Mag je met een gewone clubkaart iemand introduceren bij Roda? Net als bij de play-offs van vorig jaar?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Donderdag is gratis voor seizoenskaarthouders!!!!
Zijn probleem is dat ie nog te vaak de wedstrijden met een Roda bril bekijkt, waardoor hij al snel niet meer serieus word genomen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Masanga het volgende:
Wat is jullie analyse van trainer Van Veldhoven na anderhalf jaar Roda JC?
Vorig weekend hoorde ik het verhaal van een vriend van me en medesupporter van Cercle (waar Harm trainer was). Na een dramatische wedstrijd was hij (mijn maat) behoorlijk ontgoocheld en toen hij Harm zag wilde hij Harm toch wel eens aanspreken over een aantal wedstrijdfases. In plaats van kwaad te worden riep Harm hem bij zich op zijn bureautje, en analyseerden ze fase na fase, en legde hij uit waarom bepaalde spelers bepaalde beslissingen namen, en waarom die foutliepen.
Heerlijk toch![]()
Los daarvan mist hij ook iets vind ik..
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik heb nog nooit iemand bij Roda om identificatie zien vragen..quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Ixnay het volgende:
Ook als die Parkstad Pas op dezelfde naam staat als de eigenaar van de Roda JC clubcard?
de resultaten zijn het laatste half jaar buitengewoon goed. De anderhalf jaar daarvoor waren echter matig en daarbij maakt zet hij zichzelf regelmatig te kijk door op simpele vragen onbegrijpelijke of veel te uitgebreide en overbodige antwoorden te geven. Geen idee hoe de basisspelers hem zien maar de prestaties zijn goed dus nu hoor je toch niemand klagen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:03 schreef Masanga het volgende:
Wat is jullie analyse van trainer Van Veldhoven na anderhalf jaar Roda JC?
Vorig weekend hoorde ik het verhaal van een vriend van me en medesupporter van Cercle (waar Harm trainer was). Na een dramatische wedstrijd was hij (mijn maat) behoorlijk ontgoocheld en toen hij Harm zag wilde hij Harm toch wel eens aanspreken over een aantal wedstrijdfases. In plaats van kwaad te worden riep Harm hem bij zich op zijn bureautje, en analyseerden ze fase na fase, en legde hij uit waarom bepaalde spelers bepaalde beslissingen namen, en waarom die foutliepen.
Heerlijk toch![]()
Los daarvan mist hij ook iets vind ik..
volgens mij wordt die bepaald ná de play-offs. Dat is dan de enige eindstand die er is. Roda werd 3(?) jaar geleden ook 6de, verloor de play-offs en dat seizoen staat nu in de boeken als een 8ste of 9de plaats.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef RD4 het volgende:
Aan de hand van de play-offs word toch ook de eindrangschikking van de reguliere competitie straks bepaalt? Als Roda de P.O.'s wint sluit men de competitie af als 6e, is dan de premie ook hoger? Of word de premie gebaseerd op de rangschikking voor de P.O.'s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |