestellen op TD, ik aas al een paar weken op Extravagance namelijk
Je schraapt de lak er bijna meteen weer helemaal uit. En als het dan heel sporadisch wel in het figuurtje blijft zitten, pakt ie maar een deel op de stempel. Zeer nutteloze plate dus... Net wel weer even zitten kijken bij de konad plates en heb er al weer 5 gezien die ik toch wel heel leuk vind!! Maar nog maar even wachten (al lag er net wel een brief in de brievenbus van de BD dat ik over 2008 nog ruim 200 euro terug krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee die werkt idd voor geen meter, heb er ook al eens mee zitten spelen!
So truequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Zo fijn om te lezen dat jullie ook zo verslaafd zijn! Zullen we Keith Bakker bij de meet uitnodigen? Dan kan hij ook vertellen dat we niet meer te redden zijn, gaan we groepsgesprekken doen waarom we lakken enzo...
En echt ik heb veel respect voor wat deze man doet tegen verslavingen, maar dit gaat hij niet redden ben ik bang......
zo op het eerste oog wat minder, je kan echt beter de Khromes pakken, die zijn er perfect voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef Holyme het volgende:
Mooi pakketje Joysa!![]()
Die foils lijken me ook wel wat, kan je daar ook mee stempelen?
Oh daar had ik geen last van, maar het stempelen ging NOOIT goed, altijd scheef en blah! Frustrerendquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je schraapt de lak er bijna meteen weer helemaal uit. En als het dan heel sporadisch wel in het figuurtje blijft zitten, pakt ie maar een deel op de stempel. Zeer nutteloze plate dus... Net wel weer even zitten kijken bij de konad plates en heb er al weer 5 gezien die ik toch wel heel leuk vind!! Maar nog maar even wachten (al lag er net wel een brief in de brievenbus van de BD dat ik over 2008 nog ruim 200 euro terug krijg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |