Ik word liever 9e, ik voetbal liever tegen Heracles als Utrecht/Grunnquote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Doelsaldo maakt dadelijk niets meer uit omdat Roda 1 wedstrijd meer heeft gewonnen dan Nac.
En als we winnen van Trilburg, wat ook dik gaat lukken, en Groningen verspeeld ook nog eens punten worden we zelfs nog 8ste!!!
Wie had dat een jaar geleden kunnen bedenken!!??!!
mee eens.quote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik word liever 9e, ik voetbal liever tegen Heracles als Utrecht/Grunn
quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Doelsaldo maakt dadelijk niets meer uit omdat Roda 1 wedstrijd meer heeft gewonnen dan Nac.
Joh uit welke tijd stamt die regeling? Zo ver IK me kan herinneren is het in nederland altijd zo geweest dat bij een gelijk puntenaantal altijd het doelsaldo telt. Aangezien bij een overwinning van Roda en minstens gelijkspel in Breda Roda sowieso een beter doelsaldo heeft dan NAC maakt het in dit geval echter niks meer uit met hoeveel Roda wint.quote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Of zelfs maar het begin van het kalenderjaar.quote:Op maandag 19 april 2010 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Twente gaat gewoon even winnen van NAC en kampioen worden. Roda rolt Willen II even op en dan staan we zomaar even playoffs Europees. Wie had dat aan het begin van het seizoen gedacht. Als we zo spelen, kunnen we Utrecht en Groningen wel aan. Hoe vreemd het ook moge klinken, ik vind op dit moment Heracles de lastigste van ze allen.
Bij aanvang van het seizoen hield ik mijn hart weer vast. Na de winterstop is het pas echt gaan lopen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Of zelfs maar het begin van het kalenderjaar.
idd, we hebben het verschil gemaakt door bij ado, sparta, willem II en nec te winnen. Daar is vertrouwen uit geput en daardoor draait het thuis ook weer beter. Ik wil de stand van 2010 weleens zien, daar staan we toch wel hoog op schat ik zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:22 schreef RD4 het volgende:
[..]
Het verschil van dit seizoen met andere seizoenen is dat er bij relatief kleinere clubs weer eens word gewonnen (enkele uitzonderingen daargelaten: Heracles draait gewoon een topjaar en RKC-uit is altijd kut)
5e/6e geloof ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, we hebben het verschil gemaakt door bij ado, sparta, willem II en nec te winnen. Daar is vertrouwen uit geput en daardoor draait het thuis ook weer beter. Ik wil de stand van 2010 weleens zien, daar staan we toch wel hoog op schat ik zo
een team zonder echte nr10 is niet wenselijk, ook al ging het de laatste weken goed zonder Hadouir. Structureel heb je zo iemand gewoon nodig.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Geld dat Hadouir op gaat brengen, kan beter aan Kruiswijk besteed worden. Voorin staan we nu toch redelijk goed met Junker,Skoubo, Stankov en voor mij een part Kah wat vaker om onrust te stoken
Toegegeven dat ik Losada ook graag zou willen zien komen. Had Roda aan het begin van dit seizoen toch ook al op het lijstje staan.
dat is het dus imo niet waard om 'm weg te doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef De-Hamster het volgende:
Anderhalf miljoen voor hadouir? Jullie zijn gek als je er driekwart miljoen voor krijgt mag je hartstikke tevreden zijn.
Nee vind het niet erg. En levert natuurlijk weer wat meer op. Ik betaal gelukkig maar de helft. (dankje ouders!)quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Overigens, wat vinden we hier over het tientje verhoging van de sk?
Ikzelf vind het niet erg. Ben wel benieuwd naar wat anderen er van denken..
Ik zit op zuid, die gaat van 200 naar 230.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Overigens, wat vinden we hier over het tientje verhoging van de sk?
Ikzelf vind het niet erg. Ben wel benieuwd naar wat anderen er van denken..
aldus de zaakwaarnemer die nu dus een duidelijke lobby het voeren is. Zou leuk zijn om 'm daar te zien maar hij heeft daar natuurlijk helemaal niets te zoekenquote:Mads Junker is dit seizoen bezig aan een erg goed seizoen in de Eredivisie. De Deense aanvaller van Roda JC scoorde al twintig keer in 33 competitiewedstrijden. De zaakwaarnemer van de aanvaller, Karsten Aabrink, vindt dat Junker een kans moet krijgen bij de selectie van Denemarken.
Arsenal-aanvaller Nicklas Bendtner is de nummer één in de aanval bij Denemarken, maar mocht hij geblesseerd zijn dan heeft de ploeg een probleem. Rajko Lekic (Silkeborg IF) en Morten Duncan Rasmussen (Celtic) zitten in een lastige periode bij hun clubs en scoren niet veel.
"Je kunt moeilijk nog om Junker heen. Hij heeft groot succes in het buitenland", vertelde Aabrink aan Fodbold Uden Filter. "Ik denk dat er veel mensen zijn die hem vier of vijf jaar niet hebben zien spelen, maar hij heeft zich erg goed ontwikkeld. Hij is een eerlijke en hardwerkende speler en dit zeg ik niet omdat ik zijn zaakwaarnemer ben. Hij heeft twintig doelpunten gemaakt in een buitenlandse competitie en zou belangrijk kunnen zijn voor Denemarken."
Aabrink ziet in Junker de ideale voor achter Bendtner. "Wat als Bendtner geblesseerd raakt? Wie moet je dan opstellen? Een speler kijkt niet op tegen Lekic", aldus Aabrink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |