Mijn pa springt een gat in de lucht als ie dat hoortquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
@Tourschema van Queens of the Stone Age. Dit lijkt me dus wel een 100%'tje.
Doe ik met 'm mee!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mijn pa springt een gat in de lucht als ie dat hoort
Eindelijk namenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
Mr.DD komt ook naar Lowlands
Heeft ie officieel bevestigd
Mwah 100% noem ik het pas als ze officieel bevestigd zijn. Maar daar hoop ik wel opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
@Tourschema van Queens of the Stone Age. Dit lijkt me dus wel een 100%'tje.
Tof man.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:17 schreef Beaudelaire het volgende:
100% is het pas als ze op het podium staan.
Overhypte tering herrie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef zonisdegod het volgende:
QOTSA zou wel mad awesomeeeeeeeee zijn!!!
Weet ik tochquote:
Doe mij maar Arcade Firequote:
Vorig jaar genoeg dubstep.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou wel dubstep willen op lowlands.
Geen idee of dat een optie is, maar goed.
Ik hoop ook dat ze komen want dan staat iedere emotioneel instabiel figuur daar te kwijlen en dan kan ik heerlijk genieten van goede muziek zonder een stel dwazen om mee heen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
"Lowlover
Jónsi (Sigur Rós) op Lowlands? De geruchten worden sterker... http://bit.ly/b1NMOh #LL10"
Vers van de pers.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze komen want dan staat iedere emotioneel instabiel figuur daar te kwijlen en dan kan ik heerlijk genieten van goede muziek zonder een stel dwazen om mee heen.
Opgevoerde Eftelingmuziek
mwoah, ik had liever sigur rós gezien dan Jónsi solo maar jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
"Lowlover
Jónsi (Sigur Rós) op Lowlands? De geruchten worden sterker... http://bit.ly/b1NMOh #LL10"
Vers van de pers.
Ja wat nou? Over smaak valt te twistenquote:
Je mag het best kut vinden, maar emotioneel instabiel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat nou? Over smaak valt te twisten
Tijdens het vorige optreden stond de helft te jankenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je mag het best kut vinden, maar emotioneel instabiel?
dat is dan wel sadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijdens het vorige optreden stond de helft te janken
Ben je dan emotioneel instabiel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijdens het vorige optreden stond de helft te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |