Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld ga maken.
Enige tijd terug heeft mijn beste vriendin weer contact opgenomen met mij. Dit contact was weg na een nogal vervelende break. (zelfde persoon als in dit topic:
Relatie beginnen met 'vriendin' van ex?Zij heeft afgelopen zomer gevraagd om wat tijd en het contact verbroken, nu is het dus zo dat ik toen zij contact op nam ik een vriendin had. Die relatie liep niet goed en heb ik toen een punt achter gezet. Met wat steun van mij heeft mijn beste vriendin ook een punt achter haar relatie gezet, en heeft aangegeven mij ook meer dan leuk te vinden.
Nu is het zo dat we inmiddels al 'gekust' hebben (no we don't wanna rush anything, and no she doesn't want to see me as a rebound) nu is het zo dat we afentoe best wel elkaar aan 't opgeilen zijn. nu was ik afgelope avond bij haar, en heeft ze aangeven nog niet klaar te zijn voor een zoen. nu gaf ik haar direct daarna een kus en merkte ik dat ze eigenlijk een zoen verwachte. nu hebben we vrijdag afgesproken te gaan zwemmen en heeft ze mij gevraagd haar proberen op te geilen als we in het zwembad zijn. ik weet zeker dat mij dit gaat lukken aangezien ik exact weet wat zij lekker en fijn vind. 'T probleem is dat ik weet dat als ik dat doe, zij uiteindelijk mij uit zichzelf zoent. Ik weet dus niet of ik dit wel echt wil aangezien ik bang ben om het te verpesten. Nu is het zo dat ik dit ook met haar besproken heb en ze staat er op dat ik het toch gewoon doe.
Niet onbelangrijk om te weten is dat wij 3 mei naar Disneyland Parijs gaan, en zij mij een hint gegeven zodat ik haar in Disneyland Parijs om een relatie zou kunnen vragen, om het even kinderlijk te zeggen 'verkering' zou kunnen vragen.
Samenvatting:
- Ik ben 19, zij is 20
- Zowel TS als 'Beste vriendin' zijn vrijgezel
- TS vind haar leuk, zij vind TS leuk
- TS en zij willen graag een serieuze relatie
- TS wilt haar niet zoenen aangezien ze zelf heeft aangegeven er niet klaar voor tezijn
- Lichamelijke reacties van haar geven duidelijk aan dat ze wel gezoend wilt worden.
- TS heeft de kans haar op te geilen
- Maar wilt dit niet doen omdat TS zeker weet dat dit lukt en zij hem zelf zoent en hier mee iets verpest word.
- Ze heeft een hint gegeven dat ze in disney waarschijnlijk wel klaar is voor een serieuze relatie.
- TS vraagt zich dus ook af of hij het in disney moet vragen of zelf een geschikt moment moet creeeren?
Ik verwacht niet echt duidelijke reacties. maar moest het even kwijt

dank u
Op
maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6