Hopen dat er in die tijd een patch is uitgekomen, ik heb er een hard hoofd in. Duurde met BF2 ook veels te lang.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Probeer je het over een maandje nog eens. Dan zijn de meeste noobs weer vertrokken en blijven de leuke spelers over. BF2 was bij release ook geen zak aan.
Dit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Klote medics met hun M60'sDonder op man, wie heeft dat verzonnen? Door hun medipacks kunnen ze ook nog eens amper dood...
Kijk, dat is pas echt storendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker handig joh. Zetten ze geen (HC) of Hardcore in de servernaam. Kan ik alsnog weer exit drukken.
Jezus, serieus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dit.
Ik speel het niet meer, onder meer vanwege de medic met de M60.
Wegggooid geld achteraf, denk niet dat patches echt verandering kunnen brengen.
Je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dit.
Er tellen al cheaters idd. Maar dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
100% zeker dat er cheaters zijn.
Net had een kerel 40/5 ratio. Waar je ook liep pats dood zonder iemand in de buurt.
Je lijkt wel een borderliner.. Ene keer vet positief en gaaf en tof, paar uur later down en kut en shitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dit.
Alleen met dit spel hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Je lijkt wel een borderliner.. Ene keer vet positief en gaaf en tof, paar uur later down en kut en shit
40/5 is absoluut geen garantie dat iemand cheat. Doodeenvoudig om te halen om heel eerlijk te zijn. Maar, ja. Er zijn inderdaad cheats voor dit spel, is mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
100% zeker dat er cheaters zijn.
Net had een kerel 40/5 ratio. Waar je ook liep pats dood zonder iemand in de buurt.
Gewoon goed mikken. 5 kogels raak en hij heeft niet eens de tijd om er ook maar een beetje health bij te krijgen. Don't spray and prey.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dit.
Dat hardcore gebeuren heeft dat alleen effect op het mapje en de cross die niet zichtbaar is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker handig joh. Zetten ze geen (HC) of Hardcore in de servernaam. Kan ik alsnog weer exit drukken.
Dat dus. En daarom heb ik dus zo snel een hekel gekregen aan BF BC2.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In Modern Warfare speel ik alleen hardcore omdat ik een vreselijke hekel heb om iemand 8 a 10x te raken voor hij dood is. Gewoon 2 hits dood zou zoveel beter zijn.
[..]
Heb jij plezier en vergal je het spel niet voor anderen? Dan ben je geen n00b.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:11 schreef japjaan het volgende:
Ik vind de hardcore mode juist wel relax maar m'n vrienden waarmee ik speel niet helaas
Meestal spelen we met ze 3'en, medic assault en engineer en proberen zoveel mogelijk bij elkaar te blijven. Healen, resupply en tank fixen! Werkt prima of zijn wij nu ook n00bs volgens jullie (nav het verhaal hierboven over assault met medic verhaal)?
En andere worden weer moe van snipers, tanks, heli's, knifen....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar ik wordt zo moe van de 50% medic met M60 en 50% assault die elke keer maar resupplyen en noobtuben...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kijk ook eens wat je strategie is. Sprint je als een dollehond rondt ja dan wordt je geklaard door medics die defensief spelen. Ga je midden op de weg staan ja dan wordt je gesniped.
Nee. Alleen de M60 en de tubers zijn het kern van het probleem.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En andere worden weer moe van snipers, tanks, heli's, knifen....
Vind het tot nu toe allemaal wel meevallen. Kan wel elk punt van een spel eruit lichten en het af gaan zeiken maar je moet het wel als geheel zien.
Kijk ook eens wat je strategie is. Sprint je als een dollehond rondt ja dan wordt je geklaard door medics die defensief spelen. Ga je midden op de weg staan ja dan wordt je gesniped.
Lees je laatste 5 posts anders isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |