quote:
Kim snapt het nog steeds niet. Ze moet zich bezig houden met catwalks, niet met catfights.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je nog eens lekker in elkaar gerost wil worden...
[ afbeelding ]
bericht:http://www.telegraaf.nl/p(...)tfight__.html?p=19,1
Pwoahhh daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Waterbed lek. Waar hossel je snel een waterzak voor vanavond?
Ik ga naar bed. Trusten!quote:
Hier?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
quote:Hardside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door alleen houten of ijzeren bedzijdes
Softside watermatras: Uw watermatras wordt omringt door zachte randen.
Dat weet ik toch allemaal niet. Dat overkomt je gewoon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe heb je dat lek voor elkaar gekregen? OOk als het een X-rated verhaal is wil ik het graag horen. Juist dan wil ik het horen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier?
Oh wacht, laat maar. Niet echt kwaliteit denk ik.
[..]
Gerdaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef hondjes het volgende:
Voor de liefhebbers.....
Kamerdebat over Glossy Gerda is bezig....
Ik deed een ''Fannetje'' vannachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.misterwaterbed.nl/store/nl/
je moet die hakken ook in het zand zetten, niet in het bed
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed een ''Fannetje'' vannacht![]()
We hadden met zn alle in de bisocoop afgesproken...en toen moest ik even wat doen....en toen kon ik de ingang niet meer vinden....en toen waren dr allemaal crackhoeren en junks![]()
En nee ik hoef de diepere betekenis niet te weten van die droom...![]()
Maar godskanonne wat kunnen jullie allemaal zuipen...dat bier ging achterover alsof het niets was
nah...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werd wakker en toen dacht is serieus...He....net als Fann
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
Ah oke. Staan er op het matras zelf ook spelvauten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel, daar verkopen ze wel het merk we nu hebben.
Kutjebef zeg, dat is duur!
hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ze ook repareren. Plakken. Tenminste, als het lek niet op de naad zit. Zelfde principe als een fietsband.
Het is wel een kutkarwei overigens.
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft Ian zijn gitaartje al
en kan ie ditte ?![]()
is echt cooooooooooolquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, en geen idee want ik kan hier geen Youtube kijken/luisteren
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.quote:
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het bed blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat niet. Je ligt als het ware in een plasje water, dat binnen de behuizing van het matras/de matrassen blijft. Een warm plasje water, maar het ligt niet echt lekker.
Ja gezellig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.
Een samsungstarquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG. Ik heb een nieuwe verslaving.![]()
Serieus, tip.
www.crazyhammer.nl
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar lekt het dan niet door op een gegeven moment?
Onsympathiek en gezelligquote:
Nou Nou....10 min is wel ietwat overdreven hoor.....de volgende keer maak je dr 2 min vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die matrassen liggen in een soort kuip, die bedekt is met een vinyl zeil. Dus dat lekt niet door. Het gaat ook niet om líters of zo, bij zo'n lek.
God zie mij eens deskundig zijn.![]()
De voorganger van het Ikea- bed dat jij in tien minuten in elkaar timmert en ik in vier uur, was een waterbed namelijk.
Tis hier somber, grijs en volgens mij ook koudquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het zonnetje schijnt in Utrecht en omstreken
Hier ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier somber, grijs en volgens mij ook koud
quote:Leerlingen in tranen na 'holocaust-spel'
AMSTERDAM - Een leraar heeft zich de woede van veel ouders op de hals gehaald nadat hij zijn leerlingen had verteld dat ze van hun vader en moeder zouden worden gescheiden in het kader van een holocaustexperiment.
De man, die les geeft op St Hilary's Primary School in East Kilbride, vertelde sommige van zijn leerlingen dat ze bij hun ouders zouden worden weggehaald. Hij wilde de klas zo een kijkje geven in het leven van joodse kinderen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
De leerlingen van rond de elf jaar raakten echter in paniek en barstten in tranen uit toen ze te horen kregen dat negen kinderen zouden worden weggevoerd naar onbekende bestemming. Hun ouders zouden op de hoogte zijn en toestemming hebben gegeven. Pas na 15 minuten werd hen verteld dat het een experiment was in het kader van een 'oorlogsles'.
Het duurde nog lang voor alle scholiertjes waren gekalmeerd. Verschillende ouders hebben inmiddels een officiële klacht ingediend. "Geen enkel kind, en dus ook de mijne niet, hoeft de angst en paniek te voelen die de kinderen in de holocaust moeten hebben gevoeld", aldus een boze moeder.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een debiel die leraarquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
Hé Laysa en Liesje, in De Telegraaf staat een leuk spelletje voor met de kids!
[..]
quote:Ads door Google
Nieuwe therapie autisme
Uitstekende resultaten binnen 6 weken. Geen bijwerkingen!
www.Alpha-Up.nl/Hulp-bij-Autisme
Mediation in Friesland
Wij zijn er voor u. Alle conflicten, scheidingen
www.enemediation.nl
Scheiden met Kinderen
Scheiden: welke gevolgen heeft dat? De scheidingsmakelaar adviseert.
www.ScheidingsMakelaar.nl
WTFquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon Meneer Noek op de wet spot laten liggen.
maar wel lekker zo onder je dekbedjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dan voel je het water optrekken in het matras? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.
'Ja het heeft mijn rug bereikt!' und so weiter
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat lag die al maar die houdt me wakker door steeds de waterstand door te geven.
'Ja het heeft mijn rug bereikt!' und so weiter
Verslavingen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG. Ik heb een nieuwe verslaving.![]()
Serieus, tip.
www.crazyhammer.nl
Ja die heb ik net ook getrotseerd met zemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is bij jou maar liefst drie graden buiten
Het is toch echt een vak hè.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je smeerkaas of smeerworst op je cracker? Oh en tussen haakjes, pappa en mamma komen je niet ophalen vandaag, sterker nog nooit meer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier kun je de hele plaat luisteren, mocht je die niet al hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Relaxed muziek voor de donderdag. We gaan immers al zachtjesaan richting weekend.
Geen flauw idee. Het was 3.00 uur en ik keek net even of ik er iets aan kan doen en dat lijkt me sterk. Er ligt gewoon water op en dat lijkt van onderen omhoog te kruipen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan voel je het water optrekken in het matras? Of hoe moet ik dat zien?
Het is helemaal niet "gemeen" bedoeld natuurlijk. Maar zó dom.quote:
Hij staat in de lijst van mijn Luisterpaal applicatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Gert het volgende:
Hier kun je de hele plaat luisteren, mocht je die niet al hebben.
Hey scattiequote:
Omgquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is meestal een klein lekje, en waarschijnlijk al even aan de gang. Op een gegeven moment wordt het dan zoveel water dat je het gaat voelen. Dikke kans dat je een nacht droog slaapt als je de boel even goed dept.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het was 3.00 uur en ik keek net even of ik er iets aan kan doen en dat lijkt me sterk. Er ligt gewoon water op en dat lijkt van onderen omhoog te kruipen.
Wel aan meneers kant dus ik zal me vannacht nog wel redden. Gelukkig heeft die zijn legertentje nog!
O wat hip.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij staat in de lijst van mijn Luisterpaal applicatie.
Ja, je krijgt 5 gratis credits om mee te bieden. Zo leer je iig wel het principe kennen, maar dat gaat niet werken natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verslavingen!
Ik heb mij aangemeld maar snap het nog niet helemaal.
Ik mag nu 5 keer ergens op bieden en hopen dat ik de laatste ben ofzo?
Jeweetz.quote:
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, je krijgt 5 gratis credits om mee te bieden. Zo leer je iig wel het principe kennen, maar dat gaat niet werken natuurlijkJe kunt credits bij kopen. Uiteindelijk betaal je voor de credits helemaal niet veel (je hebt er al 40 voor 15 euro ofzo), want als je kunt blijven bieden op een item dat verloopt en je tegenbieder let even niet op, dan heb je dus voor een paar euro een stoer ding. Een Wii ofzo. Of iPhone. Of computer.
Bovendien is het einde van zo'n veiling spannend want er komt tijd bij als er iemand op het laatste moment biedt.
Als ik nog op die site zou kunnen komen, that is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.
Heb jij al wat gewonnen dan?
Stuiterbal zequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Laysa het volgende:
Ik ga naar de stuiterballenclub....leuke dingetjes aan ze beloven![]()
![]()
Nee, ik ben nog aan het proberen. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou het eerst wel bij die 5x gratis.
Heb jij al wat gewonnen dan?
Jij krijgt geen foutmelding?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog aan het proberen. Ben benieuwd.
Plus dat degene met 't een na hoogste bod ook moet betalen zonder iets te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die site crazyhammer zal wel veilig zijn maar die gasten verdienen goud geld aan de mensen die bieden.
De bied punten kan je kopen voor 15 euro krijg je 30 biedpunten. Dat wil zeggen 0.50 per biedpunt.
Daarnaast is het zo dat je op een artikel kan bieden. Je biedt altijd met 1 cent en degene die daar over heen gaan bieden ook met 1 eurocent, Hierdoor stijgt de prijs om het product te kunnen bemachtigen.
Stel een Nintendo WII console ter waarde van 200,- wordt uiteindelijk verkocht voor een bedrag van 17,- euro dan denk je natuurlijk ... wauw wat een koopje. Nou, dus niet … voor die 17,- euro hebben die mensen van die site crazyhammer wel vier Nintendo’s terug verdient.
Want 17,- euro is 1700 eurocenten en elke eurocent is 0.50 eurocent waard. Dus: 1700 x 0.50 = 850
Het koopje van slechts 17,- euro heeft de site een winst van 650,- euro opgeleverd. Alle bieders hebben eraan bijgedragen dat crazyhammer nog meer artikelen kan aanschaffen dankzij hun inleg.
Heel aannemelijk en volgens mij zeer verslavend want ik heb deze site 2 dagen bekeken en de veilingen gevolgd, ik weet bijna zeker dat de bieders het niet zo bekijken.
Ook veilen ze biedpunten zodat het lijk alsof je een koopje hebt gedaan en die biedpunten zijn zeer gewild onder de bieders.
Heel slim bedacht daar had ik wel op willen komen.
XOXO
Trap er niet in want dit is in mijn ogen een vorm van gokken en verslavend.
bron: http://www.goeievraag.nl/vraag/site-www-crazyhammer-veilig.35699
Ik vind de luisterpaal geweldig. Check 'm heel vaak, want ze pikken er precies het segment uit dat ik kan waarderen en die je op de 'gewone radio' niet vaak tegenkomt. Beetje de oude Villa 65-mix.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeweetz.
Maar dat is dan ook echt een handige app: elke week heb je weer de nieuwste platen om af te luisteren op je iPhone.
Klopt helemaal. Echter zijn ze wel eerlijk; ze vermelden altijd het omgerekende bedrag erbij en hoeveel procent dat is van de winkelprijs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die site crazyhammer zal wel veilig zijn maar die gasten verdienen goud geld aan de mensen die bieden.
De bied punten kan je kopen voor 15 euro krijg je 30 biedpunten. Dat wil zeggen 0.50 per biedpunt.
Daarnaast is het zo dat je op een artikel kan bieden. Je biedt altijd met 1 cent en degene die daar over heen gaan bieden ook met 1 eurocent, Hierdoor stijgt de prijs om het product te kunnen bemachtigen.
Stel een Nintendo WII console ter waarde van 200,- wordt uiteindelijk verkocht voor een bedrag van 17,- euro dan denk je natuurlijk ... wauw wat een koopje. Nou, dus niet … voor die 17,- euro hebben die mensen van die site crazyhammer wel vier Nintendo’s terug verdient.
Want 17,- euro is 1700 eurocenten en elke eurocent is 0.50 eurocent waard. Dus: 1700 x 0.50 = 850
Het koopje van slechts 17,- euro heeft de site een winst van 650,- euro opgeleverd. Alle bieders hebben eraan bijgedragen dat crazyhammer nog meer artikelen kan aanschaffen dankzij hun inleg.
Heel aannemelijk en volgens mij zeer verslavend want ik heb deze site 2 dagen bekeken en de veilingen gevolgd, ik weet bijna zeker dat de bieders het niet zo bekijken.
Ook veilen ze biedpunten zodat het lijk alsof je een koopje hebt gedaan en die biedpunten zijn zeer gewild onder de bieders.
XOXO
ik denk dat de kans uiterst klein is dat je de laatste bieder bent en dan heeft het je al velen malen 50 cent per bieding gekost.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Okay, zij verdienen er fiks aan, logisch ook. Maar desalniettemin kun je wel een Nintendo iets voor een prikkie in de wacht slepen. Tenminste, als je de gelukkige bieder bent.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
XOXO
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik denk dat de kans uiterst klein is dat je de laatste bieder bent en dan heeft het je al velen malen 50 cent per bieding gekost.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was echt onder de indruk Bob!
Tot ik de bronvermelding zag.
Geef je geld liever aan het leger des heils http://www.legerdesheils.nl/donerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.
Het is een goudmijn, dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar per persoon wordt er wel weinig vel over de oren getrokken. Het is het massale meedoen in de hoop die bieder te zijn, dat aantikt.
Ik doe beide niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef BobdeStreamer het volgende:
Geef je geld liever aan het leger des heils http://www.legerdesheils.nl/doneren
Dat moet lukken ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
Koop zaterdag dan maar een biertje voor me
Dat zegt ook niemandquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
Crazyhammer, ......... gewoon een andere "centveiling" toch !? Da's geen nieuw concept hoor, dat bestaat al wat jaartjes
En wat is het toetje? Details graag en in drievoudquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef D. het volgende:
Zo, mijn lekkerbek is op.
Nu het toetje van de maand proberen
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, okee, dan is het goed, jij hebt het alleen een beetje laat ontdekt dus
butterscotch met chocoladesausquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat is het toetje? Details graag en in drievoud
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
butterscotch met chocoladesaus
Viel tegen
ow, in drievoud:
Viel tegen
Viel tegen
Viel tegen
Nooit gehad, geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
ik vind butterscotch repen wel erg lekker
Nah je hebt het overleefd, maar ik heb het niet op luisterboeken, lees het zelf welquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef D. het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst een Nederlandstalig luisterboek
Voorgelezen door ene Ron Brandsteder
Eigen merk AHquote:
quote:
Ik heb het niet overleefd, ik moet nog een heel stukquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah je hebt het overleefd, maar ik heb het niet op luisterboeken, lees het zelf wel
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Liesje zit jij te bieden op die DS?
Hoelaat moet dat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
Een toetje om 12.15 uur?
Niks moet, maar ik moet nog aan mijn lunch beginnen en associeer toetjes altijd met het diner.quote:
Geen idee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja! 1x
En op een USB stick, maar later zag ik pas dat die nog uren duurde
En toen bedacht ik dat ik mijn 3 overige credits misschien beter kon bewaren voor een wat nachtelijker tijdstip.
Of zou dat niet veel uitmaken.
Toetjes na het diner? Wat ouderwetsquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks moet, maar ik moet nog aan mijn lunch beginnen en associeer toetjes altijd met het diner.
Noem het dan zelf geen toetje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef D. het volgende:
Gewoon, een lekker tussendoortje ipv die eeuwige boterham
Oh ja, dat is inderdaad iets totaal anders.quote:
smakelijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is inderdaad iets totaal anders.
Ik ga lunchen!
Nee! Middageten!
Ja en dat ben ik nog, hoezo gaan we naar een racequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:31 schreef D. het volgende:
Trouwens, Kally, jij was toch wel 'into' F1?
Ik vroeg me af of jij ook meedeed met de Fok F1 Managerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dat ben ik nog, hoezo gaan we naar een race![]()
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of jij ook meedeed met de Fok F1 Manager
Dat kan nog, tot morgenavond 23:59uquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeik als newbie wist niet eens dat dat er was, kan dat nog??? Ga wel ff lurken
Ja cool, ik kijk vanavond even als er rust in huis isquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan nog, tot morgenavond 23:59u
Zeker de moeite waard hoor. Geeft een extra dimensie aan het kijken als je er punten mee kunt verdienen
Okquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja cool, ik kijk vanavond even als er rust in huis is
Lig ze en zweet zequote:
Ondanks dat ie de boel onderzeikt istie wel leuk.quote:
Hij is helemaal geweldig,quote:
Ja heul niet, ik vond zijn dikke pootjes leuk en dat weet Zeusquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef die hond maar een knal voor z'n bakkes met dat selectief groeten![]()
Hij is beledigd (varken)quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef die hond maar een knal voor z'n bakkes met dat selectief groeten![]()
Zou jij ook wel vier pootjes willen hebben?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heul niet, ik vond zijn dikke pootjes leuk en dat weet Zeus
Ja zeker als ik van alles moet doen voor die "mannen"van mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou jij ook wel vier pootjes willen hebben?
Kun je ook nog kunstjes, zoals dit?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zeker als ik van alles moet doen voor die "mannen"van mij
Nee maar ik ben dan ook niet van plasticquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je ook nog kunstjes, zoals dit?
[ afbeelding ]
Ff googlenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ranzig
*mompelt iets over niet weten wat ranzig is
Wat een coole dawg!quote:
Ja voor mij wilde hij best op de foto maar hij weet dat jij ook kijktquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij kijkt nog steeds verdrietig, dat arme beest
quote:
Ja jij ziet meer in het hoog intellectuele GS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Joop.nl, vieze faalsite, maar die is wel redelijk grappig
Macaroni, 100 procent zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
Wat eten we vanavond?
Pasta met zelfgemaakte gorgonzola-gehakt saus. Het ziet er niet uit, maar smaakt hemelsch!quote:
Ik krijg nu al trek als er over eten gesproken wordtquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta met zelfgemaakte gorgonzola-gehakt saus. Het ziet er niet uit, maar smaakt hemelsch!
Klinkt lekker jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta met zelfgemaakte gorgonzola-gehakt saus. Het ziet er niet uit, maar smaakt hemelsch!
En lekker gestuiterdquote:
Dat heb ik laatst in een restaurant opquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Jaquote:
In Rotterdam kan ik mij herinneren, ben wel je toetje vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst in een restaurant op.
Kinderen bang maken is 't andere uiterste hequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Laysa het volgende:
Ja...Al luisteren ze eik wel vrij goed....inmiddels is een blik al genoeg om de ergste raddraaierds wat rustiger te krijgen
![]()
Maar het was wel leuk
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Rotterdam kan ik mij herinneren, ben wel je toetje vergeten
Je nam zo ongeveer het duurste zag ik op die menukaart, rond de 14,50 euro dacht ik en ik was verbaasd, want zo ken ik je nietquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
*gaap* nog een half uurtje mama en dan sta ik op! Zzzzzz...
Ik maak ze niet bang....ik maak indrukquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kinderen bang maken is 't andere uiterste he.
Je zit m'n gedrag toch niet af te vinkjen tov je zorgvuldig geformuleerde "karakteristiek" Piet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je nam zo ongeveer het duurste zag ik op die menukaart, rond de 14,50 euro dacht ik en ik was verbaasd, want zo ken ik je niet
Waar in Rotterdam dan, ik bedoel ik eet er nogal vaak hequote:
Teun weet vast nog wel hoe die tent heetquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam dan, ik bedoel ik eet er nogal vaak he
Zuid o mooi dan neem ik Laysa daar mee naar toe haha, daar zijn we nog niet geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun weet vast nog wel hoe die tent heet. Het was op Zuid, niet helemaal op de kop. Dichtbij de Super de Boer als ik me goed herrinner, dichtbij een pleintje en dichtbij station R'dam Zuid.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun weet vast nog wel hoe die tent heet. Het was op Zuid, niet helemaal op de kop. Dichtbij de Super de Boer als ik me goed herrinner, dichtbij een pleintje en dichtbij station R'dam Zuid.
Zoiets zat ik ook te denken Pietje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit m'n gedrag toch niet af te vinkjen tov je zorgvuldig geformuleerde "karakteristiek" Piet.
Ow....gooi mij die tram in....ik weet toch nooit waar de dingen liggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Zuid o mooi dan neem ik Laysa daar mee naar toe haha, daar zijn we nog niet geweest
Ziet er leuk en lekker uit,quote:
Je bent meerdere malen in het centrum geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....gooi mij die tram in....ik weet toch nooit waar de dingen liggen
ja oke...maar vraag me het niet op de kaart aan te wijzen...ik vaar gewoon blindelings op julliequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent meerdere malen in het centrum geweesten een keer in de Maashaven, en als het doorgaat volgende week 2 x
Als ik het geld dan maar krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te denken Pietje.![]()
Het begint eng te worden. Straks ligt er van ieder van ons een biografie in de winkels.
Rotterdam heeft niet heel veel trams, en wel aardige conducteursquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....gooi mij die tram in....ik weet toch nooit waar de dingen liggen
O ja APKquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Coos het volgende:
Zit te wachten tot die kutgarage eens gaat bellen.
Je wil geld zien van mijn biografie? Brutaal.quote:
Ja maar wij nemen de tram niet in Rotterdam, maar naar Rotterdamquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft niet heel veel trams, en wel aardige conducteurs.
De jouwe is nog te kort Pietteke, daar verdienen we nog niks aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil geld zien van mijn biografie? Brutaal.
Alleen die van Teun is lang genoeg, maar ja van Teun heeft niemand alles bijgehoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
De jouwe is nog te kort Pietteke, daar verdienen we nog niks aan
Alhoewel verhalen over vibo's met scherpe randjes verkopen welquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
De jouwe is nog te kort Pietteke, daar verdienen we nog niks aan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
ik moet de komende dagen mn haar wassen met chloorhexidinedigluconaat![]()
![]()
![]()
Dag haar![]()
en hopenlijk ook doei bacterie
Als ik dit soort woorden zie denk ik aan een zwart kruis op een felle achtergrond.quote:chloorhexidinedigluconaat
ik ben wel benieuwd wat er met mn haarkleur gebeurdquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt wel goed met je haar mop, dat kan wel wat hebben
en die bacterie is dan wel mooi opgerot
Zie mij culinair zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heb ik laatst in een restaurant op.
Voor je 't weet is je waterbed lekquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel verhalen over vibo's met scherpe randjes verkopen wel
Straks heb je mijn kleurquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat er met mn haarkleur gebeurd
het wordt als desinfectie gebruikt voor operaties......bij patient en om de handen te desinfecterenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik dit soort woorden zie denk ik aan een zwart kruis op een felle achtergrond.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor je 't weet is je waterbed lek.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor je 't weet is je waterbed lek.
Als ik het goed heb leek de inrichting qua verlichting wel wat op een disco uit de jaren zeventig, blauw en rood strijklicht dacht ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik dit soort woorden zie denk ik aan een zwart kruis op een felle achtergrond.
Een strijkorkest ken ik maar wat is strijklichtquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik het goed heb leek de inrichting qua verlichting wel wat op een disco uit de jaren zeventig, blauw en rood strijklicht dacht ik
Weet ikquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit m'n gedrag toch niet af te vinkjen tov je zorgvuldig geformuleerde "karakteristiek" Piet.
Doodgewone mensen zijn voor wetenschappers 't interessantstquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo interessant ben je ook weer niet voor mij hè
Je kunt hier alles teruglezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen die van Teun is lang genoeg, maar ja van Teun heeft niemand alles bijgehouden.
20 lijnen oid, is dat niet veel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft niet heel veel trams
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Een strijkorkest ken ik maar wat is strijklichtEn heb je dat nodig bij het strijken
quote:Strijklicht
Licht dat zijwaarts (bijna parallel) op het onderwerp van de foto valt. Het `strijkt` als het ware langs het onderwerp, waardoor alle oneffenheden extra geaccentueerd worden. De bijzondere elementen van het onderwerp van de foto komen hierdoor nog mooier naar voren..
Dus idd. zeer handig bij het strijkenquote:
Neuh Coos, ik heb wel even aan je garage doorgegeven om je auto een paar dagen vast te houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te denken Pietje.![]()
Het begint eng te worden. Straks ligt er van ieder van ons een biografie in de winkels.
Ja op zich wel, maar niet zo kriskras door elkaar. Als je van Zuid naar 't centrum wil bijvoorbeeld dan is 't redelijk lastig om de verkeerde te pakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
20 lijnen oid, is dat niet veel?
Zoveel nog??? Ik pak alleen die voor mijn deur naar het centrum dus meer weet ik ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
20 lijnen oid, is dat niet veel?
Breng wel even een mand vol strakkies, inclusief strijklichtquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus idd. zeer handig bij het strijken
Uuh nou doe maar niet, heb zelf nog aardig mandje volquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breng wel even een mand vol strakkies, inclusief strijklicht
Vroegah kon je alleen met de metro van zuid naar het centrum, tegenwoordig is er een directe tramquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar niet zo kriskras door elkaar. Als je van Zuid naar 't centrum wil bijvoorbeeld dan is 't redelijk lastig om de verkeerde te pakken. Vanuit CS zijn 't er idd wel heel veel, bedenk ik me nu
.
21 en 23 zijn de shitquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
O kijk Laysa wij hebben altijd lijn 23, zelfs dat wist ik niet
Dude, ga een ander topic vervuilen met die shit.quote:
Als jullie met lijn 23 gaan kunnen jullie naar me zwaaienquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
O kijk Laysa wij hebben altijd lijn 23, zelfs dat wist ik niet
Het is echt schandlig dat ik dat niet weet, hij rijdt echt voor de deur, maar ja ik stap in en weet dat ik in Rotterdam Centrum er weer uit moet, dus ....quote:
Want het is hier offtopic?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, ga een ander topic vervuilen met die shit.
QFT!quote:
Volgende keer zwaaien we gewoon of je nu op je werk zit of niet hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jullie met lijn 23 gaan kunnen jullie naar me zwaaien![]()
Tenminste, als ik op mijn werk zit
Dus in die 3 jaar hebben we elkaar misschien wel 100x gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is echt schandlig dat ik dat niet weet, hij rijdt echt voor de deur, maar ja ik stap in en weet dat ik in Rotterdam Centrum er weer uit moet, dus ....
Gelijk heb je, mongolen én Beatrix doen dat ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende keer zwaaien we gewoon of je nu op je werk zit of niet haha
das meestal op zaterdag avondquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jullie met lijn 23 gaan kunnen jullie naar me zwaaien![]()
Tenminste, als ik op mijn werk zit
"Kijk mam, die 2 blonde mevrouwen zitten de hele tijd naar niemand te zwaaien".quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende keer zwaaien we gewoon of je nu op je werk zit of niet haha
Ik ben niet blondquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Kijk mam, die 2 blonde mevrouwen zitten de hele tijd naar niemand te zwaaien".
Als ik er 10 keer in heb gezeten de laatste 3 jaar is dat veel, dus denk het nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus in die 3 jaar hebben we elkaar misschien wel 100x gezien![]()
.
Op zaterdavond in Rotterdam vind niemand dat gek whahahahahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Kijk mam, die 2 blonde mevrouwen zitten de hele tijd naar niemand te zwaaien".
ohquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik er 10 keer in heb gezeten de laatste 3 jaar is dat veel, dus denk het niet
Ja sorry ben dol op mijn kleine blauwe autootje, maar ik waarschuw volgende keer wel okequote:
Waarom? 't Kan hier toch ook?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga ergens anders spammen.
Reclame maken voor je forum over 't weerquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe nog es even die link van je site, ben hem kwijt
Is dat verboden dan ?Nou ik zal het weghalen dan hoor.Ik wil geen gezeur aan mijn kop.Trouwens je mag blij zijn dat ik het doe ; mijn forum is echt voor weerliefhebbers en mensen die hun vakantie plannen.Had jij kunnen voorspellen in okt 2009 dat er veel sneeuw ging vallen in dec en januarie en verder ?Eind maart/begin april krijgen we wederom sneeuw ivm met een KARAZEE aanval.Arctische lucht gevuld met geclusterde buien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reclame maken voor je forum over 't weer.
Laat die Pietje ook maar lullen, die heeft altijd wel wat te zeikenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef RyanJ het volgende:
Trouwens je mag blij zijn dat ik het doe ; mijn forum is echt voor weerliefhebbers en mensen die hun vakantie plannen.
Nee, maar je hebt ook gewoon helemaal een punt hoor RyanJ, weer is gaafquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Is dat verboden dan ?Nou ik zal het weghalen dan hoor.Ik wil geen gezeur aan mijn kop.Trouwens je mag blij zijn dat ik het doe ; mijn forum is echt voor weerliefhebbers en mensen die hun vakantie plannen.Had jij kunnen voorspellen in okt 2009 dat er veel sneeuw ging vallen in dec en januarie en verder ?Eind maart/begin april krijgen we wederom sneeuw ivm met een KARAZEE aanval.Arctische lucht gevuld met geclusterde buien.
Het mag idd niet, we hebben zelf ook een forum over 't weerquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef RyanJ het volgende:
Is dat verboden dan ?Nou ik zal het weghalen dan hoor.Ik wil geen gezeur aan mijn kop.Trouwens je mag blij zijn dat ik het doe ; mijn forum is echt voor weerliefhebbers en mensen die hun vakantie plannen.Had jij kunnen voorspellen in okt 2009 dat er veel sneeuw ging vallen in dec en januarie en verder ?Eind maart/begin april krijgen we wederom sneeuw ivm met een KARAZEE aanval.Arctische lucht gevuld met geclusterde buien.
*werpt een blik op de achtertuin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je bloempotten buiten nat worden, dan regent het.
Als ze omvallen waait het heul en als er niets gebeurt is het redelijk toeven buiten.
Tot zover het weer. Zieje, ik kan het ook.
Je doet mij af en toe denken aan een geclusterde huilbuiquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het mag idd niet, we hebben zelf ook een forum over 't weer. Toch wens ik je alle succes
Dat "geclusterde" maakt alles tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je doet mij af en toe denken aan een geclusterde huilbui
Ik ben er helemaal niet blij mee, want het were is kut!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef RyanJ het volgende:
[..]
Ruim je het wel even op?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*werpt een blik op de achtertuin.
Als we toch allemaal zouden uitspreken waar we elkaar aan laten denken, zijn de rapen gaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je doet mij af en toe denken aan een geclusterde huilbui
Ik ben geen beheerder van dit forum, maar moderator van dit stukje over real life soaps. Haatzaaien mag sowieso niet op FOK!, schelden ligt aan de context. Ja het gaat er hard aan toe, maar iedereen post er nog steeds geheel vrijwillig. En nee, ik lig er niet wakker van. Toch thanx voor je bezorgdheidquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef RyanJ het volgende:
Wat is jou weerforum dan ?Dat is mij dan nieuw en ik ken er 56 van europa enkel al.Dan word ik wel lid om even te kijken.Ben u trouwens de beheerder hiervan ?/
Pietje puk dit is tegen jou gericht.Ik zie ook nergens in de regls dat het niet zou mogen.Maar ja.Zoveel gezeur alweer.Maar mensen schelden en haatzaaien mag dat wel ? Ik zie veel topic [ over wilders ect ] waar het behoorlijk heftig aan toegaat.Deze topic gaat over wanneer de zon ofzo komt en dat zag ik zodoende.Nogmaals me excuses als je ervan wakker ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |