Belangrijker nog, de andere chick moet openstaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Met wat geluk kom je zo in een swinger-partijtje en kun je een andere bitch proberen.![]()
Maar dan moet je er wel voor ópenstaan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Belangrijker nog, de andere chick moet openstaan.
Over medics gesproken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat als ik medic ben en ik revive iemand, dat ik daarna gewoon een vast percentage van de punten moet krijgen die hij dan nog verdient!
Zonder mij had ie mooi mogen wachten tot de respawntijd voorbij was
Dat is trouwens wel minder van medics, als je per ongeluk de verkeerde class hebt gekozen.. probeer je zelfmoord te plegen om vervolgens weer gereanimeerd te worden door een overenthousiaste medicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat als ik medic ben en ik revive iemand, dat ik daarna gewoon een vast percentage van de punten moet krijgen die hij dan nog verdient!
Zonder mij had ie mooi mogen wachten tot de respawntijd voorbij was
Daarom ook ALS ik medic benquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:28 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Over medics gesproken.
DieM60
Rambo's
die heen en weer bunnyhoppen de hele tijd, lijkt Quake 3 wel
Ik ben zo triestquote:EARep Clive: Please use this code "
EARep Clive: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
You: Ok thank you very much
EARep Clive: Is there anything else, I may assist you with?
You: Can you give one more for my PS3 ;-) ?
EARep Clive: I am sorry but I can not provide you the extra code.
Als je kan spelen geenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:44 schreef Olle. het volgende:
en welke poorten moeten worden opgezet voor battlefield?
nou ik heb het gevoel dat de poorten misschien wel bij mij moeten worden open gezet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je kan spelen geen![]()
Verder is er google: http://forums.electronica(...)ail-bfbc2-ports.html
edit: Ping gebeuren is nog niet erg geoptimaliseerd geloof ik. Join meestal een server met een ping van 15-50 in de server list. Eenmaal ingame is het dan 120+/- (wat fucking veel is in een shooter
KPN ding heb ik dus ook, zo'n pest ding. Zelfs al stel je iets in, dan nog zijn de settings van de router niet veranderd. De interface liegt zeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik heb het gevoel dat de poorten misschien wel bij mij moeten worden open gezet...
heb een KPN experia box ofzo, en dat ding is gewoon kut...
ik zie de pings van de servers niet eens die ik kan joinen
zo rampzalig is het dus
want ik ga telkens dood omdat ik de mensen niet eens raak... wel dus maar een te hoge ping hebbende
`quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
KPN ding heb ik dus ook, zo'n pest ding. Zelfs al stel je iets in, dan nog zijn de settings van de router niet veranderd. De interface liegt zeg maar.
Om pings te zien moet je game uitvoeren als administrator (of steam uitvoeren als administrator)
Dat heeft het bij mij opgelost (shift, rechtermuisknop op Win 7)
Als je ping gezeik hebt kan het helpen om UPnP aan te zetten. In je router: Advanced settings > Internet connection
Ik heb zelf ook firewall uitgezet van de router, ik weet het is beetje riskant maar anders blokkeert dat ding helemaal alles![]()
dat klopt toen ik CS speelde. was het rond de 20...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
(wat fucking veel is in een shooter
Graag getyptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
Klote KPN zeg maar
maar jij hebt met KPN icm Battlefield geen problemen?
Tering, dat jij nog problemen hebt met wat voor spel dan ook! Maar ja je zei het zelf al, tijd voor een nieuw videokaartje...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Wriggles het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend veel last van fps drops als er veel rook is, echt heel irritant.
Zou toch niet moeten gebeuren:
i7 860 @ 3.8Ghz
4gb DDR3
HD4870 (1gb)
1920x1200
(Settings High, maar medium/low maakt geen verschil)
AA 4x
AF 4x-16x (maakt ook niet zoveel verschil)
Dx10 ("auto")
Videokaart wel weer beetje outdated, maar zou toch goed genoeg moeten zijn.
Uhm.. Okay, op de chat..? Linkje, die EA site is zo'n chaos. ik krijg 1 code nml niet goed geregged in EA downloader. Thanks!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Was net aan het chatten met Clive van EA Customer Support en heb een nieuwe code gekregen voor de Limted Edition. Dus ik aan het einde van:
[..]
Ik ben zo triest
Dat bedoel ik dus. Heb het spel al uitgescheten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Klote medics met hun M60'sDonder op man, wie heeft dat verzonnen? Door hun medipacks kunnen ze ook nog eens amper dood...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |